Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper virkelig det.. :) Lian-Li er jo prestisjen innenfor kabinetter.. :love:

Lian-Li er faktisk de eneste som lager kabinetter som ikke ser ut som noe Optimus Prime kan ha spydd opp. (No offence Optimus, du er barsk).

Dog det finnes produsenter som ikke er så veldig ille. Zalman og DIGN er to av dem.

Lenke til kommentar

Mente at jeg kommer aldri til å kjøpe lian li igjen, bråkete, støvsamlende aluminiumsboks... Kjører antec p182 nå, grisebra! Stille, pent, lett å bygge i og gode løsninger. LOVE IT, også koster det mindre enn lian li også (bortsett fra de aller rimeligste modellene som suger ennå mere..)

Lenke til kommentar
Thermaltake lager gode kabinetter til prisen også, men de er ikke i nærheten så stilrene som Lian-Li sine..

Til eksempel vil jeg vise frem et av de nyeste fra dem.

20070816104236.jpg

Saken er den at Lian-Li har tatt PCen fra å være et verktøy til å bli et møbel. Det er ganske enkelt vakkert når man kommer opp i utseende i samme klasse som Bang & Olufsen.

Lenke til kommentar
Håper virkelig det.. :) Lian-Li er jo prestisjen innenfor kabinetter.. :love:

Lian-Li er faktisk de eneste som lager kabinetter som ikke ser ut som noe Optimus Prime kan ha spydd opp. (No offence Optimus, du er barsk).

Dog det finnes produsenter som ikke er så veldig ille. Zalman og DIGN er to av dem.

Tja, Lian Li lager fine kabinetter, men de er ikke de enste, ei hleler innen sjangeren "stilrent", de tekniske løsningene er heller ikke helt supre alltid, og alu er et dårlig materiale å lage kabinetter i, utover det er de dyre. Det er ganske få av Lian Lis kabinetter jeg føler er gode kjøp.

AtW

Lenke til kommentar
Tja, Lian Li lager fine kabinetter, men de er ikke de enste, ei hleler innen sjangeren "stilrent", de tekniske løsningene er heller ikke helt supre alltid, og alu er et dårlig materiale å lage kabinetter i, utover det er de dyre. Det er ganske få av Lian Lis kabinetter jeg føler er gode kjøp.

AtW

Dersom du har noen pene kabinetter med bedre tekniske løsninger, er jeg åpen for forslag. :)

Lenke til kommentar
Thermaltake lager gode kabinetter til prisen også, men de er ikke i nærheten så stilrene som Lian-Li sine..

Til eksempel vil jeg vise frem et av de nyeste fra dem.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
20070816104236.jpg

Saken er den at Lian-Li har tatt PC-en fra å være et verktøy til å bli et møbel. Det er ganske enkelt vakkert når man kommer opp i utseende i samme klasse som Bang & Olufsen.

Det der var perverst! Hva heter det? Link? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...