Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint og ryddig det. Hadde det vært min pc hadde jeg byttet ut den blå eller de røde viftene så alle fargene er like, men det er smak og behag og min menning  :)

9181935[/snapback]

Planen var egentlig plain rød.. Men så blir chipset så fooka varmt, og en kompis hadde denne blå vifta som han ville bytte bort, så jeg bytta den til meg.. Den funker fint.. Og jeg bryr meg egentlig ikke så mye lenger.. Men jeg bytter den gjerne med noen som har en sort, transparent eller en med rødt lys..

Lenke til kommentar

Har fått satt inn hardwaren i mitt LianLi kabinett nå så her kommer det noen bilder:

Under bygging

Ferdig

Front

Uten dør

Ja, jeg vet, det er en del rot. Dette har flere grunner:

1. Jeg er lat.

2. Kabinettet har ikke vindu.

3. Jeg skal kjøpe ny strømforsyning med modulære kabler snart.

Nr 3 henger sammen med nr 1 da jeg ikke gidder å gjøre alt to ganger.

Når det kommer til fronten har jeg planlagt å kjøpe et slikt sølv-deksel for dvd-romen, men lydkort panelet vet ikke helt om jeg gidder gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Det hørtes lurt ut , ja! Så slipper du alle inngangene du ikke trenger :)

Gjøre det samme med Dvd-brenneren? Bruke et bay-cover til å dekke over hele, ta av orig. front og lime på den på dvd-skuffen. :) Det har jeg tenkt å gjøre . Tror det vil bli bra , da blir det hvertfall ganske "rent" foran :p

Lenke til kommentar

Intern: Jeg lurer litt på, er de målene for PSUen din (de som er oppgitt på ThermalTakes nettside) realistiske? Stemmer det at den PSUen er 16cm bred?

Visst den er 15cm passer den i Lian Li PC-6277, men dersom den har den ekstra centimeteren så vil den ikke passe. Derfor jeg spør. :wee:

Lenke til kommentar
Det hørtes lurt ut , ja! Så slipper du alle inngangene du ikke trenger :)

Gjøre det samme med Dvd-brenneren? Bruke et bay-cover til å dekke over hele, ta av orig. front og lime på den på dvd-skuffen. :) Det har jeg tenkt å gjøre . Tror det vil bli bra , da blir det hvertfall ganske "rent" foran :p

9183604[/snapback]

Ah, lurt!

Slipper å betale noe som helst og :D

Gidder du å ta noen bilder av hvordan det blir?

Lenke til kommentar
Takk  :)

Finsk ftw  :p

9184029[/snapback]

haheha, jeg skjønte ingenting av hva som sto der, men utifra bildene går det sikkert fint :) får vel plukke fram en gammel dvd-romm og prøve meg litt fram :cool: ble jo jævla bra da, men HVORDAN skal han klare å opne dvdrommen? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Loddet en annen knapp på. Eller så er det bare å trykke dekselet bittelitt inn så går den opp. Har prøvd på et thermaltake shark kabinett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det funker også veldig bra, men i lengden kan det bli litt "tungvindt". Dessuten er det å foretrekke å kunne gjøre det manuelt. ;)

Lenke til kommentar
Lite mekking:

*bilde*

9184138[/snapback]

hva om man vil sette i en disk under booting? :)

EDIT: da ser det ut til at litt mere "styling" vil bli bestilt inn i natt til lian li kabbiset mitt :D en "silence" vifte fra MIST med grøn LED, sidepanel fra Lian Li med vindu og "Disturbed Pentagram" fra microplex :D har fra før av grønn led i cpu vifta mi, så tenker dette kan bli tøft, siden det går i svart tema ellers i kabinettet/utenpå :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Lite mekking:

*bilde*

9184138[/snapback]

9184242[/snapback]

Da har man et problem hvis ikke man er villig til å ødelegge den til kreasjonen.

Lenke til kommentar
Lite mekking:

*bilde*

9184138[/snapback]

9184242[/snapback]

Da har man et problem hvis ikke man er villig til å ødelegge den til kreasjonen.

9184336[/snapback]

Hehe :)

men hva tror du om planene mine?

Quoter meg selv jeg: "EDIT: da ser det ut til at litt mere "styling" vil bli bestilt inn i natt til lian li kabbiset mitt en "silence" vifte fra MIST med grøn LED, sidepanel fra Lian Li med vindu og "Disturbed Pentagram" fra microplex har fra før av grønn led i cpu vifta mi, så tenker dette kan bli tøft, siden det går i svart tema ellers i kabinettet/utenpå " :tease:

Lenke til kommentar
Takk  :)

Finsk ftw  :p

9184029[/snapback]

haheha, jeg skjønte ingenting av hva som sto der, men utifra bildene går det sikkert fint :) får vel plukke fram en gammel dvd-romm og prøve meg litt fram :cool: ble jo jævla bra da, men HVORDAN skal han klare å opne dvdrommen? :hmm:

9184095[/snapback]

HER er en fin guide for stealthing av CD/DVD. Den er til og med på engelsk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...