tevil Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tja, etter litt tenkning så skjønner jeg iallefall en god grunn til å ha kontaktene nede. Man unngår lange kabelstrekk gjennom kabinettet... Ikke at jeg bruker de kontaktene så mye at det er noe stress å strekke seg ned en gang i uka. Diskettstasjon er vel straks helt unødvendig. Minnepinner kan vel i 99% av tilfellene erstatte den. Harddiskene setter man i drev, slik som i ditt 6070Scand, eller i de modulene som selges utenom, med vifte og støvfilter. Eller som mange, henger i O-ringer for å få vekk støyen. Lenke til kommentar
fysj Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Diskettstasjon er vel straks helt unødvendig. Minnepinner kan vel i 99% av tilfellene erstatte den. 8484153[/snapback] må ha plass til kortleser og evt en sak med lyd ut, inn, og firewire Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lian li scand v.3 Nais Skal kjøpe samme kabinettet selv etterhvert. Man kan kjøp ferdig sidedør med viondu ikkesant? orker ikke ødelegge ett Lian Li med mine modde skillz Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 På microplex selges dør til ditt kabinett. Litt stiv pris kansje, men det er verdt det! link Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 AHHH:) Samme kabinett som meg:P BRA!!! Har ikke valgt å fjerne Vifta på sia der. Men trur ikke den har så inmarri mye å si på tempen i kabinettet mitt...har allrede 2 andre 120mm så Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) er det ingen som er mann nok til å kjøpe en ordentlig JÆVLI CPU kjøler her a? en som veier 1 kg og er 16cm høy og 12 cm bred? http://www.frozencpu.com/products/5088/cpu...g40c14s52#blank DEN! Endret 3. mai 2007 av Skruff Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 På microplex selges dør til ditt kabinett. Litt stiv pris kansje, men det er verdt det!link Joda, men snakker om dør uten det "hullet" til sidevifta, jeg kommer ikke til og bruke den vifta sannsynligvis, da jeg skal kjøpe en del 120mm vifter. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 er det ingen som er mann nok til å kjøpe en ordentlig JÆVLI CPU kjøler her a? en som veier 1 kg og er 16cm høy og 12 cm bred? http://www.frozencpu.com/products/5088/cpu...g40c14s52#blank DEN! 8525746[/snapback] Og hva har dette i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) kassa er konge, men to ting: 1: kjøp deg lian li frontdeksel til cd rom spillerne 2: monter inn en viftemodul til på venstrre side så det blir penere (og bedre kjøling) og flytt det modda dekselet over på andre sida btw, hva i huleste er poenget med floppyen? jeg synes jeg var uhorbelig treig til å fjerne den og jeg har kjørt uten i 3 år ellno nå Endret 3. mai 2007 av Spirre Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er alltid noen som føler at de har et behov for å ha floppy i tilfelle tilfelle rottefelle veitu Jeg kvitta meg personlig med min for 4 år siden og har ikke hatt bruk for den siden... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Det er kun nostalgi som er årsaken til at jeg fremdelse har floppy. Kjøling har jeg nok av. Endret 4. mai 2007 av meeg Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Helsikke er lenge siden jeg har vært her nå Denne Tråden Lever som Bare Det Ser jeg.. Mange Fine Kabinetter Mvh Proxer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Her er mitt Lian-Li: Lian-Li V1000 Litt større bilde Per dags dato ligger det på førsteplass, men det forandrer seg fort. Jeg nyter det så lenge det varer. Endret 12. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 flerek: vakert syn må jeg si! ryddig og fint når alle komponentene er i samme farge VAKKERT vær stolt! Lenke til kommentar
tevil Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, det ser vanvittig fint ut det kabinettet Flerek. Men et keytronic-tastatur står ikke i stil. Legg noen kroner i et med pianolakk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Ja, det ser vanvittig fint ut det kabinettet Flerek. Men et keytronic-tastatur står ikke i stil. Legg noen kroner i et med pianolakk! 8599002[/snapback] Det kommer det kommer. Lurer på om jeg skal bestille det samtidig med en Samsung 22". Venter bare på den nye skrivepulten som er bestillt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjempe bra ryddet det der faelk Kabinettet ditt er Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nydelig organisert kabling der ja faelk. Btw, hvilke vifter bruker du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå