Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Noen andre her som begynner og lure på om det snart kommer en scand V4 av pc7b kabinettet?

Har begynt og spekulere i det siden det virker som om netshop er veldig ivrige med og bli kvitt V3 av det kabinettet, har hatt det kabinettet som ukens tilbud i mange uker nå.

Et priskutt på ca. 300,- er ikke en ubetydelig reduksjon av prisen heller, kan netshop tjene noe som helst med et slikt priskutt?

Jeg ser egentlig bare to grunner til det, enten så skal de slutte og føre det kabinettet og selger dem ut billig for og få frigjort lagerplass, eller så selger de dem ut billig for og få lagerplass til en V4 versjon av det kabinettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
...fordi det er veldig populært med lys og stæsj for den yngre garde.

9206731[/snapback]

Copy that. Må snart prøve å få broren min på bedre tanker.

Lenke til kommentar
En S-ATA brenner gjør også ganske mye. :)

9206824[/snapback]

Må si meg enig der, fikk min s-ata brenner for noen dager siden, var en drøm å sleppe di store ide kabelene

9206832[/snapback]

takk for mange gode forslag. Kommer nok til å vurdere s-ata cdbrenner, 90graders vinklede s-ata kabler og skal nok gjemme unna litt molex osv. Bla. den som henger til høyre for cpu vifta :tease:

Så om jeg fullfører det jeg har sakt nå tror jeg det kan bli ganske så bra :) hva tror dere?

Lenke til kommentar
Blir nok bra det! Vi tror på deg for å si det sånn, hehe. Skal begynne å sette sammen pcen min i mitt elskede Lian Li kabinett i morgen kveld *glede seg*.

9209646[/snapback]

gleder meg til bilder :)

EDIT: takk for det btw :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Da legger jeg inn noe nyheter så vi LianLiere holder liv i tråden. Monterte Lian Li-kortleser, og kjøpte to perforerte frontdeksler for å kunne "lufte" litt i mitt særdeles varme kabinett.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-94009-1186404530_thumb.jpg FØR. post-94009-1186404560_thumb.jpg ETTER.
Lenke til kommentar

Hva heter det kabinettet der [urban]?

Forresten, siden alle Lian-Li gutta henger her så våger jeg meg på et spm.

Jeg er ute etter et Lian Li kabinett med god plass til vannkjøling. Da snakker vi om å få plass til en dualrad inne i den, helst uten noen form for skjæring med dremel.

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hva heter det kabinettet der [urban]?

Forresten, siden alle Lian-Li gutta henger her så våger jeg meg på et spm.

Jeg er ute etter et Lian Li kabinett med god plass til vannkjøling. Da snakker vi om å få plass til en dualrad inne i den, helst uten noen form for skjæring med dremel.

Noen som vet? :)

9219051[/snapback]

Lian-Li V1000 har plass til dette hvis du fjerner harddiskbrønnene nederst i kabinettet. Hvis du vil ha bedre plass velger du V2000.

Lenke til kommentar

1. Driver å monterer hovedkortet nå. Noen av dere som pleier å plassere noen ledninger under hovedkortet?

2. Hvilket av de tre sporene skal jeg legge harddisken i for best kjøing/luftgjennomstrømmning?

pc6070bscandv2_3288_380.jpg

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...