Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
takk takk :)

 

Jeg bruker MIST 16,5dB. De er så og si lydløse  :cool:

8694188[/snapback]

Jeg hadde også slike vifter en gang før i tiden. Stille var dem, men luft flyttet dem desverre ikke særlig bra.

Lenke til kommentar
Silentx flytter MYE luft og er dønn stille. :)

8698856[/snapback]

Vet du om noen butikker som selger de. Jeg fant bare Silentx strømforsyning. Helst noen butikker i Oslo, men det er greit med nettbutikker også.

 

Jeg trenger noen nye vifter og vil selvfølgelig at de skal være så stille som mulig og flytte en del luft.

Lenke til kommentar
Silentx flytter MYE luft og er dønn stille. :)

8698856[/snapback]

Vet du om noen butikker som selger de. Jeg fant bare Silentx strømforsyning. Helst noen butikker i Oslo, men det er greit med nettbutikker også.

 

Jeg trenger noen nye vifter og vil selvfølgelig at de skal være så stille som mulig og flytte en del luft.

8699195[/snapback]

Vendur og microplex selger det, begge webshoper.

 

Ellers har du Papst som er stille og flytter mye luft, men silent x er det beste valget vil jeg si! :love:

Lenke til kommentar

Slik ser mitt Lian Li ut atm...

 

Sida med ekstra vifte:

sidamedvsh0.th.jpg

 

Uten:

sidautenvtb4.th.jpg

 

Zalman 9700NT

nvidiaic0.th.jpg

 

Mist 600 trekker in frisk luft

img0825ks4.th.jpg

 

Fronten:

img0854ew9.th.jpg

 

Mist 120 i front:

lianligreenat6.th.jpg

 

Med sidevindu:

sidamedvindupenhu1.th.jpg

 

og tilsutt desktop

desktopns2.th.jpg

 

Kabinett:

Lian Li PC7SCANDV3 med dette sidevinduet.

 

Pce'n har tilsammen 6stk 120mm vifter og 1stk 80mm, den er 98% lydløs når viftene kjøres på silent mode.

Kabinettet har vibrasjonsisolerende fester som demper ratporen brutalt!

Kommentarer/tips for forbedringer mottas !

Ønsker: EVGA 8800gtx ACS3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Iceman22:

 

Vis du snur harddiskene så skjuler du kablene enda mer.

8706792[/snapback]

Det er faktisk et meget bra tips. Har gjort det selv. Eneste problemet Iceman22 kan få med å gjøre det, er at kablene kan komme inn i vifta som er plassert foran.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Dessvere så går det ikke å snu harddiskene motsatt vei, kablene kommer borti viften, eneste veien ut er å ta av viften men det er det ikke værdt.

Uansett, så syns ikke de kablene så godt, mener jeg da..

Takk for kommentarer.

8707330[/snapback]

kommer de borti om du strekker kablene oppover langs hdd "bura", så evt. stripse med ett lite strips lenger oppe...ser ut som om det kan vere en god ide. Ellers ett veldig pent kabinett. Sikler på Lian Li selv, skal ha ny pc. Men foreldra mine vil at jeg skal bestille hos en lokalforhandler som skal ha 13 500,- for ett oppsett som koster meg 7 000,- på pcutsyr! :( og den lokalforhandleren min bestiller fra norek, og de forhandler ikke Lian Li :(

Lenke til kommentar
kommer de borti om du strekker kablene oppover langs hdd "bura", så evt. stripse med ett lite strips lenger oppe...ser ut som om det kan vere en god ide. Ellers ett veldig pent kabinett.

8710249[/snapback]

Tro meg, det går ikke, du får ikke plass til å koble til kabelen engang, man har nødt til å koble av vifta.. (Kan prøve å finne bilde sennere)

Hadde ikke dette problemet med mitt forrige Lian Li PC7SCAND V1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...