Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til vifter trenger du en nål (for å få av de små kontaktene hvis det er de små du har da :p ) også trenger du strømpe, strips og krympestrømper... av størrelse på strømpa så er 1/8" den beste :love:

Edit: Leif på størrelsen

Endret av Diddern
Lenke til kommentar
frecjoha:

Hvorfor benytter du deg ikke av den ''harddisk bayen'' som er der fra før?

-greit nok med en slik du har valgt. Men kanskje det ser litt ryddigere ut å ha dem i den som er der orginalt. Ellers pent med S-ata brennere etc.

8024310[/snapback]

Det kan jeg svare på, siden jeg regner med at han ikke digger støy. Og den bayen du sikter til, er laget av tynn alu og vil riste og avgi så mye vibrasjoner videre til kabinettet at støynivået ikke er til å holde ut. I allefall ikke for meg ;)

Derfor er det hensiktsmessig å benytte seg av vibrasjonsdempende oppheng. I tillegg får han blåst inn/ut luft og laget bedre sirkulasjon i kabinettet.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
frecjoha:

Hvorfor benytter du deg ikke av den ''harddisk bayen'' som er der fra før?

-greit nok med en slik du har valgt. Men kanskje det ser litt ryddigere ut å ha dem i den som er der orginalt. Ellers pent med S-ata brennere etc.

8024310[/snapback]

Det kan jeg svare på, siden jeg regner med at han ikke digger støy. Og den bayen du sikter til, er laget av tynn alu og vil riste og avgi så mye vibrasjoner videre til kabinettet at støynivået ikke er til å holde ut. I allefall ikke for meg ;)

Derfor er det hensiktsmessig å benytte seg av vibrasjonsdempende oppheng. I tillegg får han blåst inn/ut luft og laget bedre sirkulasjon i kabinettet.

8024471[/snapback]

Her har du svaret! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kastet vekk mitt gamle Lian-Li til fordel for et Chieftech tårn. PC-50 kabinettet var for lite. Hater dere meg?

(Budsjettet strakk ikke til i den nye bygginga, så da ble det valgt noe solid med god plass i stedet)

8024811[/snapback]

Once you go Lian Li, you never go back..

Hater deg bittelitt, men man må se fakta i øynene; Lian Li koster skjorta!

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kastet vekk mitt gamle Lian-Li til fordel for et Chieftech tårn. PC-50 kabinettet var for lite. Hater dere meg?

(Budsjettet strakk ikke til i den nye bygginga, så da ble det valgt noe solid med god plass i stedet)

8024811[/snapback]

Kjøpte du denne eller??

Hadde denne selv før jeg kjøpte meg Lian-Li. Må nok fortelle at jeg var mer fornøyd med det Chieftech kabinettet. Eneste ulempen med denne var: pga. størrelsen var det vanskelig å få til god luft gjennomstømning.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
Oja, lurt egentlig.

Gjør Denne samme nytten som den han har?- Altså stopper vibrasjoner etc.

8024582[/snapback]

den modulen funker nok, men denne er nok bedre. har selv to slike og jeg er veldig fornøyd. plass til 4 disker (1 mer enn i den du linker til) og den er enklere å montere disker i.

er usikker på om Tt modulen er vibrasjonsdempa, men CM modulen er det i alle fall.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Blir fort dyrt med lian li :p

Mitt PC6277B har vel kosta meg oppimot 4k ca så langt. så koster å få ting slik man vil ha det.

Uansett, det jeg lurte på, vurderer å montere støydempning i kabinettet her, sliter litt med vibrasjonsstøy. 6 disker hører man uansett hvor mye gummioppheng man har.

Ser litt på cooltek mattene på microplex, hvor mange av kittene til 149.- trenger jeg eller går det eventuelt ann å bruke en av de ferdige kittene de har? Eller om noen har noen andre forlang til støydempning,(ikke fra biltema)

Lenke til kommentar
Blir fort dyrt med lian li :p

Mitt PC6277B har vel kosta meg oppimot 4k ca så langt. så koster å få ting slik man vil ha det

Blir fort veldig dyrt, detta har vel kosta meg med ny sidedør ca 1800kr. :roll:

Men det er verdt det, har ikke finni noen like lekre kabinetter enda. ;)

~ Medion

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...