Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Good Job Medion! :)

Men jeg savner et litt mindre "snillt" bilde, av hele innvendig fra en annen vinkel - motsatt side ^^

 

Hadde du fått strekt alle kabler og fått de til å ligge stramt hele tiden (gjerne brukt strips og evnt. holdere, men svart er så mye penere enn hvitt (male/lakke) (: Ellers er det lite å påpeke der, som jeg ser nå ;)

7093058[/snapback]

 

Du ville ha ett "slemmere" bilde, så her kommer det! Ligger en SATA kabel løst, da jeg venter på en 250GB HD til. :)

 

~ Medion

 

 

Endret av Medion
Lenke til kommentar

Sånn ja! :p Går det en S-ATA kabel opp til Cd-Racket? Og hva er den til? De nederste kablene kunne du samlet i en og brukt stripsholdere og strips til å feste de til kassa med, så de ligger pent.

De kablene som går "lodrett" oppover kan du gjøre det samme med. :)

 

Ellers et meget pent kabinett : )

Lenke til kommentar
Sånn ja! :p Går det en S-ATA kabel opp til Cd-Racket? Og hva er den til? De nederste kablene kunne du samlet i en og brukt stripsholdere og strips til å feste de til kassa med, så de ligger pent.

De kablene som går "lodrett" oppover kan du gjøre det samme med. :)

 

Ellers et meget pent kabinett : )

7100600[/snapback]

 

Det går en SATA kabel opp til CD-Racket, da jeg har en SATA DVD-Brenner ;)

Er noen småjusteringer jeg kunne gjort med noen av kablene, men ser ikke det helt store poenget, er veldig rydding som det er nå, og ingen ting som blokkerer luftstrømmen her :)

 

~ Medion

Endret av Medion
Lenke til kommentar

hei ny her på forumet men ikke innen pc fronten så tenkte jeg kunne legget ut bilder av mitt lian li pc100b kabinett som jeg satt sammen for 2uker siden.

delene som er i kabinettet fåreløbig er:

amd 64 3000 939

msi k8n deluxe 939

corsair 2048mb

asus 6600gt 128mb

 

 

post-111940-1161554216_thumb.jpg

post-111940-1161554259_thumb.jpg

post-111940-1161556161_thumb.jpg

post-111940-1161557802_thumb.jpg

post-111940-1161557852_thumb.jpg

Endret av rustadracing
Lenke til kommentar
Merkelig men flott kabinett. Er alt opp/ned?

Og jeg misunner deg ikke originalkjøleren på det skjermkortet!

 

Men stilig innmat! Og et vakkert kabinett!

 

T-Evil

7129774[/snapback]

jo takk. alt er i ned i pc1000 serien :p jeg syns personelig at det er den stiligste kabinettløsningen så i mitt forgje sunbeam acryl kabinett så hadde jeg også alt opp ned untatt dvd-rom og hd såklart..

Lenke til kommentar

Velkonnen til forumet rustadracing

 

Flott kabinett selv om jeg ikke er en stor fan av div. lyseffekter i pcer, det er to kabinetter jeg har spesiellt lyst på fra LianLi, det er det der og ''et annet'' :wee:.

 

God rydding også selv om det sikkert ville vært mulig og lagt den IDE-kablen litt bedre.

 

alt i alt: meget bra :love:

Lenke til kommentar
Velkonnen til forumet rustadracing

 

Flott kabinett selv om jeg ikke er en stor fan av div. lyseffekter i pcer, det er to kabinetter jeg har spesiellt lyst på fra LianLi, det er det der og ''et annet'' :wee:.

 

God rydding også selv om det sikkert ville vært mulig og lagt den IDE-kablen litt bedre.

 

alt i alt: meget bra :love:

7129889[/snapback]

takk takk. fikset ide kabel nå. skal snart gå over til sata brenner hadde jeg tenkt så har egentli ikke tenkt så my på den men takk for at du sa ifra :p

Lenke til kommentar

en kamerat skal ha det kabinettet der, mye mulig han bestiller til uka faktisk, gleder meg jeg også :p moro med nye kasser.

 

han skal kjøre alt i svart, og da mener jeg alt, kasse, hk, skjermkort, strømforskyning, kabler, kjøler. eneste som skal skille seg ut er eventuelt grønt lys i mist viftene han skal montere :D

 

men over til din kasse rustadracing :) velkommen til formuet forresten

 

et par ting jeg vil kritisere

 

først: palssering av UV røra er kjip. ser at det er vanskelig å få plassert de fornuftig, så jeg foreslår at du kjøper minst et rør på 20 cm, og setter det/de på høykant inni dvd brønnene. da vil de funke like bra, men de vil ikke være synlige selv.

 

det andre er farga på ide kabelen, men siden du bytter til s-ata brenner snart så har det ikke så mye å si.

 

personlig hadde jeg ikke godtatt kabelstrømpinga di heller, tenker da spes på krympeslangene, men vet at det er vanskelig å få det bra samt at du må ha verktøy for å få det til.

 

ellers så er det bra :)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
takk takk. fikset ide kabel nå. skal snart gå over til sata brenner hadde jeg tenkt så har egentli ikke tenkt så my på den men takk for at du sa ifra :p

7130044[/snapback]

Se der ja, det ble endel bedre.

 

Så forresten nå at den var rød og ikke gul som de andre, fiks det også :tease:

 

Men det vil bli bra med en SATA-brenner der ja, aldri likt IDE :D

 

 

En liten ting til: er det veldig lett og se inn igjennom fronten når du har på sidedøra, altså blir det mørkt nok inni der?

Endret av Mitjmannen
Lenke til kommentar
takk takk. fikset ide kabel nå. skal snart gå over til sata brenner hadde jeg tenkt så har egentli ikke tenkt så my på den men takk for at du sa ifra :p

7130044[/snapback]

Se der ja, det ble endel bedre.

 

Så forresten nå at den var rød og ikke gul som de andre, fiks det også :tease:

 

Men det vil bli bra med en SATA-brenner der ja, aldri likt IDE :D

 

 

En liten ting til: er det veldig lett og se inn igjennom fronten når du har på sidedøra, altså blir det mørkt nok inni der?

7130224[/snapback]

med vanlig belysning i rommet så ser man rett gjenom hele bainettet fordi jeg har huller foran og bak

Lenke til kommentar
en kamerat skal ha det kabinettet der, mye mulig han bestiller til uka faktisk, gleder meg jeg også :p moro med nye kasser.

 

han skal kjøre alt i svart, og da mener jeg alt, kasse, hk, skjermkort, strømforskyning, kabler, kjøler. eneste som skal skille seg ut er eventuelt grønt lys i mist viftene han skal montere :D

 

men over til din kasse rustadracing :) velkommen til formuet forresten

 

et par ting jeg vil kritisere

 

først: palssering av UV røra er kjip. ser at det er vanskelig å få plassert de fornuftig, så jeg foreslår at du kjøper minst et rør på 20 cm, og setter det/de på høykant inni dvd brønnene. da vil de funke like bra, men de vil ikke være synlige selv.

 

det andre er farga på ide kabelen, men siden du bytter til s-ata brenner snart så har det ikke så mye å si.

 

personlig hadde jeg ikke godtatt kabelstrømpinga di heller, tenker da spes på krympeslangene, men vet at det er vanskelig å få det bra samt at du må ha verktøy for å få det til.

 

ellers så er det bra :)

7130222[/snapback]

ja altså jeg har krympet alle krympe slangene med varmepistol untatt en den ved 120m viften bak og det var kunn for at jeg ikke orka og skru den av for kan liksom ikke drive og varme 300grader rett på hk og skjemkort. men det skal nok bli gjort.. skal også gjøre noe med uv lysa for de blokker nesten al utsikten.. så skal finne på noe der men tusen takk for tips :D

Lenke til kommentar

Planer:

- bestilt Mist 500W med modulære kabler

- bytte kjøler på skjermkort

- installere viftestyring

- bytte til sort dvd-brenner  :blush:  [Trenger ikke å bytte DVD-brenneren. Kjøpe svart deksel eller to lag med svart lakk gjør susen]

- Rydde opp i kablene

- (Vurdere en finere CPU kjøler..)

7134630[/snapback]

 

 

Bare to forslag ;)

 

Fint kabinett btw :o)

Lenke til kommentar

Planer:

- bestilt Mist 500W med modulære kabler

- bytte kjøler på skjermkort

- installere viftestyring

- bytte til sort dvd-brenner  :blush:  [Trenger ikke å bytte DVD-brenneren. Kjøpe svart deksel eller to lag med svart lakk gjør susen]

- Rydde opp i kablene

- (Vurdere en finere CPU kjøler..)

7134630[/snapback]

 

 

Bare to forslag ;)

 

Fint kabinett btw :o)

7134812[/snapback]

 

Vurderer å bytte CPU-kjøleren ja...

Kablene vil bli ryddet opp i når jeg får nye PSU og ny DVD-brenner (SATA) - så putter jeg den gamle i en annen pc isteden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...