Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Marius:

Skulle likt å se hvordan resten av det rommet ser ut. Har du pcen stående midt i stua med skjermen oppå pcen og surfer og spiller fra reclineren? Ser litt sånn ut.

Også matcher peisen(?) kabinettet også! Artig med fargene inni kabinettet, kan se ut som det er et bål der...

Lenke til kommentar

Her er da mitt Lian Li PC7B har brukt mye tid på rydding i denne!! for å få den stilren som et Lian Li skal være :thumbup

picture082zr2.jpg

picture074jy2.jpg

picture086gv0.jpg

picture091kf9.jpg

får se om jeg skal ta en mod på det til våren!!

MVH bZerk

Endret av bzerk
Lenke til kommentar

takk for det!!

jeg gidder ikke ha Lian Li viftestyring den har kun støtte for 3 vifter og sunbeamen har 7stk og jeg har 5vifter i pcen så det går ikke. og jeg tenkte på å skjære huller i en av dekselen som jeg kan montere på viftestyringa.

MVH bZerk

Lenke til kommentar
Nice bzerk..

Var veldig ryddig, pent kabinett..  ;)

Ville kanskje ha bytta vifte styringa til en lian li styring med tia, skal iallefall jeg gjøre..  :)

7036528[/snapback]

I allefall lakkert den ;) Evt brukt en av 5 3/4 brønnen og skjært ut hull osv...

7037910[/snapback]

den viftestyringa er av alu og er sort med plexiglass foran. hadde tenkt til det ja å skjære ut.

MVH bZerk

Lenke til kommentar

var litt skeptisk til en dedikert lian li tråd da jeg fant den i stad, men det endra seg raskt :p

mye bra kabinetter her, moro å se at folk med lian li ofte har gjordt litt mer enn å bare kaste hardwaren inni kassa også

her er min pc7ascandwin som for tiden fungerer som filserver. har da montert inn en cooler master hdd modul for ekstra hdd plasser. skulle gjerne hatt en form for netting forran vifta, noe alla sånn som på enganggrillene. men har ikke gjordt noe emd det enda i håp om at lian li kom med sølvfarga utgaver av den perforerte 120mm vifte fronten sin.

bildene er ikke 100% oppdaterte, jeg har har putta inn enda en hdd sia bilda ble tatt, og s-ata kablene er nå noen gule og mer fleksible DFI kabler. skal ta et par bilder til, venter bare til jeg har putta inn en nec 3550A når den neste hdd'en kommer. da har den 1650gb lagring.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Fine kabinetter alle sammen. Jeg skal også komme med noen bilder snart.

Har 2 Lian Li kabinetter - vannkjølt Cube case med masse ekstrautstyr (nesten alt kjøpt av Snekker'n - se hans workblogg HER ), og det andre er Lian Li V1100 PLUS (støydempet).

Trenger dere egentlig bilder når alt står i bloggen? :)

Lenke til kommentar
Mitt PC7ASCANDWIN :D

Er rett etter kabinettskifte. Nei, jeg bruker ikke boxed-kjøleren nå lenger.

Ikke det beste bildet, men det er altså kabinettet mitt.

Kjøp noen krympestrømper. Dette kan du få bruk for! Masse kabler som skal samme sted, da kan de heller ligge sammen i en ledning :love:

Kjøp gjerne med UV effekt også. Da blir det en stilig effekt om du skaffer deg et bare UV lys.. :thumbup:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...