Caliber Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for plain uv! Så, hva syns dere om kabinettet mitt da? 8101819[/snapback] Ser veldig bra ut Må lage vindu i døra da, kan ikke gjemme bort alt du har inni der 8106603[/snapback] Hva tror du er neste på to-do-listen da? Allerede merket opp sidedøren så den er klar for kutting... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Husk at du mister stort sett all effekten på støydempingsmattene når du gjør det da. ~ Mortis360 Endret 29. mars 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Husk at du mister stort sett all effekten på støydempingsmattene når du gjør det da. ~ Medion 8108247[/snapback] Er desverre klar over det ja... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så mye forskjell blir det ikke. Har du Plexi bak og tetter godt rundt, tror det ikke lekker mye der. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Da var bryterne til UV og katoden fikset, ble rimelig fornøyd selv. Skal ta noen bilder nå, så kan dere få se selv Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Da var bryterne til UV og katoden fikset, ble rimelig fornøyd selv. Skal ta noen bilder nå, så kan dere få se selv 8108553[/snapback] Gleder meg til å se hvordan det blir/er blitt. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) EDIT: Litt for store bilder, så legger ut linker istedenfor GOkassa <3 2stk blå katoder 2stk UV lys (dårlig bilde, kameraet oppførte seg litt rart, litt laaang lukketid(og ingen aning om hvordan jeg setter på mindre lukketid) Kommer bedre bilde engang i framtiden) Her "gjemte" jeg inverterne, litt lei løsning på UV-lys invertern, ingen muligheter for å ta av selve ledningen til lysa. Teipet også ene inverteren, pga den var blå Ser også bryterne helt nederst der Hva tyks ni? EDIT2: Som sagt, bedre bilder av UV lysene kommer så fort jeg finner ut angående lukkertiden Endret 8. mars 2007 av destroyy Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 EDIT: Litt for store bilder, så legger ut linker istedenfor GOkassa <3 2stk blå katoder 2stk UV lys (dårlig bilde, kameraet oppførte seg litt rart, litt laaang lukketid(og ingen aning om hvordan jeg setter på mindre lukketid) Kommer bedre bilde engang i framtiden) Her "gjemte" jeg inverterne, litt lei løsning på UV-lys invertern, ingen muligheter for å ta av selve ledningen til lysa. Teipet også ene inverteren, pga den var blå Ser også bryterne helt nederst der Hva tyks ni? EDIT2: Som sagt, bedre bilder av UV lysene kommer så fort jeg finner ut angående lukkertiden 8108899[/snapback] Veldig pent ryddet, eneste jeg legger merke til var stock kjøler på prosessor. har du føtter på kabinettet? eller bruker du bare noe for å senke støy å ha det oppå? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Er standar føtter på ja. Og kneputene er der for å dempe støyen litt , mutters klagde på veldig mye during ned i stua, og det duret faktisk veldig mye før jeg satte den på putene (andre forslag til noe som funker?) Stock kjøler desverre, hadde en zalman kjøler, men den passer ikke på denne cpu`en. (noe jeg viste, men hadde ikke altfor mye penger å rutte med) Så får vel kjøpe en på tg tenker jeg Må også gå til innkjøp av ny harddisk. 200gb er litt lite EDIT: Forresten, teite hiper, bruker røde molex kontakter Endret 8. mars 2007 av destroyy Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Og kneputene er der for å dempe støyen litt , mutters klagde på veldig mye during ned i stua, og det duret faktisk veldig mye før jeg satte den på putene (andre forslag til noe som funker?) 8109976[/snapback] Dette skal vel funke godt.. Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Fasan så nice! Få ryddet litt i kablene, kjøpt deg to slike, og stealta viftestyringa, så blir det perfekt EDIT: Dette var kommentar til Phrenetic sitt kabinett.. 8077711[/snapback] Hei! Tak for tipset Deksler til dvd-rom er bestillt, men enn så lenge; viftestyringa: Før: http://niliv.net/gallery/pc/slot_1.jpg Etter: http://niliv.net/gallery/pc/slot_2.jpg 8095379[/snapback] Det er bra det! Ser mye bedre ut allerede! 8096470[/snapback] Mann! Jeg bare elsker det tipset du hadde å komme med! Her får du se de nye dekslene jeg har fått over dvd-spillerene: Edit: drit i rotet som står i bakgrunn da... Endret 8. mars 2007 av Phrenetic Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Caliber: Når jeg lagde vindu i PC70 kabeinnetet jeg hadde,så brukte merket jeg opp etter målene jeg sendte deg, så teipet jeg nøyaktik langs blyanstrekene. Så sagde jeg ut hele platen med en baufil(ganske unøyaktig), så filet jeg det helt firkantet, ble ganske så nice. Tar jo litt tid, tok meg ja 2timer. Her ser du: http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk12.jpg Phrentic, skal ta bilde av zalman vifte styringa jeg har modda her, ser ganske så lik ut, bare gjort det litt anderledes. Skal poste noen ny bilder av kab i morgen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Mann! Jeg bare elsker det tipset du hadde å komme med!Her får du se de nye dekslene jeg har fått over dvd-spillerene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8110592[/snapback] Det er hyggelig å høre at tipsene mine hjelper Nice ble det og Jeg bare digger det cd-rom dekselet.. Sitter og trykker på knappen sånn at den åpner seg hele tiden Bilde av mitt: Blås i den viftestyringa som ikke er fester ordentlig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har ryddet litt i mitt nå: Kommentar? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke så galt det, kanskje tatt vekk den fine teipen du har der, tror det skal være mulig og finne en bedre løsning på det Ville kanskje sleeva P4-kabelen, den er ikke så fin nå. Som du ser er det forsatt noe småsaker rundt om det bør være mulig og gjemme bedre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Den tapen ja Det er bare en imidlertidig løsning. Har kjøpt svart sleeve kit, så da skal jeg sleeve P4, sata og vifte kabler... Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvor kan jeg få i tak i verktøy til og fjerne/bytte molexa? (er det molex de kontaktene heter? det som sitter ytterst på ledningen? ) Har bare fått tak i verktøy til og fjerne det på strømledningene.. får ikke fjerna molexen på hovedkort ledningene :S Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Bruk en liten flattrekker Funker fint, bare dytt inn de som "holder" igjen nedi kontakten. DU ser det ganske lett Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Flattrekker vill si flatt skrujern eller? Men har lite lyst til og ødelege psu'n har sett at andre har hatt slik verktøy på arbeidslogger etc, men fant det ikke selv på Microplex... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Flattrekker vill si flatt skrujern eller? Men har lite lyst til og ødelege psu'n har sett at andre har hatt slik verktøy på arbeidslogger etc, men fant det ikke selv på Microplex... 8167340[/snapback] De verktøyene er helt håpløse og unødvendige. Kjøpte selv slike, men etter mye fikling gikk ejg heller over til å bruke en liten skrutrekker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå