Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Flott kabinett. De temperaturene du oppgir, i hvilken rom temp?

8822862[/snapback]

Romtemperaturen er snaue 20 grader (Godt med aircondition). Med gamle AMD systemet mitt sleit jeg for å komme under 40 grader i denne romtemperaturen. :ermm:

~ Mortis360

8824663[/snapback]

Såpass :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel sikkert noe med ikke hundre prosent nøyaktige målinger i mellom de forskjellige Hovedkortene. Kanskje google litt rundt og finne sammenlignbare resultater med Foxconn-hk.

Men det var et vakkert ryddet kabinett Mortis, fint organisert. Misunnelig.

Lenke til kommentar
Har vel sikkert noe med ikke hundre prosent nøyaktige målinger i mellom de forskjellige Hovedkortene. Kanskje google litt rundt og finne sammenlignbare resultater med Foxconn-hk.

Men det var et vakkert ryddet kabinett Mortis, fint organisert. Misunnelig.

8827956[/snapback]

Kjøleribba er iallefall iskald å ta på, så de stemmer ganske godt.

~ Mortis

Endret av Mortis
Lenke til kommentar

Kult og se så mange andre Lian Li fans her!

Har et gammelt et jeg kjøpte for 5 år siden. Ganske skjeldent, var 3 stk igjen på microplex når jeg kjøpte mitt. Kommer med bilde en gang, men ikke i den nærmeste fremdtid.

Skal bygge det litt om etter sommeren, tenker og lage en worklog her hvis det blir bra :) Nå ser det litt stuslig ut, mangler litt deler og det trenger en vask.

Lenke til kommentar

Her er av mitt Lian Li PC7ASCANDV3, med følgende specs:

- Asus P5W DH Deluxe

- Intel Core 2 Duo E6420 2.13

- OCZ Value Pro RAM 2048MB

- ATI X1650PRO(kommer ett til i cf) :)

- Hiper ATX 580w

- 1stk. Seagate Barricuda 250GB

- 1stk. Western Digital Raptor 200GB

zaltmann :)

EDIT: kommer snart Zalman CNPS9700NT cpu-vifte :)

post-116828-1181609017_thumb.jpg

post-116828-1181609040_thumb.jpg

post-116828-1181609064_thumb.jpg

post-116828-1181609092_thumb.jpg

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Vær så god ;)

8839283[/snapback]

sorry for seint svar men den visste 150grader og alarm! så jeg skrudde av pc'n umiddelbart.

Men no ligger den på 25grader idle :)

EDIT: noen som vet om 150 grader kan ha vert feil?? Den hadde kjørt opera og diverse programmer i bakgrunn av wow og 1.6 ganske mye av dagen i går...men allikevel, 150(!)grader er vel bortimot umulig?!

EDIT 2: Oppdatert: Nå ligger den på 26c IDLE(PC'n er skikkelig i gang), isted ved 25c var den nettopp startet opp :)

EDIT 3: Noen som vet om det inngår noen forskjel på lukket/ikke lukket sidepanel på pc'n?

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Mest sannsynelig er 150 grader feil. Tror nok prossessoren hadde vært død hvis den hadde vært 150 grader, og PCen ville nok skrudd seg av selv før det.

Jeg tror ikke ASUS Probe alltid viser riktig. På min PC (samme HK) viser den ca. 10 grader under det CoreTemp og Intel Thermal Analysis Tool, og etter det jeg har hørt skal de vise riktig temperatur.

CoreTemp

Intel TAT

Lenke til kommentar
Mest sannsynelig er 150 grader feil. Tror nok prossessoren hadde vært død hvis den hadde vært 150 grader, og PCen ville nok skrudd seg av selv før det.

Jeg tror ikke ASUS Probe alltid viser riktig. På min PC (samme HK) viser den ca. 10 grader under det CoreTemp og Intel Thermal Analysis Tool, og etter det jeg har hørt skal de vise riktig temperatur.

CoreTemp

Intel TAT

8841286[/snapback]

ok..her er noen temps..

Probe2:

27c v/1240rpm

Intel TAT:

#1: 37c #2: 34c

CoreTemp 0.95:

#1: 33c #2: 32c

Dette er på noe lunde IDLE...

zaltmann;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...