Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe kabinett akkurat. Visst dere ikke vil se den flotte, antikke Compaq stasjonæren min da?  :dribble:  :p

Jeg bruker notebook nå jeg, men skal kjøpe PC til høsten. Det blir desverre ikke Lian Li kabbis, men et Silverstone kabinett. Det er vel like pent som Lian Li egentlig. :)

8980325[/snapback]

Silverstone er PENERE ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på om en Noctua NH-U12F montert på et ASUS P5K Deluxe får plass i et PC-A10B? Litt angst for at den skal butte i mot vifta i taket der.

8983778[/snapback]

Den angsten har du nok lov til og ha, utrolig liten plass til diverse vifter der.

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på om en Noctua NH-U12F montert på et ASUS P5K Deluxe får plass i et PC-A10B? Litt angst for at den skal butte i mot vifta i taket der.

8983778[/snapback]

Den angsten har du nok lov til og ha, utrolig liten plass til diverse vifter der.

8988549[/snapback]

Men hvis man titter på kabinettet til Phrenetic(?) i denne tråden her, så har han tydeligvis klart å klemme en Zalman CNPS9700LED inn i sitt, og dimensjonene på NH-U12F og den er ikke så voldsomt forskjellige.

Zalman CNPS9700LED: L: 90 B: 124 H: 142

Noctua NH-U12F: L: 70 B: 124 H: 155

Hvis jeg har tolket det rett så er høyden på kjøleren målt paralelt med heatpipes'ene, og bredden er det som rent faktisk blir "høyden" på den når den er montert på siden i kabinettet...eller? Isåfall skulle det gå an å klemme inn Noctuan også. Tror jeg satser på at det går. Hvis ikke er det vel ikke umulig å få solgt kjøleren igjen.

Lenke til kommentar

Mitt nye Lian Li PCB20A kom akkurat med posten så her er noen bilder:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Har ikke fått innmaten enda, men når det skjer kommer det oppdaterte bilder ;)

Deilig kabinett forresten! Eneste "minus" jeg har lagt merke til er størrelsen. Som dere sikkert ser i bakgrunnen på bildene har jeg et TT Armor som er en del større, men dette er bare en bagatell. :)

Lenke til kommentar

Håper noen kan hjelpe meg....

Jeg så et dritt rått bilde av et kabinett, var på forumet her men finner det ikke...

Mener å tro at det var et lian li kabinett... det var hjul på kabinettet, og hk var helt svart... Cpu vifta så ut som det var en svart Zalman vifte, det var ingen kabler å se inni pc'en, nesten ingen! Kabinettet var svart og hvitt!

Vil se det bildet igjen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det var da en hyggelig tilbakemelding, DJ Oivind. Tusen hjertelig takk.

Edit::)

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Her er noen bilder av kassa jeg har bygd min nye C2D inn i. Har ikke satt på det luftstyringsdekselet foran cpu-området, og heller ikke satt på plass viften i sidedør.

Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det, og hva dere andre med liknende kasser har gjort.

Den 120mm viften under psu blåser luft inn, og har da et deksel som kan styre luften ned mot minne/cpu området.

Den 120mm viften som skal sitte midt foran skjermkort er som standard satt til å blåse/trekke luft ut. Og det er denne jeg er litt i tvil om, jeg ville kanskje trodd det var fornuftig at den blåste inn i steden?

Hvordan har dere andre gjort dette?

Det er da altså i tillegg til de nevnte viftene også en 120mm foran harddisk- kassetten, og psu som naturligvis drar luft ut.

Her er noen bilder;

post-56388-1183809067_thumb.jpg

post-56388-1183809099_thumb.jpg

post-56388-1183809126_thumb.jpg

post-56388-1183809179_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hvordan har du klart å få det så ryddig? :dribble:

9022296[/snapback]

Man utnytter fordelene som komponentene og kabinettet bringer med seg. En fordel kan være å ta et bilde av kabinettet og merke av alt du mener er uryddig. Så gjør du bare alt som står i din makt til å rydde det vekk. Har du bilde av din maskin så kan jeg hjelpe til med å "sette røde ringer rundt forskjellige uryddigheter"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...