Nutjob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Har du prøvd everst? Hva står det i BIOS? 8841518[/snapback] Nei, kan sjekke med Everest nå Aner ikke. Tør ikke fikle med BIOS EDIT: finner ikke temps i Everest? Endret 12. juni 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Marskinnavn -> sensor 8841750[/snapback] går ikke...har prøvd det og. menne, nok OT eller? kan ikke vi ta dette via PM? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 - 1stk. Western Digital Raptor 200GB har jeg gått glipp av en lansering tro... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 - 1stk. Western Digital Raptor 200GB har jeg gått glipp av en lansering tro... 8842477[/snapback] ahh, stemmer..er en Caviar Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) slik ser mitt ut =) ikke noe spesielt med lys eller noe =) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 19. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så greit ut det der, og med tanke på at du ikke har vindu er det ikke så nøye med hvor ryddig det er heller. Så lenge det ikke begrenser luftinga til kabinettet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Mitt ene Lian Li kabinett helt plain uten noen modifikasjoner. Forresten, er det noen som har erfaringer med Chieftec SATA hot-swap drevrammer i PC6277? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Her er mitt LianLi kabinett. Det er et pågående prosjekt hvor målet er å gjøre utseende på kassa så nice og cool(merk: min def. på nice og cool, liker ikke dill dall) så mulig. Har også fokus på hvordan kablene er lagt inni. Neste stopp i prosjektet er 4 nye papst vifter for å erstatte de jeg har i dag har i kabinettet. Skal også viftestyre disse hvor meninga er at jeg skal skjule bryterene slik som jeg har skjult DVD-brenneren(øverste slot, dekselet er trykkfølsomt(trigger knappen :-))). Specsen på denne maskina er litt gammel, draumen er noe nyere med blant annet ninja vifte. BILDE1: utenpå, øverste deksel skjuler dvdrom BILDE2 & 3: Inni. Legg merke til HDD. Jeg fant en genial post som beskrev å henge opp HDD i gummiringer beregnet på å isolere do-rør :-P Funger veldig bra. Også veldig billig siden disse ringene koster 15 kr stykket! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Imponerende South_Bridge Sett på kabelstrømper så blir det enda bedre Endret 20. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Det så bra ut South_Bridge. Kan du si noe mer om DVD dekselet og kanskje ta et nærmere bilde? Hvordan har du laget/fått tak i det? Stort og fint kabinett. Hvilket er det? Begynner å lure på om det jeg har er litt lite (har mindre kabinett og mer/større hw). Endret 20. juni 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 South_Bridge: Så stort kabinett til så få deler :!: Men veldig pent og strøkent innvendig. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hvilket Lian Li kabinett produserer minst støy, og er helst minst av størrelse? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kabelstrømper er også med i planen Mr. Anki, har sett på slikt sort sett man får på microplex. Har faktisk en liste over ting jeg skal få gjort/adda til kabinettet Dekslet til dvdbrenneren laget jeg ut av det som egentlig var der. Heldigvis selger microplex mer av dem så det gjør jo ikke noe å prøve. Har tatt noen bilder av prosessen, siden jeg tenkte å lage worklogg. Det er litt annerledes "styling" så jeg har ikke helt bestemt meg ennå. Planen var å bytte ut 4 vifter, sette på viftestyring. Vibrasjonskitt på disse viftene. Vibrasjon- og støykitt på kassa. Har ikke helt bestemt meg for hjul eller gummiføtter(har plastikk, default). Her er 2 bilder da jeg "modda" dekslet: Det jeg gjorde var at jeg klippa til det dekselet som er default, dette er myk alum. så det går fint. Så fant jeg litt papp og brukte litt dobbeltsidig teip. Teipen limte jeg fast til selve cd-trayet slik at når jeg trykker på dekselet så trigger det knappen og hele dekselet blir med ut når skuffen kommer ut. Brukte også teipen da jeg festet pappen til dekselet. Det fungerer fint og jeg kan jo angre meg senere siden jeg ikke brukte lim som kan bli grisetet. Jeg hadde sånt deksel som dette men jeg synes ikke dette var en god løsning siden jeg merka at cdskuffen "kræsja" med døra på dette dekselet hver gang den skulle inn. Dette er faktisk et eldre PC70 kabinett. Fikk det for 2 1/2 år siden til jul. Jeg har blant annet ikke den luksusen som jeg ser nyere kabinett har med å ta ut helt HDD racket som LianLi har i bunnen, mitt er poppet fast. Jeg har også 2x 80mm vifter forran, 120mm hadde vært å foretrekke men jeg skal nok klare å tweeke det til Lenke til kommentar
tevil Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hvordan er tempen på disken din nå da? Prøvde selv å O-ringe dem fast oppe men tempen ble for høy. Det går an å stripse de fast med o-ringer i det racket som ligger i bunnen, der har jeg 3hdder vannrett montert med o-ringer. Dønn stille. Passe kjølige. Få med noe kablestrømper så blir dette veldig fint. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 tevil: Gidder du å ta bilde av de harddiskene? Jeg lurer på om jeg skal prøve sånne o-ringer (hvis jeg gidder), men jeg har bare en ledig 5 1/4" slot. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Har bytta skjerm nå, fra en liten 17" til en stor 22". Og forskjellen er sinnsykt stor! ~ Mortis Endret 8. april 2011 av Mortis Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her er mitt LianLi kabinett. Det er et pågående prosjekt hvor målet er å gjøre utseende på kassa så nice og cool(merk: min def. på nice og cool, liker ikke dill dall) så mulig. Har også fokus på hvordan kablene er lagt inni. Neste stopp i prosjektet er 4 nye papst vifter for å erstatte de jeg har i dag har i kabinettet. Skal også viftestyre disse hvor meninga er at jeg skal skjule bryterene slik som jeg har skjult DVD-brenneren(øverste slot, dekselet er trykkfølsomt(trigger knappen :-))). Specsen på denne maskina er litt gammel, draumen er noe nyere med blant annet ninja vifte. BILDE1: utenpå, øverste deksel skjuler dvdrom BILDE2 & 3: Inni. Legg merke til HDD. Jeg fant en genial post som beskrev å henge opp HDD i gummiringer beregnet på å isolere do-rør :-P Funger veldig bra. Også veldig billig siden disse ringene koster 15 kr stykket! 8908908[/snapback] IDE ;/ huff... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har bytta skjerm nå, fra en liten 17" til en stor 22". Og forskjellen er sinnsykt stor! ~ Mortis360 8921062[/snapback] DEN SIDE døra med vindu? fulgte den med kabinette eller har du kjøpt den i etter tid elns? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 fulgte den med kabinette eller har du kjøpt den i etter tid elns? 8921559[/snapback] Kjøpte den i ettertid ja, hjalp mye på temperaturene mine. 31*C Ilde @ CPU, og 36*C Ilde @ GPU. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå