Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

-Shark-: Hvorfor poste bilde av dette kabinettet når du har lagt det ut til salgs?

8463469[/snapback]

Ehh, det er jo mitt kabinett forde, er det ikke?

 

Hvorfor kommentere i det hele tatt.

 

Kommenter heller kabinettet du :p

8463510[/snapback]

 

Bildet er tatt med et møkkakamera og gir ingen dypde for hvor fint det er i dag eller ei. Dessuten: Hvor er HW? Har du lagt ut bildet her for å promotere salgsannonsen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
-Shark-: Hvorfor poste bilde av dette kabinettet når du har lagt det ut til salgs?

8463469[/snapback]

Ehh, det er jo mitt kabinett forde, er det ikke?

 

Hvorfor kommentere i det hele tatt.

 

Kommenter heller kabinettet du :p

8463510[/snapback]

 

Bildet er tatt med et møkkakamera og gir ingen dypde for hvor fint det er i dag eller ei. Dessuten: Hvor er HW? Har du lagt ut bildet her for å promotere salgsannonsen din?

8463537[/snapback]

Nei.

 

For det første:

Hvor står det at det skal være HW i?

-Overskriften sier, deres Lian Li KABINETTER.

 

For det andre:

Nei, jeg skal ikke promtere min salgsannonse, det er helt feil! Er ikke sikkert det blir solgt engang.

 

 

Hvorfor skal dere være så negative? :thumbdown:

Møkkakamera, ehh, er tross og dog en mobil da- så er ikke et kamera. Men et mobil kamera.

Lenke til kommentar
Veldig pent. Gravert i sidedøra?- Veldig pent iallefall.

HVa slags vannkjøling er det?

8463933[/snapback]

 

Jepp, gravert i sidedøra, og foran, om man hadde sett bildene i loggen så hadde du sett der og :) Vannkjølinga var no crap jeg kjøpte til den gamle AMD XP2500+ CPU'en min, til tusenlappen på microplex. Har C2D nå med Waterchill :) Så innmat er endra siden de bildene :)

 

Her fant jeg et bilde hvor du ser fronten og. Er en hvit lapp bak "Project River" foran der, sånn at man ikke ser de stygge hulla fra viftefilterholdern :)

 

ferdig_river_tumb.jpg

Lenke til kommentar
-Shark-: Hvorfor poste bilde av dette kabinettet når du har lagt det ut til salgs?

8463469[/snapback]

Ehh, det er jo mitt kabinett forde, er det ikke?

 

Hvorfor kommentere i det hele tatt.

 

Kommenter heller kabinettet du :p

8463510[/snapback]

 

Er ikke så mye å kommentere.. Er et eldre lian-li kabinett uten hw montert..

 

On-Topic igjen: Her et Lian-Li PC70USB som jeg hadde for en stund tilbake:

 

vk13.jpg

Lenke til kommentar
For å ta det slik du gjorde:

 

Du HADDE det kabinettet, da er det ikke DITT Lian Li Kabinett- lenger.

Du skjønner sikkert at dine kommentarer var unødvendig.

 

For å kommentere ''On-topic'':

Veldig fint og strøkent kabinett. Stilrent til hver minste detalj.

8465881[/snapback]

 

Poster ihvertfall bilde av et kabinett med noe i da..

Men posta ikke et kabinett jeg skal selge.

Lenke til kommentar
oy, ser man det. Nytt kabinett fra Lian Li. så fint og rent ut, litt tamt med tanke på løsninger og støydemping. Lys i viftene? fint med den forran, men bak er jeg litt mer skeptisk til.

Noen som vet hvor mye viftene støyer?

8469996[/snapback]

 

Nytt og nytt.. Løsningen inni ser da svært kjent ut. Støy er jo det samme som med alle de billige Lian Li kabinettene. Det skrangler og rister så tenna detter ut. Et under at folk orker å ha sånne kabinetter ved siden av seg.

Lenke til kommentar
For å ta det slik du gjorde:

 

Du HADDE det kabinettet, da er det ikke DITT Lian Li Kabinett- lenger.

Du skjønner sikkert at dine kommentarer var unødvendig.

 

For å kommentere ''On-topic'':

Veldig fint og strøkent kabinett. Stilrent til hver minste detalj.

8465881[/snapback]

 

Poster ihvertfall bilde av et kabinett med noe i da..

Men posta ikke et kabinett jeg skal selge.

8469993[/snapback]

Ja, det var jo kjempe mye bedre igrunn...... :nei:

 

Men ok, jeg skal la deg tro det.

 

Lian Li er flinke til å lage kabinetter, men på toppmodellene syns jeg det er litt stive priser iforhold til hva du får.

Lenke til kommentar
oy, ser man det. Nytt kabinett fra Lian Li. så fint og rent ut, litt tamt med tanke på løsninger og støydemping. Lys i viftene? fint med den forran, men bak er jeg litt mer skeptisk til.

Noen som vet hvor mye viftene støyer?

8469996[/snapback]

 

Nytt og nytt.. Løsningen inni ser da svært kjent ut. Støy er jo det samme som med alle de billige Lian Li kabinettene. Det skrangler og rister så tenna detter ut. Et under at folk orker å ha sånne kabinetter ved siden av seg.

8470219[/snapback]

 

ja løsningene inni er veldig like, men utsiden var da ny.

 

ingen skrangling her i gården

Lenke til kommentar

De lysende viftene er vel det eneste som er "revolusjonerende" med det kabinettet. Utseende er jo heller ikke akkurat lekkert, syns nå jeg iallfall. Men smaken er som kjent...

 

Og etter et års bruk av et lian li, ser jeg virkelig ikke behovet for interne 3,5" brønner, det fins moduler for å gjøre om 5,25 så hvorfor ikke bare la alle være det.. Motsatt er det ikke like lett.

 

Og en siste ting. Bør ikke frontkoblingene (USB, Firewire og lyd) være oppe på kabinettet? Er det mange som har kabinettet på skrivebordet?

Lenke til kommentar
De lysende viftene er vel det eneste som er "revolusjonerende" med det kabinettet. Utseende er jo heller ikke akkurat lekkert, syns nå jeg iallfall. Men smaken er som kjent...

 

Og etter et års bruk av et lian li, ser jeg virkelig ikke behovet for interne 3,5" brønner, det fins moduler for å gjøre om 5,25 så hvorfor ikke bare la alle være det.. Motsatt er det ikke like lett.

 

Og en siste ting. Bør ikke frontkoblingene (USB, Firewire og lyd) være oppe på kabinettet? Er det mange som har kabinettet på skrivebordet?

8480342[/snapback]

 

Vel, alle har da harddisker. Men hva med 2.5" til floppy? dem er vell mer ut en 3.5"

Min 6070Scand V2 får ikke stå på gulvet og samle støv! Hadde det ikke vært bedre med både kontakter oppe og nede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...