Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er bilder av det jeg modda selv, ganske så perfekt :)

 

http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk12.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk11.jpg

 

Markerte først opp hvor jeg skulle sage etter orginal mål fra vinduet som sitter i pc75. Så sagde jeg hullet med en baufil, så filet jeg det rett og fint. Syns dette vinduet ser bedre ut en orginalen som følger med pc75.

 

Tok meg vel ca 2 timer fra start til slutt.

Lenke til kommentar
Her er bilder av det jeg modda selv, ganske så perfekt :)

 

http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk12.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk11.jpg

 

Markerte først opp hvor jeg skulle sage etter orginal mål fra vinduet som sitter i pc75. Så sagde jeg hullet med en baufil, så filet jeg det rett og fint. Syns dette vinduet ser bedre ut en orginalen som følger med pc75.

 

Tok meg vel ca 2 timer fra start til slutt.

8044796[/snapback]

 

Er ikke så lett når man vil ha med perforeringene som er på de nye sidedørene da. ;)Her finner du nye sidedøra til PC6070 etc...

 

~ Medion

Lenke til kommentar

Mitt Lian Li PC6070 v2

 

Med sidedør:

 

cimg0020cm7.th.jpg

 

Uten sidedør:

 

cimg0017we8.th.jpg

 

Uten sidedør i mørket:

 

cimg0003tc2.th.jpg

 

Med plexidøra: (Faens dritt at ikke microplex hadde sidedøra med plexi og perforert vifte plass :mad: )

 

cimg0082fg5.th.jpg

 

Jeg har også bytta noctua-1200 viftene med Papst 4412F2GM 140m³/time (90cfm elns), 38 dB :D

Sitter på en sunbeam rheobus og undervolter de ned til ca 3volt, nåt jeg sover og da ligger de litt under noctua's lyd. Når jeg er idler ligger de og koser seg på 7volt :) 26db omtrent (ikke at det er et eksakt nummer da :) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Dere som snakker om rot dere som har postet de siste bildene, hvis det er rot da kan ikke jeg ha min pc her ass ;):p

8046300[/snapback]

Nei, det kan du ikke. Fant ingen steder at du har et Lian-Li kabinett.

 

(Lov å håpe på at du har det, selv om jeg ikke fant det i profilen din)

Lenke til kommentar

-Shark-: Den vil jeg tru kun følger med på pc60xx serien, den orginale sidedøra har perforert åpning slik at vifta kan suge luft inn. Kjøle løsningen er riktig nok helt valgfri (den sitter i 4 thumbscrew's ;) ).

 

Spirre: 1. Det nederste bilde er gammelt 2. Jeg må benytte meg av den løsningen hvis jeg skal ha plexidøra på :) ellers får ikke den vifta som er montert ved siden av skjermkortet, noe luft. Skal riktig nok dremle litt av den orginale side døra(sette "plexi" i sidedøra, men sammtidig ha de perforerte hullene :). Kansje jeg dropper det og lager noe custom :D )Vifta som du henvendte deg til, blåste inn i kabinettet grunnet noctua viftene er sjangseløse på "suging".

 

miracl: 1. Den kjøler litt bedere 2. Kan egentlig ha begge viftene på low/medium, isteden for en på high :)

 

Skal bruke en dremel på hk-plata, så jeg kan skjule ledningene litt bedere. Lakere innsiden matt-sort og viftene hvite, går for en sort/hvit-UV-aktig stil.

Lenke til kommentar
Noen som har Dette vinduet og vil bytte mot  dette?

 

*Kan gi litt i mellomlegg, siden er er bittelitt dyrere*

 

Kjøpte nemlig akkurat dette kabinettet og den ekstra kjøleren til skjermkortet er fint å ha , men  blir så stygt uten nettingen (? har ikke testet enda, får hardwaren og vinduet imorgen)

8056185[/snapback]

 

At du ikke venta litt :whistle: Får den førstnevnte døren idag, sammen med en kald katode og en inverter. Gleder meg, selv om jeg ikke har den vifta i siden, vil det hjelpe skjermkortet med litt mere luft. :w00t:

 

~ Medion

Lenke til kommentar

Phrenetic, Deilig kabinett. Alderi sett det før. :dontgetit:

 

Link?

 

Veldig pent iallefall. Litt rydding nå så :yes:

 

Men anngående de 2 strømkontaktene til GPU, følgte de orginalt med Hipern?

-Jeg kan ikke huske jeg fikk med to slike :dontgetit:

Jeg bruker den strømkontakten som fulgte med skjermkortet, en overgang fra Molex.

Lenke til kommentar

Det er vanvittig dyrt også... Lurer litt på kjøleegenskapene til dette kabinettet. Har selv hatt flere Lian Li og de med dører har aldri vært noen god greie for temp. Den lille åpningen i front hvor 120mm vifta trekker inn strøm er temmelig liten.

 

Men at det oser kvalitet av kabinettet er det ingen tvil om. Mitt beste kabinett så langt er PC6277B (vannkjølingskabinettet). Ganske stort og med gode kjølingsegenskaper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...