Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble fint det der ;)

 

Men hadde offret de 1-3 gradene du kanskje sparer ved den nettingen, for en uten, som ser bedre ut/du ser skjermkortet bedre. Hadde du hatt vifte der hadde det kanskje vært noe annet, men..

 

Hvorfor har du teipet kantene? Anti-vibrasjonsstøy?

8063162[/snapback]

 

Stemmer det med anti-vibrasjon. Orginaldøra blei litt skranglete etter hvert. Syntes den døra med ventilasjon var vel så fin som den andre døra, samt at denne hadde perforeringer til luft.

 

~ Medion

Lenke til kommentar
Den lille åpningen i front hvor 120mm vifta trekker inn strøm er temmelig liten.

8061861[/snapback]

Strøm, som i Ampere? Du mener luft?

8062836[/snapback]

Kanskje han mener Luftstrømmen. :)

8062913[/snapback]

 

Sorry ass.. ja, jeg mener luft.. Erre mulig å skrive så feil a... er litt forkjølet om dagen og blir alltid surrete i hodet. Men takk for rettelsen og forståelsen for skivebom!

Lenke til kommentar
Har selvfølgelig sett der, men klarer ikke å finne et vindu til PC7ASCANDV2 :/

 

Ser nå at http://www.microplex.no/product.aspx?pid=W65A&mcat=c432 sto på tilbehør som dør til kabinettet mitt, men da har jeg et lite problem, det er ikke hull i den døra, og jeg har en vifte over skjermkortet..

 

Får vel bare borre det eller noe?

8066020[/snapback]

 

Hvis du hadde leita litt bedre og under kategorien sidedør til Lian Li så hadde du funnet denne døren.

 

~ Medion

Lenke til kommentar
Tusen takk medion, så bare etter dører hvor akkurat den modellen jeg har sto info, men da var en ny dør bestilt. Takk for hjelpen :)

8066818[/snapback]

du burde nok avbestille den døra, den passer nemlig ikke til din kasse. de har ikke laga sidedør med hull til vifter til PC7 kasser enda.

 

en fin måte å sjekke om den passer er å se på måla, og PC7 kassene er 49cm dype, mens den døra medion linka til er 46,5cm

 

har faktisk den første utgaven av PC7ASCAND selv med vindu, så jeg er ganske sikker på dette

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Det går enkelt å avbestille heldigvis, men hvilken dør kan jeg ha da? Finner ingen 49cm plexi uten hull heller..

Denne er jo identisk bare uten hull: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=W65A&mcat=c432

 

Men skulle gjerne hatt en dør med plexi i, rart om det ikke finnes da kabinettet jeg har kommer i window versjon som du sier.. :/

 

Men vet du om microplex har en dør som passer da, men uten hull?

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...