Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Tja, etter litt tenkning så skjønner jeg iallefall en god grunn til å ha kontaktene nede. Man unngår lange kabelstrekk gjennom kabinettet... Ikke at jeg bruker de kontaktene så mye at det er noe stress å strekke seg ned en gang i uka.

Diskettstasjon er vel straks helt unødvendig. Minnepinner kan vel i 99% av tilfellene erstatte den.

Harddiskene setter man i drev, slik som i ditt 6070Scand, eller i de modulene som selges utenom, med vifte og støvfilter. Eller som mange, henger i O-ringer for å få vekk støyen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På microplex selges dør til ditt kabinett. Litt stiv pris kansje, men det er verdt det!

link

Joda, men snakker om dør uten det "hullet" til sidevifta, jeg kommer ikke til og bruke den vifta sannsynligvis, da jeg skal kjøpe en del 120mm vifter.

Lenke til kommentar

kassa er konge, men to ting:

1: kjøp deg lian li frontdeksel til cd rom spillerne

2: monter inn en viftemodul til på venstrre side så det blir penere (og bedre kjøling) og flytt det modda dekselet over på andre sida

btw, hva i huleste er poenget med floppyen? jeg synes jeg var uhorbelig treig til å fjerne den og jeg har kjørt uten i 3 år ellno nå

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ja, det ser vanvittig fint ut det kabinettet Flerek. Men et keytronic-tastatur står ikke i stil. Legg noen kroner i et med pianolakk!

8599002[/snapback]

Det kommer det kommer. Lurer på om jeg skal bestille det samtidig med en Samsung 22". Venter bare på den nye skrivepulten som er bestillt. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...