hølands_gutt Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 UPDATE: fått pc65usb B med vindu, tenkte jeg skulle ta bilder etter jeg fikk inn deler, kjempe fornøyd, fikk av grillene som sitter på viftene og den forferdelige høytalern. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Good Job Medion! Men jeg savner et litt mindre "snillt" bilde, av hele innvendig fra en annen vinkel - motsatt side ^^ Hadde du fått strekt alle kabler og fått de til å ligge stramt hele tiden (gjerne brukt strips og evnt. holdere, men svart er så mye penere enn hvitt (male/lakke) (: Ellers er det lite å påpeke der, som jeg ser nå 7093058[/snapback] Du ville ha ett "slemmere" bilde, så her kommer det! Ligger en SATA kabel løst, da jeg venter på en 250GB HD til. ~ Medion Endret 18. oktober 2006 av Medion Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sånn ja! Går det en S-ATA kabel opp til Cd-Racket? Og hva er den til? De nederste kablene kunne du samlet i en og brukt stripsholdere og strips til å feste de til kassa med, så de ligger pent. De kablene som går "lodrett" oppover kan du gjøre det samme med. Ellers et meget pent kabinett : ) Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 min lian li med vannkjøling Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Sånn ja! Går det en S-ATA kabel opp til Cd-Racket? Og hva er den til? De nederste kablene kunne du samlet i en og brukt stripsholdere og strips til å feste de til kassa med, så de ligger pent.De kablene som går "lodrett" oppover kan du gjøre det samme med. Ellers et meget pent kabinett : ) 7100600[/snapback] Det går en SATA kabel opp til CD-Racket, da jeg har en SATA DVD-Brenner Er noen småjusteringer jeg kunne gjort med noen av kablene, men ser ikke det helt store poenget, er veldig rydding som det er nå, og ingen ting som blokkerer luftstrømmen her ~ Medion Endret 18. oktober 2006 av Medion Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Lian Li PC6277B Spec: Abit AA8 3-rd Eye Corsair TWIN2X 5400PRO DDR2, 1024MB CL4 (2GB) Intel S775 P4 3.4Ghz @ 4.0Ghz Sunbeam Tower 120 CPU kjøler MSI Geforce 7900GTO @ GTX 710/800 Creative Audigy 2 ZS Tagan 480W osv osv litt disker og kontrollere osv Endret 20. oktober 2006 av gixxerman Lenke til kommentar
stianj Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ikke noe bilde, men vil bare si at Lian Li har vært "the only one" for meg siden jeg så de for første gang i Singapore i 2000 (det var før Microplex begynte å selge de). Bruker fortsatt det PC12 jeg kjøpte der Lenke til kommentar
rustadracing Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) hei ny her på forumet men ikke innen pc fronten så tenkte jeg kunne legget ut bilder av mitt lian li pc100b kabinett som jeg satt sammen for 2uker siden. delene som er i kabinettet fåreløbig er: amd 64 3000 939 msi k8n deluxe 939 corsair 2048mb asus 6600gt 128mb Endret 22. oktober 2006 av rustadracing Lenke til kommentar
tevil Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Merkelig men flott kabinett. Er alt opp/ned? Og jeg misunner deg ikke originalkjøleren på det skjermkortet! Men stilig innmat! Og et vakkert kabinett! T-Evil Lenke til kommentar
rustadracing Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Merkelig men flott kabinett. Er alt opp/ned?Og jeg misunner deg ikke originalkjøleren på det skjermkortet! Men stilig innmat! Og et vakkert kabinett! T-Evil 7129774[/snapback] jo takk. alt er i ned i pc1000 serien jeg syns personelig at det er den stiligste kabinettløsningen så i mitt forgje sunbeam acryl kabinett så hadde jeg også alt opp ned untatt dvd-rom og hd såklart.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Velkonnen til forumet rustadracing Flott kabinett selv om jeg ikke er en stor fan av div. lyseffekter i pcer, det er to kabinetter jeg har spesiellt lyst på fra LianLi, det er det der og ''et annet'' . God rydding også selv om det sikkert ville vært mulig og lagt den IDE-kablen litt bedre. alt i alt: meget bra Lenke til kommentar
rustadracing Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Velkonnen til forumet rustadracing Flott kabinett selv om jeg ikke er en stor fan av div. lyseffekter i pcer, det er to kabinetter jeg har spesiellt lyst på fra LianLi, det er det der og ''et annet'' . God rydding også selv om det sikkert ville vært mulig og lagt den IDE-kablen litt bedre. alt i alt: meget bra 7129889[/snapback] takk takk. fikset ide kabel nå. skal snart gå over til sata brenner hadde jeg tenkt så har egentli ikke tenkt så my på den men takk for at du sa ifra Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) en kamerat skal ha det kabinettet der, mye mulig han bestiller til uka faktisk, gleder meg jeg også moro med nye kasser. han skal kjøre alt i svart, og da mener jeg alt, kasse, hk, skjermkort, strømforskyning, kabler, kjøler. eneste som skal skille seg ut er eventuelt grønt lys i mist viftene han skal montere men over til din kasse rustadracing velkommen til formuet forresten et par ting jeg vil kritisere først: palssering av UV røra er kjip. ser at det er vanskelig å få plassert de fornuftig, så jeg foreslår at du kjøper minst et rør på 20 cm, og setter det/de på høykant inni dvd brønnene. da vil de funke like bra, men de vil ikke være synlige selv. det andre er farga på ide kabelen, men siden du bytter til s-ata brenner snart så har det ikke så mye å si. personlig hadde jeg ikke godtatt kabelstrømpinga di heller, tenker da spes på krympeslangene, men vet at det er vanskelig å få det bra samt at du må ha verktøy for å få det til. ellers så er det bra Endret 23. oktober 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Mit Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) takk takk. fikset ide kabel nå. skal snart gå over til sata brenner hadde jeg tenkt så har egentli ikke tenkt så my på den men takk for at du sa ifra 7130044[/snapback] Se der ja, det ble endel bedre. Så forresten nå at den var rød og ikke gul som de andre, fiks det også Men det vil bli bra med en SATA-brenner der ja, aldri likt IDE En liten ting til: er det veldig lett og se inn igjennom fronten når du har på sidedøra, altså blir det mørkt nok inni der? Endret 23. oktober 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
rustadracing Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 takk takk. fikset ide kabel nå. skal snart gå over til sata brenner hadde jeg tenkt så har egentli ikke tenkt så my på den men takk for at du sa ifra 7130044[/snapback] Se der ja, det ble endel bedre. Så forresten nå at den var rød og ikke gul som de andre, fiks det også Men det vil bli bra med en SATA-brenner der ja, aldri likt IDE En liten ting til: er det veldig lett og se inn igjennom fronten når du har på sidedøra, altså blir det mørkt nok inni der? 7130224[/snapback] med vanlig belysning i rommet så ser man rett gjenom hele bainettet fordi jeg har huller foran og bak Lenke til kommentar
rustadracing Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 en kamerat skal ha det kabinettet der, mye mulig han bestiller til uka faktisk, gleder meg jeg også moro med nye kasser. han skal kjøre alt i svart, og da mener jeg alt, kasse, hk, skjermkort, strømforskyning, kabler, kjøler. eneste som skal skille seg ut er eventuelt grønt lys i mist viftene han skal montere men over til din kasse rustadracing velkommen til formuet forresten et par ting jeg vil kritisere først: palssering av UV røra er kjip. ser at det er vanskelig å få plassert de fornuftig, så jeg foreslår at du kjøper minst et rør på 20 cm, og setter det/de på høykant inni dvd brønnene. da vil de funke like bra, men de vil ikke være synlige selv. det andre er farga på ide kabelen, men siden du bytter til s-ata brenner snart så har det ikke så mye å si. personlig hadde jeg ikke godtatt kabelstrømpinga di heller, tenker da spes på krympeslangene, men vet at det er vanskelig å få det bra samt at du må ha verktøy for å få det til. ellers så er det bra 7130222[/snapback] ja altså jeg har krympet alle krympe slangene med varmepistol untatt en den ved 120m viften bak og det var kunn for at jeg ikke orka og skru den av for kan liksom ikke drive og varme 300grader rett på hk og skjemkort. men det skal nok bli gjort.. skal også gjøre noe med uv lysa for de blokker nesten al utsikten.. så skal finne på noe der men tusen takk for tips Lenke til kommentar
Mez Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mitt nyinnkjøpte Lian Li PC7BSCANDWIN; Planer: - bestilt Mist 500W med modulære kabler - bytte kjøler på skjermkort - installere viftestyring - bytte til sort dvd-brenner Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Planer: - bestilt Mist 500W med modulære kabler - bytte kjøler på skjermkort - installere viftestyring - bytte til sort dvd-brenner [Trenger ikke å bytte DVD-brenneren. Kjøpe svart deksel eller to lag med svart lakk gjør susen] - Rydde opp i kablene - (Vurdere en finere CPU kjøler..) 7134630[/snapback] Bare to forslag Fint kabinett btw :o) Lenke til kommentar
Mez Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Planer: - bestilt Mist 500W med modulære kabler - bytte kjøler på skjermkort - installere viftestyring - bytte til sort dvd-brenner [Trenger ikke å bytte DVD-brenneren. Kjøpe svart deksel eller to lag med svart lakk gjør susen] - Rydde opp i kablene - (Vurdere en finere CPU kjøler..) 7134630[/snapback] Bare to forslag Fint kabinett btw :o) 7134812[/snapback] Vurderer å bytte CPU-kjøleren ja... Kablene vil bli ryddet opp i når jeg får nye PSU og ny DVD-brenner (SATA) - så putter jeg den gamle i en annen pc isteden Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da har jeg tatt noen bilder av mitt lian li pc71b, må bare finne den helvetes minnekortleseren først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå