andylove Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Lysene på viftestyringen sitter ikke inni hullene som lyset kommer igjennom, men bak. Så om jeg ikke har viftertyringen rett forran meg, men står i en vinkel i forhold til hullene lyset kommer igjennom, virker lysene veldig svake.Men ellers er de en smule for sterke. Lurer på om jeg skal ta en liten mod så de blir litt svakere. Kan også få hentet digital kameraet mitt så jeg får tatt noen bedre bilder. Lyset som jeg brukte på de bildene jeg la ut i går var fra en lommelykt, og det sier jo da sitt hvorfor bildene ble så dårlige som de er. Skal få fikset det også. Skriften går kanskje ann å skrape bort, for så og lakke den på nytt. Jeg synes hvertfall at den passer bedre enn den gamle. 8974427[/snapback] Først av alt, du har ikke noe Lian Li kabinett. Det er et Antec P180. Second, viftestyringen din vil ikke synes pga døra. Ser det er en del konstruktive meninger hvordan kabinettet ditt ser ut, men det er jo helt bak mål uttalelser. Sier litt om alderen og modningen til de som skriver i denne tråden. Ellers må jeg si meg veldig enig i valget av kabinett, bedre kunne det ikke ha blitt Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) HAHA. dritbra. der dreit han seg. btw: lager ikke lian li bare alu kabinett foresten? edit: andylove, du hadde rett. jeg fant bildet av et LIKEDAN kabinett på googel så du har rett. ingen lian li kabinett på han. HAHA Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 HAHA. dritbra. der dreit han seg. btw: lager ikke lian li bare alu kabinett foresten? edit: andylove, du hadde rett. jeg fant bildet av et LIKEDAN kabinett på googel så du har rett. ingen lian li kabinett på han. HAHA Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8974503[/snapback] For å følge denne trådens LOL faktor, så må jeg vel si LOL til deg også som har Lian Li kabinett. Hehe, men hver sin smak. Jeg har hatt 5 stk av dem i alle klasser og varianter, og ingen har overbevist meg på samme måte som Antec P182. Synes denne tråden har utartet seg til å bli litt for mye hakking og sære uttalelser. Det er svært få bilder i de siste postene, men heller krangling og diskutering om utseendet av moduler til kabinettene. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Grunnen til at jeg skriver det her, er fordi jeg ble bedt om det. Jeg er da fullt klar over at jeg ikke har et Lian-Li kabinett. EDIT: Helt enig, andylove Endret 30. juni 2007 av Intern Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe PC6070BSCAND som skal bli den nye pcen min:) men jeg har lyst å kjøpe enten dette displayet eller denne LCD skjermen noen som har noen erfaringen med en av de to? er de vanskelige å sette opp? har egentlig lite peiling på sånnt EDIT fikkset link til LCD skjermen 8955900[/snapback] Sikkert noen som har svart på denne fra før, men jeg har begge og jeg er fornøyd med hvordan man kobler de opp og hvordan de fungerer. Ingen triks man må gjøre for å få disse til å virke, på LCD-skjermen kobler man den bare inn i parallellporten og installerer et program og da er du klar. Lian Li Viftestyringa er det bare å plugge i viftene du skal ha og sette på strømmen! Går som en drøm Hvis du skal vise skrift og ha en liten show-off/informasjonskladd så du vet hva som skjer så er LCD-Skjermen det beste valget. Du kan skrive inn hva du vil og få den til å vise Mediaplayerinfo, mail, nettverk osv. Skal du derimot ha en vifteovervåker til CPU/GPU osv. anbefaler jeg deg Lian Li Displayet. Det er oversiktlig og ryddig, viser ting på en fin måte. Også må jeg si meg enig med andylove til slutt, selvom jeg har skravlet om det motsatte av det jeg er enig i nå Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Legger opp noen flere bilder, så det ikke bare er snakk her Kopierte galleriet fra worklogen min Den kan følges btw! Det gjenstår fortsatt noen endringer, før den er ferdig. Bl.a. inni, og noen utenpå. Update senere i dag. Øyvind Endret 1. juli 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
andylove Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hvordan er støynivået på PC'en din? Jeg ser av displayet ditt at du har lav rpm på viften(e). Romtemp må vel være rundt omkring en fryser? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Neinei , du skjønner , null hardware inni Prosjektet har ikke fått hjernen og hjertet på plass, det bestilles neste uke! Nå er bare kabinettviftene koblet til, men Displayet fungerer kjempebra. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Elsker superman kabinettet <3 *sikle på* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Hmm.. *tørkebort* Ekle greier dette siklet Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 DJ Ovin vær så snill å 'skjule' bildene. blir så forbanna langt å scrolle ned Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Tenkte ikke over det , beklager . Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) np Endret 1. juli 2007 av 1915 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som har noen flotte kabinetter å vise fram? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som har noen flotte kabinetter å vise fram? 8980202[/snapback] skal legge ut bilder av mitt Lian Li PC7 etter jeg har fått CPU vifte(CNPS9700NT), Etch(til sidepanelet, har ikke plexi) og deksel til cdbrønner av de som er brukte. Blir mye finere da Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ser frem til det Zaltman. Endret 1. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Noen som har noen flotte kabinetter å vise fram? 8980202[/snapback] kom med ditt Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Jeg har ikke noe kabinett akkurat. Visst dere ikke vil se den flotte, antikke Compaq stasjonæren min da? Jeg bruker notebook nå jeg, men skal kjøpe PC til høsten. Det blir desverre ikke Lian Li kabbis, men et Silverstone kabinett. Det er vel like pent som Lian Li egentlig. Etter anbefalinger fra mange her på forum, har jeg bestemt meg for å gå for et Silverstone SST-TJ07 kabinett. Endret 1. juli 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg har ikke noe kabinett akkurat. Visst dere ikke vil se den flotte antikke Compaq stasjonæren min da? Jeg bruker notebook nå jeg, men skal kjøpe PC til høsten. Det blir desverre ikke Lian Li kabbis, men et Silverstone kabinett. Det er vel like pent som Lian Li egentlig. 8980325[/snapback] joda, jeg syns det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå