Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Tja, etter litt tenkning så skjønner jeg iallefall en god grunn til å ha kontaktene nede. Man unngår lange kabelstrekk gjennom kabinettet... Ikke at jeg bruker de kontaktene så mye at det er noe stress å strekke seg ned en gang i uka.

 

Diskettstasjon er vel straks helt unødvendig. Minnepinner kan vel i 99% av tilfellene erstatte den.

 

Harddiskene setter man i drev, slik som i ditt 6070Scand, eller i de modulene som selges utenom, med vifte og støvfilter. Eller som mange, henger i O-ringer for å få vekk støyen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kassa er konge, men to ting:

 

1: kjøp deg lian li frontdeksel til cd rom spillerne

 

2: monter inn en viftemodul til på venstrre side så det blir penere (og bedre kjøling) og flytt det modda dekselet over på andre sida

 

btw, hva i huleste er poenget med floppyen? jeg synes jeg var uhorbelig treig til å fjerne den og jeg har kjørt uten i 3 år ellno nå

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ja, det ser vanvittig fint ut det kabinettet Flerek. Men et keytronic-tastatur står ikke i stil. Legg noen kroner i et med pianolakk!

8599002[/snapback]

Det kommer det kommer. Lurer på om jeg skal bestille det samtidig med en Samsung 22". Venter bare på den nye skrivepulten som er bestillt. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...