AnaXyd Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Håper virkelig det.. Lian-Li er jo prestisjen innenfor kabinetter.. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Finn Kalvik aldri i livet? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Håper virkelig det.. Lian-Li er jo prestisjen innenfor kabinetter.. Lian-Li er faktisk de eneste som lager kabinetter som ikke ser ut som noe Optimus Prime kan ha spydd opp. (No offence Optimus, du er barsk). Dog det finnes produsenter som ikke er så veldig ille. Zalman og DIGN er to av dem. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Thermaltake lager gode kabinetter til prisen også, men de er ikke i nærheten så stilrene som Lian-Li sine.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Thermaltake lager gode kabinetter til prisen også, men de er ikke i nærheten så stilrene som Lian-Li sine.. Helt enig. Mine favoritter er Thermaltake og Lian Li. Bare gode erfaringer med de. Har dog ikke prøvd silverstone og antec enda. Må prøves. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Mente at jeg kommer aldri til å kjøpe lian li igjen, bråkete, støvsamlende aluminiumsboks... Kjører antec p182 nå, grisebra! Stille, pent, lett å bygge i og gode løsninger. LOVE IT, også koster det mindre enn lian li også (bortsett fra de aller rimeligste modellene som suger ennå mere..) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Thermaltake lager gode kabinetter til prisen også, men de er ikke i nærheten så stilrene som Lian-Li sine.. Til eksempel vil jeg vise frem et av de nyeste fra dem. Saken er den at Lian-Li har tatt PCen fra å være et verktøy til å bli et møbel. Det er ganske enkelt vakkert når man kommer opp i utseende i samme klasse som Bang & Olufsen. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Har sett litt på den før. Er ikke mange (om det er noen av de andre) som slår den! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Håper virkelig det.. Lian-Li er jo prestisjen innenfor kabinetter.. Lian-Li er faktisk de eneste som lager kabinetter som ikke ser ut som noe Optimus Prime kan ha spydd opp. (No offence Optimus, du er barsk). Dog det finnes produsenter som ikke er så veldig ille. Zalman og DIGN er to av dem. Tja, Lian Li lager fine kabinetter, men de er ikke de enste, ei hleler innen sjangeren "stilrent", de tekniske løsningene er heller ikke helt supre alltid, og alu er et dårlig materiale å lage kabinetter i, utover det er de dyre. Det er ganske få av Lian Lis kabinetter jeg føler er gode kjøp. AtW Lenke til kommentar
325IX Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 noen som har testet dette enda.?. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PCA70B Lurer egentlig på om jeg skal kjøpe meg dette.. Må si at jeg går ifra pcv2000 til dette da.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tja, Lian Li lager fine kabinetter, men de er ikke de enste, ei hleler innen sjangeren "stilrent", de tekniske løsningene er heller ikke helt supre alltid, og alu er et dårlig materiale å lage kabinetter i, utover det er de dyre. Det er ganske få av Lian Lis kabinetter jeg føler er gode kjøp. AtW Dersom du har noen pene kabinetter med bedre tekniske løsninger, er jeg åpen for forslag. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 spennene kabinett det der da... mye nye løsninger. kanskje noe støydemping hadde vært kjekt. et V2100 ? fornøyd med mitt v1000 , men mye støy synes jeg da. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Thermaltake lager gode kabinetter til prisen også, men de er ikke i nærheten så stilrene som Lian-Li sine.. Til eksempel vil jeg vise frem et av de nyeste fra dem. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Saken er den at Lian-Li har tatt PC-en fra å være et verktøy til å bli et møbel. Det er ganske enkelt vakkert når man kommer opp i utseende i samme klasse som Bang & Olufsen. Det der var perverst! Hva heter det? Link? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 PC-B25 Pris, takk? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 litt avhengig av størelsen så tipper jeg på ca 1800,- Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det der var perverst! Hva heter det? Link? Det er så pent at jeg må ha det for å klare å føle meg bra som menneske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det kabinettet så jo ikke akkurat styggt ut, men jeg følte det var litt på "kanten" på en merkverdig måte. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det er vakkert, men innsiden var ikke særlig spennende. Ingen heavy løsninger.. Eller? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Syntest løsningen for skjuling av kabler var genial. Det burde ha vært i alle Lian Lis kabinetter. Og så var det fint at man kan montere vk eksternt uten at man må skjære hull i kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå