2bb1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Eirik_FS: Ville hengt høytalerene i samme høyde som skjermen. Var ikke så pent at de stakk høyt opp på veggen. Med mindre det har noe med lyden å gjøre da Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Skal rydde litt inni og, men trenger forslag til små ting som hjelper veldig på hvordan det ser ut inni Liker det aldeles ikke å kappe i hovedkortplate for så å trekke kabler gjennom osv. Har litt dårlig erfaring med fikling inni pc'en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Noen andre her som begynner og lure på om det snart kommer en scand V4 av pc7b kabinettet? Har begynt og spekulere i det siden det virker som om netshop er veldig ivrige med og bli kvitt V3 av det kabinettet, har hatt det kabinettet som ukens tilbud i mange uker nå. Et priskutt på ca. 300,- er ikke en ubetydelig reduksjon av prisen heller, kan netshop tjene noe som helst med et slikt priskutt? Jeg ser egentlig bare to grunner til det, enten så skal de slutte og føre det kabinettet og selger dem ut billig for og få frigjort lagerplass, eller så selger de dem ut billig for og få lagerplass til en V4 versjon av det kabinettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 zaltmann: S-ATA kablene kan jo alltids bli buntet sammen litt bedre. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 det er vel "bare" 200 i prisreduksjon på det tilbudet, og kassene selger kanskje dårligere enn vi tror, fordi det er veldig populært med lys og stæsj for den yngre garde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 ...fordi det er veldig populært med lys og stæsj for den yngre garde. 9206731[/snapback] Copy that. Må snart prøve å få broren min på bedre tanker. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 zaltmann: Kansje prøvd å lagt den molex kontakten en annen plass ? slik den ikke ligger midt i kabinettet Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 zaltmann: Kansje prøvd å lagt den molex kontakten en annen plass ? slik den ikke ligger midt i kabinettet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En S-ATA brenner gjør også ganske mye. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En S-ATA brenner gjør også ganske mye. 9206824[/snapback] Må si meg enig der, fikk min s-ata brenner for noen dager siden, var en drøm å sleppe di store ide kabelene Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 En S-ATA brenner gjør også ganske mye. 9206824[/snapback] Må si meg enig der, fikk min s-ata brenner for noen dager siden, var en drøm å sleppe di store ide kabelene 9206832[/snapback] takk for mange gode forslag. Kommer nok til å vurdere s-ata cdbrenner, 90graders vinklede s-ata kabler og skal nok gjemme unna litt molex osv. Bla. den som henger til høyre for cpu vifta Så om jeg fullfører det jeg har sakt nå tror jeg det kan bli ganske så bra hva tror dere? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Blir nok bra det! Vi tror på deg for å si det sånn, hehe. Skal begynne å sette sammen pcen min i mitt elskede Lian Li kabinett i morgen kveld *glede seg*. Endret 4. august 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Blir nok bra det! Vi tror på deg for å si det sånn, hehe. Skal begynne å sette sammen pcen min i mitt elskede Lian Li kabinett i morgen kveld *glede seg*. 9209646[/snapback] gleder meg til bilder EDIT: takk for det btw Endret 4. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
tevil Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Da legger jeg inn noe nyheter så vi LianLiere holder liv i tråden. Monterte Lian Li-kortleser, og kjøpte to perforerte frontdeksler for å kunne "lufte" litt i mitt særdeles varme kabinett. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor FØR. ETTER. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ble bra det der. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) PCV2100APLUSII Endret 6. august 2007 av [urban] Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter det kabinettet der [urban]? Forresten, siden alle Lian-Li gutta henger her så våger jeg meg på et spm. Jeg er ute etter et Lian Li kabinett med god plass til vannkjøling. Da snakker vi om å få plass til en dualrad inne i den, helst uten noen form for skjæring med dremel. Noen som vet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 vel, siden du ikke nevner noen pris, så er det vel egentlig bare å anbefale alle lian li som koster over 1500,- kikk på microplex.no du, der er det meste av lian li som er laga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hva heter det kabinettet der [urban]? Forresten, siden alle Lian-Li gutta henger her så våger jeg meg på et spm. Jeg er ute etter et Lian Li kabinett med god plass til vannkjøling. Da snakker vi om å få plass til en dualrad inne i den, helst uten noen form for skjæring med dremel. Noen som vet? 9219051[/snapback] Lian-Li V1000 har plass til dette hvis du fjerner harddiskbrønnene nederst i kabinettet. Hvis du vil ha bedre plass velger du V2000. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) 1. Driver å monterer hovedkortet nå. Noen av dere som pleier å plassere noen ledninger under hovedkortet? 2. Hvilket av de tre sporene skal jeg legge harddisken i for best kjøing/luftgjennomstrømmning? Endret 6. august 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå