jonas_blomster Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Så fin ut den nye viftestyringa til zalman Men hvor bytte når du allerede hadde en som er så og si lik? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den nye er finere, og med to trinnløse regulatorer ekstra. Trenger dem. Virker også som den nye er av bedre kvalitet. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da har viftestyringen kommet i hus! Beklager for dårlige bilder. Alle er tatt med mobil. 8969239[/snapback] ser rett og slett stygt spørr du meg. med de lysene og navnene. ødelegger alt. pga det er alu kabinett. slik ser mitt ut. mye penere (kameraet er litt dårlig) Endret 30. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 1915: Enig med at kabinettet ditt var finere, men direkte stygt var hans ikke. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den vil nok passe bedre på et Lian Li kabinett, enn det han har som har plastikk deksel. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) ja. det vill dett nokk men så er lian li design kabinett da. hvis dere ser på microplex har det alu pc born elns til 24k og det er design. akkurat samme folka som lager lian li kabinett. edit: hvis dere ser vifte styringa mi? så ser dere at det er SAMME aluminiums farge som de dekslene som står der fra før av oppfor? de 2 øverste er tomme. det var egentlig plastikk front på viftestyringa. Men jeg tok bare ut en slik deksel som sto i front. tok kuttskiva og kutta til at det passa. slik at det så ut som kabinettet. ble MYE finere enn det plastik fronten som var på den det var også kraftige lys på min viftestyring også. men jeg fjerna de. passer ikke inn med masse lys til et slikt kabinett hvertfall ikke mitt. Endret 29. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den zalman viftestyringa så direkte bra ut, lysene ser jeg uansett ikke på som noe problem, da de uansett kan modifiseres. Så jeg blir vel og bestille meg en slik en når jeg kommer tilbake fra ferien Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 1915: Du kunne også laget en stealth med et bay deksel for Dvd'en , så ser det helt cleant ut Syns ikke den er så fin at det gjør noe. Kom tilbake med kabinettet ditt når du har gjort det, og jeg skal ikke si noe mer Men for all del, du har det ganske strøkent nå og! Sånn vil fronten på kabinettet "mitt" se ut når det er ferdig (Dvd blir stealtha) ) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hvordan der den Lian Li viftestyringen? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Synes den er veldig bra jeg! Har bare koblet til tre kabinettvifter og tre sensorer som er satt ved de forskjellige viftene, men det ser veldig lovende ut! Har med klokke og diverse annet, skifter viftestatus med et delay på 2 sekunder. Du kan se nærbilde av displayet her: Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 1915: Du kunne også laget en stealth med et bay deksel for Dvd'en , så ser det helt cleant ut Syns ikke den er så fin at det gjør noe. Kom tilbake med kabinettet ditt når du har gjort det, og jeg skal ikke si noe mer Men for all del, du har det ganske strøkent nå og! Sånn vil fronten på kabinettet "mitt" se ut når det er ferdig (Dvd blir stealtha) ) 8970593[/snapback] stealtha? ehh. jeg kjøpte en slik dvd deksel for å ha i front med klapp på :S den ser ut som kabinettet. blir akkurat likedan hvis jeg skulle laga selv Link ser lik ut. bare at min er helt svart og ser ut som kabinettet i alu og at det ikke står noe på den Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tenkte ikke sånn. Du har kanter som synes på din, der Dvd-en kommer ut osv. Jeg tenker på å bare lime på/feste den på en eller annen måte til Dvd-skuffen så det ser ut som om det ikke er noe der.. Følg med i worklogen min hvis du vil se hva jeg mener! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 jeg gir meg en LANG care i det. pga jeg synes pcn min er fin og grei nokk til mitt bruk. bruker ikke ei krone mere på den pcn så det er sagt. jeg skal ikke ha den på noe jævla utstilling så. bra nokk til meg som sitter hjemme på rommet mit alene. sjelden LAN osv. så gir meg blanke f'en i hva folk sier. pcn er bra, er det som teller sorry språkbruk og hvis jeg hørtes sint ut. men blir irritert når folk 'whiner' om at pcn din suger blablabal osv . Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg har da aldri sagt at pcn din suger ? Jeg sa at JEG synes ikke den Dvd-greia er noe fin, uansett hvor den er. Det var ment som et forslag, du kunne avvist det på en pen måte i steden for å lange ut om at du gir f*** i hva folk synes om kabinettet ditt. Da er det vel egentlig ikke vits i å legge ut bilder heller , hvis det ikke bryr deg hva folk synes ? Men jeg skal ikke bry meg om hva du gjør , du gjør som du vil. Endret 29. juni 2007 av DJ Ovin Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da har viftestyringen kommet i hus! Beklager for dårlige bilder. Alle er tatt med mobil. 8969239[/snapback] ser rett og slett stygt spørr du meg. med de lysene og navnene. ødelegger alt. pga det er alu kabinett. slik ser mitt ut. mye penere (kameraet er litt dårlig) 8969944[/snapback] Happy now, agvg? Endret 1. juli 2007 av Storleer Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Da har viftestyringen kommet i hus! Beklager for dårlige bilder. Alle er tatt med mobil. 8969239[/snapback] ser rett og slett stygt spørr du meg. med de lysene og navnene. ødelegger alt. pga det er alu kabinett. slik ser mitt ut. mye penere (kameraet er litt dårlig) 8969944[/snapback] 8973897[/snapback] ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 8973897[/snapback] Man skriver i ett forum! Og så bør man begrense quotingen og ikke ta med bilder o.l Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Må bare få sagt at det ser faktisk helt anderledes ut på bilder enn det det gjør ellers. Og bildene blir mer eller mindre ødelagt pga de er tatt med ett mobil kamera. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ja, det er jeg helt enig i ja Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Lysene på viftestyringen sitter ikke inni hullene som lyset kommer igjennom, men bak. Så om jeg ikke har viftertyringen rett forran meg, men står i en vinkel i forhold til hullene lyset kommer igjennom, virker lysene veldig svake. Men ellers er de en smule for sterke. Lurer på om jeg skal ta en liten mod så de blir litt svakere. Kan også få hentet digital kameraet mitt så jeg får tatt noen bedre bilder. Lyset som jeg brukte på de bildene jeg la ut i går var fra en lommelykt, og det sier jo da sitt hvorfor bildene ble så dårlige som de er. Skal få fikset det også. Skriften går kanskje ann å skrape bort, for så og lakke den på nytt. Jeg synes hvertfall at den passer bedre enn den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå