Spirre Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 du får lian li dvd rom front deksel. eller så har lian li også utbyttvare deksler til de fleste merker av dvd spillere også. personlig synes jeg det er finere med frontpanel i alu. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hva kan man egentlig si om Lian Li? Rolls-Roycen av kabinetter? Jeg har aldri stirret så lenge på et kabinett og har ihvertfall aldri bedt venna mine å beskue kabinettet mitt. Tror det var akkurat på det tidspunktet jeg kom ut av geekskapet offisielt. Endret 23. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
gorg Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har vært forelska i Lianlis kabinetter siden jeg så dem for første gang. Nå skal jeg ta meg råd, og har tenkt på pcv1100 plus II (støydempet). Noen som har det som kan gi meg feedback, evt bilder med innmat Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Har vært forelska i Lianlis kabinetter siden jeg så dem for første gang. Nå skal jeg ta meg råd, og har tenkt på pcv1100 plus II (støydempet). Noen som har det som kan gi meg feedback, evt bilder med innmat 7141468[/snapback] Ikke rydda eller no. Fikk så vidt satt det sammen før jeg returnerte det. Posten hadde slått det skjeivt :-/ Og å få tak i ny 1100 var umulig, så for å slippe med "bare" 6 uker uten kabinett godtok jeg et 1000b plus2 istedet. Du kan jo også sjekke ut denne Endret 24. oktober 2006 av m-kane Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 bare en ting jeg lurer på med den kassa der...hvordan i huleste skal man kunne få inn 6 hard disker når kablene fra psu i de alle fleste tilfeller vil stå i veien? men sånn rent bortsett fra det så er det et tøft kabinett, en kamerat får et sånt i morra eller torsdagen. Lenke til kommentar
rustadracing Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 bare en ting jeg lurer på med den kassa der...hvordan i huleste skal man kunne få inn 6 hard disker når kablene fra psu i de alle fleste tilfeller vil stå i veien? men sånn rent bortsett fra det så er det et tøft kabinett, en kamerat får et sånt i morra eller torsdagen. 7145305[/snapback] se på bilder av mitt kabinett noen sider lengere bak i denne tråden mitt er helt identisk med det innvendig så hvis du ser på mine bilder så ser du at det absolut er plass til 6 hardisker + at du kan fylle opp 5,25" racken også så det er lett plass til 10 hvis du har ønsker om det! Lenke til kommentar
axelh Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Etter ett par år med ett Raidmax Scorpio kabinett, tenkte jeg at det var på tide med ett nytt! Etter mange sene kvelder og grublinf falt valget på dette lian li kabinettet: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC65BUSB&mcat=c134 Takket være Microplex kom det super raskt i posten (i går) og jeg begynte å mekke med en gang! Ble ferdig i går kveld, men manglet ett par detaljer så jeg ventet med å legge det ut her... Anyways, her er det: Håper dere liker det like mye som meg... Det er forresten første gangen jeg har bygget en pc...gikk faktisk utrolig greit:) Skal også skaffe noen katoder og kanskje sleeve kablene fra strømforsyningen gule...andre ideer? edit: har snudd harddisken nå... Axel Endret 25. oktober 2006 av axelh Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Pent Axel! *helvetes14tegnsregel* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Mye av sleevingen var sinnsykt stygg. Flisete, og alt for tjukke strømper. Tips: Tynnere strømper og krympeslange. Ellers var det bra Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvor har du fått kjøpt det dame klistremerket på siden? Link? Mvh Erling Lenke til kommentar
axelh Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvor har du fått kjøpt det dame klistremerket på siden? Link? Mvh Erling 7149341[/snapback] kjøpte den originalt sammen med masse sykkeldeler når jeg bodde i london og så tenkte jeg at det ville bli kult på det nye kabinettet, som det viste seg å gjøre! men det var ikke det du spurte om ^O)... http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=10898 vil bli litt dyrt å få den til norge, men det er verd det! merket er no fear hvis du/dere vil prøve å finne den andre steder... Axel Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Ja, som jeg lovte, her kommer altså bildet av mitt lian li pc71b. Som dere ser har jeg modifisert det en del, er dere interessert i å lese mer er det link til workloggen i signaturen min. Har tatt en pause i prosjektet grunnet militæret, men nå er jeg tilbake og klar for mer casemodding Alle bilder er klikkbare! Kabinettet i lys: Insiden (som forøvrig må renses for støv ) Viftestyringen: Displayet: Kabinettet i mørket (led'sene er ikke så sterke som bildet tilsier): Håper på noen tilbakemeldinger Endret 25. oktober 2006 av Caliber Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fortsatt utrolig stilig! Gleder meg til å se på hva du får til utover vinteren. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Fortsatt utrolig stilig! Gleder meg til å se på hva du får til utover vinteren. 7151250[/snapback] Blir jo spennende det Lenke til kommentar
axelh Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 takker m-kane! Mye av sleevingen var sinnsykt stygg. Flisete, og alt for tjukke strømper. Tips: Tynnere strømper og krympeslange. Ellers var det bra 7149217[/snapback] er klar over det...venter på verktøy sånn at jeg kan demontere kontaktene og sleeve skikkelig med krympeslange osv. Axel Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Caliber dette var fint fint likte denne moden hvor kjøpte du de støymattene? MVH bZerk Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Caliber dette var fint fint likte denne moden hvor kjøpte du de støymattene? MVH bZerk 7155469[/snapback] Det husker jeg faktisk ikke, kan det ha vært fra pcustyr.no...? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fikk du ikke de sponsa av HCS Electronics da? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fikk du ikke de sponsa av HCS Electronics da? 7157289[/snapback] Mulig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå