Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal se om jeg kan få lagt ut bilder av mitt Lian Li PC777B

 

:)

9368379[/snapback]

 

Vanvittig kult! Digger det kabinettet der. Minner om den høyttaleren fra B&W (?) Natutilus (?), tror jeg den het. post-94009-1188226562_thumb.jpg

Skulle hatt det selv, men det er vel neppe særlig konevennlig å ha stående i stua.

Hvordan er er støynivået?

 

edit: måtte bare finne et bilde av høyttalerene og jeg husket visst riktig navn.

Endret av tevil
Lenke til kommentar
skal se om jeg kan få lagt ut bilder av mitt Lian Li PC777B

 

:)

9368379[/snapback]

 

Vanvittig kult! Digger det kabinettet der. Minner om den høyttaleren fra B&W (?) Natutilus (?), tror jeg den het. post-94009-1188226562_thumb.jpg

Skulle hatt det selv, men det er vel neppe særlig konevennlig å ha stående i stua.

Hvordan er er støynivået?

 

edit: måtte bare finne et bilde av høyttalerene og jeg husket visst riktig navn.

9370406[/snapback]

 

Hehe, nei, tør ikke ha den stående i stua... Står på databenken sin :D

Støyen er ikke tilstede... Har viftestyring på papst vifter, av den stille typen. skrur de opp ved C&C 3 fest kvelder! :dribble: men klart, når alle vitene står på maks, høres det, men ikke egentlig så mye da heller... Jeg fikk nå mest lyst på nautilus høytalerne fra bowers jeg nå da... :!:

Endret av 220Volt
Lenke til kommentar
De B&W høyttalerene der er rimelig gamle, og DYRE!

 

Mener å huske at de kostet over 100 000,- pr stk.

Løp å kjøp!

9371969[/snapback]

 

Det har du helt rett i, og har du sett de nye? Fysjom så fete. Var og hørte på de i dag på Hifiklubben. På Classè anlegg. Sjuke greier for mannen med dype lommer!

 

Og det var nok off-topic :D

Endret av andylove
Lenke til kommentar

faelk så fett at du har likt kab. som meg. :D

 

du burde flytte cdromen til toppen og sette vifta i 5.25" bay skrå oppover så du får den normale luft flyten som er tenkt med kabinettet.

 

jeg har også en slik vifte på skrå. brukes bare når det er 25-30 grader ute og skjermkort ligger litt høyt. (jeg blir helt gal hvis noe ligger 5 grader over noramelen :p) tar av dekslene foran lsik at den får mer luft.

 

ryddet litt i kab. nå.. kommer med bilder i løpet av uka.

 

vannkjøling er også under planlegging.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816972&hl=

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Da var min nye 6277 i hus... bilder kommer i morgen.

 

btw: 80mm støyer irriterende mye  :hrm:

9388451[/snapback]

 

Det er en av grunnene til at jeg har problemer med og velge noe nytt kabinett hvis jeg skal ha lian-li, mange av de peneste modellene er desverre utstyrt med 80mm vifter, jaja jeg er da fornøyd med min pc7bscandV3, og jeg planlegger ikke et nytt kabinett med det første, tror ikke fattern ville likt det heller, han reagerte når jeg sa at jeg skulle ha meg enda et kabinett, da hadde jeg kjøpt et billig compucase noen få uker i forveien...

 

Men jeg ble fristet og skifte det ut når jeg så på de lian-li kabinettene de hadde utstilt hos digital impuls, jeg blir fristet til og kjøpe meg et nytt lian-li...

 

Kan jeg ikke for en gangs skyld lære meg at kabinetter er til for og brukes, jeg har knapt brukt pc7b kabinettet jeg har, og det samme går for compucasen, og nå frister det med et nytt kabinett... Jeg tror jeg har fått dilla på kabinetter... ;)

Lenke til kommentar

Jeg har den forrige versjonen. Uten perforering og vifte i sidedøren, og uten harddisk-demping.

 

Temperaturene kunne/burde vært bedre, men lurer på om det er noe feil med avlesningene mine og ikke de reelle temperaturene.

 

Støynivået med hd i O-ringoppheng er veldig bra. Såpass solid alu at det ikke forplanter seg vibrasjoner, og de mattene på innsiden hjelper også.

 

Mist-viftene er selvsagt stille, selv om de nesten ikke flytter luft.

 

Veldig bra å montere i, og ikke for mye stress med å få på plass skruer og spacere. Men det er forskjellige spacere, og noen av dem passer dårligere enn andre, så sjekk det nøye før du blir forbannet.

God nok plass i alle retninger, syns nå jeg iallefall. Og lett å gjemme vekk ekstra kabler bak 5 1/4"-brønnene.

 

Eneste jeg ikke finner ut er hvordan man tar av hele fronten for å forenkle montering.

 

Finnishen er jo selvsagt lekker, selv om den karbonimitering er tåpelig.

 

Lyden når du lukker kabinettdøra er som en mercedes-dør!! Herlig. (ok, ikke helt da:D)

Lenke til kommentar
Jeg har den forrige versjonen. Uten perforering og vifte i sidedøren, og uten harddisk-demping.

 

Temperaturene kunne/burde vært bedre, men lurer på om det er noe feil med avlesningene mine og ikke de reelle temperaturene.

 

Støynivået med hd i O-ringoppheng er veldig bra. Såpass solid alu at det ikke forplanter seg vibrasjoner, og de mattene på innsiden hjelper også.

 

Mist-viftene er selvsagt stille, selv om de nesten ikke flytter luft.

 

Veldig bra å montere i, og ikke for mye stress med å få på plass skruer og spacere. Men det er forskjellige spacere, og noen av dem passer dårligere enn andre, så sjekk det nøye før du blir forbannet.

God nok plass i alle retninger, syns nå jeg iallefall. Og lett å gjemme vekk ekstra kabler bak 5 1/4"-brønnene.

 

Eneste jeg ikke finner ut er hvordan man tar av hele fronten for å forenkle montering.

 

Finnishen er jo selvsagt lekker, selv om den karbonimitering er tåpelig.

 

Lyden når du lukker kabinettdøra er som en mercedes-dør!! Herlig. (ok, ikke helt da:D)

9397876[/snapback]

Takker for tilbakemelding!

 

De MIST viftene blir nok byttet ut med Nochtua rimelig kjapt. Er det plass til e-atx hovedkort i det kabinettet? (vage oppgraderingsplaner..) Greit å vite om spacerene da tålmodighet ikke alltid er like tilstedeværende :)

Lenke til kommentar
Da var min nye 6277 i hus... bilder kommer i morgen.

 

btw: 80mm støyer irriterende mye  :hrm:

9388451[/snapback]

 

Det er en av grunnene til at jeg har problemer med og velge noe nytt kabinett hvis jeg skal ha lian-li, mange av de peneste modellene er desverre utstyrt med 80mm vifter...

9393613[/snapback]

Derfor har jeg planer om å kjøpe EX33B som erstattning og montere en Bulgin knapp eller noe i den dur :cool:

Lenke til kommentar

Viftestyring på den? (Bulginknapp?)

 

Den er vel koblet med en standard 12v molex så farta blir vel deretter og støyen.

 

Tenkte selv på å kjøpe den modulen til å henge diskene mine i. Men siden jeg har frontdør ble det med tanken. Det hadde vel blir et voldsomt vakuum når døra hadde vært lukket ;)

 

De kommer vel med flere og flere kabinett med 120mm vifter. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare går opp enda ett hakk til 140mm vifter med engang. Er jo ikke akkurat veldig dårlig plass i de største midikabinettene.

Hadde jo akkurat fått plass i fronten av mitt pc6070Scand.

Lenke til kommentar
Her er mitt PC1000V

 

Tar gjerne imot tips til forbedring  :D

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-117028-1188217863_thumb.jpg

post-117028-1188217926_thumb.jpg

post-117028-1188217863_thumb.jpg

9369290[/snapback]

 

Veldig pent og ganske ryddig kabinett! Er vel ikke så lett å skjule alt av kabler hundre prosent på det kabinettet.

 

Men i hyllene bak burde du gjør noe! Er jo alvorlig brannfare med så mye papirer slengende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...