Revel Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, maypenray. Ser cpu kontakten kan bli et problem. Har en Corsair Powersupply 620 på vei og regner med at kablene er like lange som på 520. Må ha en slik da eller http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...amp;mcat=27s533 ? Utsolgt selvsagt Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ingen her som har et lian li pc-g70? I såfall, ta kontakt på [email protected], er veldig interessert i målene på baksiden av kabinettet Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, maypenray. Ser cpu kontakten kan bli et problem. Har en Corsair Powersupply 620 på vei og regner med at kablene er like lange som på 520. Må ha en slik da eller http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...amp;mcat=27s533 ? Utsolgt selvsagt Yepp Ser ut til at de som produserer stroemforsyninger ikke tar opptimal hensyn til stoerre kabinetter eller mer modding som kaprer mer plass....saa flere maa forlenge... derav UTSOLGT Jeg maatte selv bestille fra ebay idag Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ingen her som har et lian li pc-g70? I såfall, ta kontakt på [email protected], er veldig interessert i målene på baksiden av kabinettet Ene LianLi kassa jeg har mener jeg heter PCG70B, så om det er det samme som det du lurer på, kan jeg kanskje skaffe deg noe mål. Mitt ser i alle fall slik ut: Edit, på bildene mangler vifte og "lufstyringsdeksel" som sitter på orginalt. Da ser det slik ut: Endret 26. november 2007 av pcp160 Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) bortsett fra den glorete akasa viftestyinga og rosa vannet så var det greit. litt mer kabel pynting ? det HDD oppheng ser litt sånn "hjemmemekka" fest det på to steder så ser det bedere ut ( eller en genial ide) Endret 26. november 2007 av Exentler Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 pcp: Var grisetøft med rosa vann Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvor er radiatoren, ser kablene går ut av kabinettet og går ned mot gulvet. Rosa vann var litt, ehm. Eller pent. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 He he alltid hyggelig med kommentarer da. Men, her er det nok først og fremst ytelse, stillhet, lek/moro, samt praktisk for eksperimentering, som står i fokus, så legger ikke så veldig mye i feks kabelrydding (er jo ikke helt kråkereir da, men andre gjør det langt penere ja). Viftestyringen er jeg ening i at er litt glorete altså. Til mitt forsvar må jeg få si at den ser noe bedre ut nå som jeg har fått alt i samme farge. Men den er der fordi den har 4 tempsensorer, og styring av vifter, siden det Asus Hk jeg har der nå ikke gjør dette godt nok. Grunnen til at vannet ser rosa ut, har ikke noe med styling å gjøre, det er bare fordi jeg har klare slanger, og bruker rød frostvæske/dest vann. Hd oppheng både ser og er hjemmemekka ja, dette kabinettet er det værste støymessig jeg hittil har hatt mine Raptorer i. Så ved å helt enkelt bare henge hele kassetten hjalp det betraktelig, men det er fortsatt lett å ta ut og inn disker. Radiatoren er for øyeblikket plassert her: Dette er som skarpe øyne nok observerer, mer et hobbyrom enn utstillingsrom ja. Regner med at noen syns det kunne trenges en liten opprydding der også... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fy for en rotete krok! :!: Men hvorfor ha så lange slanger ut til radiatoren? Noen spesiel grunn? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er ikke redd for litt ledninger og rot nei... Grunnen til den lange slangen er at jeg har aircond på dette rommet, og radiatoren var da opprinnelig plassert i tilknytning til denne. Siden har radiator vært plassert skult, og akkurat nå er den tilkoblet den vannkjøleren som den står oppå nå (svarte boksen). Jeg endrer og bytter ganske ofte, og lange slanger gir mer fleksibel plassering, uten noen annen ulempe at det jo ikke ser pent ut som det er nå. Gikk vel litt lei av å kappe nye slanger støtt og stadig, så nå lar jeg det være inntil videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Veldig pent pcp160, en rigg med tanke på funksjon og ytelse foran det estetiske, har alltid likt slike rigger... (selv om jeg er av den typen som gjerne bruker flere timer på og rydde det skikkelig...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 pcp: Var grisetøft med rosa vann Spesielt var det jo, men jeg liker nok best klart vann med en moderat blåtone. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 pcp: Var grisetøft med rosa vann Spesielt var det jo, men jeg liker nok best klart vann med en moderat blåtone. Ja, men var spesielt som du sa Selv har jeg klart vann med blå frostvæske i Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) E6850 4GB Ram Foxconn X38 2*500GB HD fra WD 2*2900XT 512MB i crossfire Gigabyte Odin GT 800W Endret 29. november 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Temperaturer _sindre_? GPU, CPU, Kabinett osv. Endret 29. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lian li... Pene kabinetter, aldri mere.. ALDRI! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Lian li... Pene kabinetter, aldri mere.. ALDRI! Aldri mere Lian-Li? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Han må ha feilformulert. "Aldri mere kjøpe noe annet.....ALDRI," skulle det vel være. Ikke sant? Endret 29. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå