Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

15cm :)

9102397[/snapback]

Eh? Nå tror jeg du har målt feil. Et vanlig ATX PSU er jo 14cm....

Fikk mail fra NetShop. Han sa at det kunne brukes PSU som er 5cm lenger enn vanlige ATX, men han hadde ikke konkrete målet.

Det er målet jeg må ha.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vel litt til å forbedre det der! :thumbup:

Det der er vel den sidedøren du har som passer til det kabinettet jeg har tenkt meg også (link).

Den der viftegreia som blåser inn på ekspansjonskammeret eller hva det heter (der det er hull i sidedøren), følger det med mitt kabinett også? Eller er dette noe jeg må kjøpe utenom om jeg skal ha kabinettet som jeg linket til ovenfor?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

"Ekspansjonskammeret" følger med kabinettet sammen med vifta.

Den blåser varme luften ut :)

Pcen har et grønt neon lys inni, grønt lys på cpu vifta, grønt lys på viften foran og blå farge på viftekontrollene foran, jeg synes ikke det blir for mye jalla jalla. :love:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Nei det var meget stilrent! :) Tenkte selv å pimpe opp kabinettet litt ;)

Så "ekspansjonskammeret" er den tingen som jeg har merket rundt i rødt på bildet under?

Edit: Glemte å legge til bilde :whistle:

160fs177877wl8.th.jpg

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Nei det var meget stilrent! :) Tenkte selv å pimpe opp kabinettet litt ;)

Så "ekspansjonskammeret" er den tingen som jeg har merket rundt i rødt på bildet under?

9103638[/snapback]

Ja, på på microplex står det:

I venstre sidedør er det laget perforeringer i området over ekspansjonssporene. Bak perforeringene er det en støysvak 120mm vifte som suger inn friskluft og blåser den over ekspansjonskortene.

Det er litt feil, for den blåser varme luften ut av kabinettet...

Lenke til kommentar

Ååja, det las jeg faktisk, men skjønte ikke helt hva de mente med det da de har brukt særs fremmede uttrykk for min del :hmm:

Men hvis det følger med en sånn sak på det kabinettet jeg har lyst på også, så er det bare å slå til å kjøpe sidedør også :)

Noen som har anbefalinger til tøffe/stilrene viftestyrere? Skal koble på 3 kabinettvifter + CPU-kjøler + PSU-viften.

Lenke til kommentar

Ekspansjon= utvide/øke. Koker man vann ekspanderer det, setter du inn ekstra lydkort i pc'n din bruker du ekspansjonsporene. Så man bruker av og til ordet ekspansjons-spor om sporene man kan sette tilleggsutstyr på hovedkortet i. Eller altså utvidelsesspor, slot, pci-spor, tilleggskort- spor eller hva du vil.

Så at viften blåser over kortene du har montert i maskinen, er altså det de prøver å formidle. Hos meg butter denne ekpsansjonssporkjøleviften forøvrig i væskekjølingsannlegget, for å sitere komplett som prøver å si vannkjøl. ;)

Lenke til kommentar
Okei, så da følger det altså med et slikt "viftestativ" m/vifte til kabinettet jeg har i signatur :)

9104445[/snapback]

Jepp, Foran : 1x120mm stk.

Bak : 1x120mm stk.

Sidedeksel/dør : 1x120mm stk.

Man ser skruefestene på bildene til viftestativet også, så det er helt sikkert at det følger med.

Lenke til kommentar

Etter my jobbing, så tenkte jeg at jeg skulle legga fram mitt ikke helt ferdige Lian Li kabinett. Mangler en plexiplate, som skal stå utenfor 5.25" brakkettet og noen små justeringer, men orker ikke vente lengre :p

Her er noen bilder:

post-82737-1184934800_thumb.jpg

post-82737-1184934825_thumb.jpg

post-82737-1184934837_thumb.jpg

post-82737-1184934909_thumb.jpg

post-82737-1184934923_thumb.jpg

post-82737-1184934931_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...