Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke tatt noen bilder enda, mangler gfx, blir kjedelige bilder da, skal hente det nye kortet etter jobb nå :) skal prøve å få gjort det senere i kveld.

23:19: fortsatt ikke fått tatt noen bilder gitt,kamera var tom for strøm,får gjøre det i morgen,har vært for opptatt med å leke med gts kortet.

btw,noen som vill annbefale meg noen støydemningsmatter, bør ta bort vibrasjonsstøy da jeg sliter litt med det pga mange disker.

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Ryddet litt når jeg byttet strømforyning :D :

post-69613-1171382537_thumb.jpg

EDIT:

Neste rydde mål:

post-69613-1171382844_thumb.jpg

1. Flytte litt på 8pin kabel.

2. Dytte flere kabler bak 3.5" og samle de bedre.

3. Denne skal til viftestyring, så den blir nesten borte etter hvert..(Trenger kabel forlenger..)

4. Litt små fiks.

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Her er mitt Lian-Li. Noen forandringer kan gjøres, men er veldig vanskelig da det enten ikke er plass eller mulighet til å legge kablene noen andre steder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Digger det kabinettet ditt fLeReK :love:

7943228[/snapback]

Bare vent til du har bestillt det du også. Da får du også den gode følelsen! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt samme kabinett. To faktisk, en med dør og en uten dør. Gode kabinetter, litt trangt og versjonen med dør har litt for dårlig airflow.

Men det kan gjøres svært lydløst med tygge isolasjonsvegger. Det anbefales. 79,- for de på biltema, sånne som brukes i bil og båt.

Kommer snart med et oppgradert bilde av mitt PC6277B :dribble:

Lenke til kommentar

Du burde i allefall snu Zalman vifta di. Nå trekker den ekstremt varm luft fra skjermkortet og blåser det oppover. Så vidt jeg kan se og vet, er det ingen vifte i taket på kabinettet ditt. Noen grunn til at du har fjernet dekselene til PCI spora? Bare der sørger du for at du får feil airflow og masse støv inn i maskina. Støv er jo greit nok, om du er flink med støvsugeren :p (imponerer selv mor da!)

ellers ryddig og fint :)

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Du burde i allefall snu Zalman vifta di. Nå trekker den ekstremt varm luft fra skjermkortet og blåser det oppover. Så vidt jeg kan se og vet, er det ingen vifte i taket på kabinettet ditt.

ellers ryddig og fint :)

7944403[/snapback]

Takk takk. :)

Har hørt det før, og skal gjøre det snart. skal bakenden av viften peke bakover da? og viften fram?

mvh Anki

Lenke til kommentar

du tar litt feil med zalman kjøleren. den blåser lufta ned på skjermkortet. ikke at det er noe spes bedre, den bør menlig blåse lufta bakover mot den bakre vifta som drar luft ut. men oppover funker også, da psu vil dra lufta ut.

ellers så er jeg enig i at du bør sette inn brakettene nede bak igjen, det vil bare bli mer støv inni kassa når de er vekk.

Lenke til kommentar
du tar litt feil med zalman kjøleren. den blåser lufta ned på skjermkortet. ikke at det er noe spes bedre, den bør menlig blåse lufta bakover mot den bakre vifta som drar luft ut. men oppover funker også, da psu vil dra lufta ut.

ellers så er jeg enig i at du bør sette inn brakettene nede bak igjen, det vil bare bli mer støv inni kassa når de er vekk.

7944464[/snapback]

Det kan godt være jeg tar feil. Men ja, vifte bør blåse mot bakre kabinett vifte. Det fungerte i allefall glimrende for meg med min gamle Zalman 9500. At viften blåser nedover på skjermkortet, altså, bak på skjermkortet har ikke så mye å si i dette tilfellet, siden luften som den trekker er varm. Varm luft stiger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...