tevil Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) tevil: Gidder du å ta bilde av de harddiskene? Jeg lurer på om jeg skal prøve sånne o-ringer (hvis jeg gidder), men jeg har bare en ledig 5 1/4" slot. 8916034[/snapback] Man ser stripsene som er festet til HD-racket, o-ringene er igjen festet med disse rundt disken. Racket er tatt ut av kabinettet nå. Finn tråden til petteram i "støydempings"-delen av hw-forumet for mer utfyllende info. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor edit: tok nytt bilde med skikkelig kamera så det ble litt tydligere. Endret 23. juni 2007 av tevil Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 fulgte den med kabinette eller har du kjøpt den i etter tid elns? 8921559[/snapback] Kjøpte den i ettertid ja, hjalp mye på temperaturene mine. 31*C Ilde @ CPU, og 36*C Ilde @ GPU. ~ Mortis360 8921677[/snapback] Hvordan hjalp en dør med vindu deg i bedre temps? Stenger alu inne mye varme, iforhold til dør med vindu? har samme kabinett selv, og det så utrolig stilig ut med vindu. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvordan hjalp en dør med vindu deg i bedre temps? Stenger alu inne mye varme, iforhold til dør med vindu? har samme kabinett selv, og det så utrolig stilig ut med vindu. 8926532[/snapback] Hadde døren uten perforeringer før, som hadde støydempingsmatter, de mattene islolerer kabinettet slik at varmen setter seg i de mattene. Med plexi og perforeringer gikk temperaturene ned med snaue 5 grader. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe PC6070BSCAND som skal bli den nye pcen min:) men jeg har lyst å kjøpe enten dette displayet eller denne LCD skjermen noen som har noen erfaringen med en av de to? er de vanskelige å sette opp? har egentlig lite peiling på sånnt EDIT fikkset link til LCD skjermen Endret 27. juni 2007 av Andre88no Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har det kabinettet, og må si jeg er veldig fornøyd med det. Du linket til det samme to ganger Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvorfor linke to ganger til samme produkt? EDIT: Oj, Anki var visst først Endret 27. juni 2007 av Intern Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Kom med flere bilder av deres Lian-Li kabinetter Skal få fikset et av mitt også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe PC6070BSCAND som skal bli den nye pcen min:) men jeg har lyst å kjøpe enten dette displayet eller denne LCD skjermen noen som har noen erfaringen med en av de to? er de vanskelige å sette opp? har egentlig lite peiling på sånnt EDIT fikkset link til LCD skjermen 8955900[/snapback] Nå er ikke det displayet fra lian-li programmebart etter hva jeg kan se, så du kan med andre ord ikke få det til og vise skrift som du selv velger, det displayet fra lian-li er i bunn og grunn en litt avansert viftestyring... Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hadde en sånn LCD skjerm, gikk lei etter 2 uker. Min yngre fetter fikk den istedenfor og han gikk lei også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har også hatt en slik skjerm, nå er det broren min som har den, men spørs hvor lenge han synes det er gøy. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe PC6070BSCAND som skal bli den nye pcen min:) men jeg har lyst å kjøpe enten dette displayet eller denne LCD skjermen noen som har noen erfaringen med en av de to? er de vanskelige å sette opp? har egentlig lite peiling på sånnt EDIT fikkset link til LCD skjermen 8955900[/snapback] Nå er ikke det displayet fra lian-li programmebart etter hva jeg kan se, så du kan med andre ord ikke få det til og vise skrift som du selv velger, det displayet fra lian-li er i bunn og grunn en litt avansert viftestyring... 8956289[/snapback] ja vet Lian li skjermen er en "viftestyring" men leste på komentaren til en fyr på microplex at den er vanskelig å kobble til å få til å funke skikkelig siden det ikke følger med en skikkelig manual. noen som har noen erfaring med denne skjermen? er den vanskelig å få til å funke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Nå har ikke jeg prøvd den viftestyringen, men etter hva jeg vil tro skal den være som de fleste viftestyringer med display, plugg inn strøm osv. Det som kan bli tricky er og stille inn temperatur aktiveringen riktig, men det vet ikke jeg noe om. Men personlig går jeg snart til innkjøp av denne viftestyringen, ser ut til at finishen passer bra til lian-li (bildene hos microplex er horrible, se heller bildene på zalmans egne sider) finishen ser ut til og stemme ganske bra ser det ut til. Men på en annen side: hva skal jeg med 7 kanaler? Jeg trenger bare 4 kanaler, men finner sikkert på noe annet tull med de andre. Eneste jeg håper på er at lysdiodene ikke er for sterke, i verste fall må disse moddes slik at de blir svakere. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Den bestilte jeg i går. Kan komme med mer info her, når den er i hus og montert Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Får vel legge opp to til siden det ikke skal dø ut her. Innmaten er den samme som sist. Har fått meg runde kabler til dvd og floppy, men de er jo umulig å se tror jeg. Bare jeg vet at de er der så funker det. Har lyst på en annen cpuvifte, men da matcher den ikke gpuvifta lenger så det får bli til en senere anlednig. Systemet et er fremdeles lydløst, og det er det viktigste... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Den bestilte jeg i går. Kan komme med mer info her, når den er i hus og montert 8959263[/snapback] Er det den zalmanen du har bestilt? isåfall ville jeg likt og visst om en kan regulere de lysdiodene, slik som zalman påstår. Hvis de ikke kan justeres ville jeg likt og visst om de er veldig lysterke... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det er sikkert slik som på denne som jeg har, at de lyser sterkere når viften går på fullt. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Den bestilte jeg i går. Kan komme med mer info her, når den er i hus og montert 8959263[/snapback] Er det den zalmanen du har bestilt? isåfall ville jeg likt og visst om en kan regulere de lysdiodene, slik som zalman påstår. Hvis de ikke kan justeres ville jeg likt og visst om de er veldig lysterke... 8964991[/snapback] De reguleres av viftehastighet. Jo høyere hastighet, jo sterkere lyser dem. Kommer til å modde dem selv, om de lyser for sterkt. Drar å henter den i morgen tenker jeg... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ta et bar bilder og legg de opp her da Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det skal gjøres vettu! Glad Zalman endelig kvittet seg med de to trinnstyringene! Har gått å tenkt lenge på om jeg skulle prøve å modde den gamle. Finishen passer nok bra på Lian-Li kabinett, får håpe den passer like bra på mitt P180 da...! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da har viftestyringen kommet i hus! Beklager for dårlige bilder. Alle er tatt med mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå