Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har den ikke, men det trengs ikke. Det er MASSE plass å jobbe med.

7827686[/snapback]

 

Det var trist. Hadde så store planer om å legge kabler og slikt bak kassa... Hmm...

 

Jeg fant i går en arbeidslogg for dette kabinettet. Noen som har lyst til å hjelpe meg med å finne den igjen?

 

Takk :)

 

EDIT:

 

Fant linken jeg lette etter. En liten visning av kabinettet mens montasjen pågår. Jeg er temmelig sulten på dette as.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Jeg har det, og elsker det :love: Eneste er at det er 80mm vifteplass framme, og ikke 120. Har to vifter i toppen, en i siden, en bake og en framme. Sterkt overklokket E6300, 2-3 grader over romtemperatur i kabinettet på full load.

7822366[/snapback]

 

Mr Brun, har du bilder av kabinettet ditt? Evnt, du har kanskje lagt ut og jeg har oversett?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Ja så absolutt! Her er det nok av plass. Spesielt imponert over dypen i kabinettet. Forøvrig trodde jeg at det var en slags sperre mellom PSU og hovedkort, men jeg regner med at tomrommet der ikke har noe å si for tempen i kabinettet. PSU vil jo uansett trekke luft utenifra.

 

Men man skal være forsiktig med svære CPU vifter ser jeg.. Nå er jo din ekstrem-klasse over da :p Har selv en Scytje Ninja+ som skal stå om passiv i det kabinettet. Tenker jeg bytter ut medfølgende vifter med MIST viftene som lager litt lys. Er det noen mulighet for å modde de HDD modulene, slik at jeg kan henge diskene i o-ringer fremfor å la de ligge i disse gummiopphengte løsningene? Jeg liker ikke helt de løsningene, for de lager mer lyd og vibrasjoner enn o-ringene gjør. Med mindre man henger o-ringene temmelig stramt.

 

Takk for bildene!

 

ps. hvor kjøper jeg "sleeves" til SATA kablene mine? Ønsker sånne LED eller noe, som ser litt kult ut. Ikke noe voldsomme greier, bare noe som kan stå i stil med MIST viftene.

Lenke til kommentar
Et stk PC7ASCANDV2 ( http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=42554 ) ble endret inn i bestillingen i dag. Regner med å ha det i hus og ferdig satt sammen innen fredag.

 

Noen som vet om det vil bli dårlig med plass til et 8800GTX i et PC7ASCANDV2?

7834240[/snapback]

 

hvorfor ikke v3 versjon? ja det er bare en 120mm vifte forskjell på taket på kabinettet.

Lenke til kommentar

Valgte ikke V3 fordi de ikke hadde den på netshop, og alt skal kjøpes fra netshop. Jeg har bestilt med bygging fra dem, så regner med at de vil gjøre som NoWiSee sier å snu holderen 90grader.

 

Gleder meg til åf å den å få ryddet litt, så skal jeg slenge opp et aldri så lite bilde til dere :)

Lenke til kommentar
er det en Sunbeam Rheobus du har der, Eirik_FS?

Stilig med det røde lyset. både foran og bak

7850152[/snapback]

 

Jepp, det er Sunbeam Rheobus :D Har hatt lyst på den lenge nå! Nå har jeg den :dribble:

Digg at man kan skru viftene helt av..

 

Takk.. Er ganske lei av å se pcer med blått, grønt og UV lys i pcen nå, så jeg valgte å gå for rød :D

 

EDIT: POST 500 :D

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

vet ikke helt i hvilket område du kjører viftene dine på men hvis du stor sett er over ca 7 volt(der lampa skifter farge) men vil ha rød farge istede for blå så er den en enkel gratis fiks for det.

Bare ta ut ledene og bøy den vinkelen på bena motsatt vei og putt de inn igjen og visp så er blå under 7 volt og rød over 7 volt... :)

 

(BTW; selv plukke jeg de helt vekk, fysj for noe irriterende greier, skal jo justere lydnivået uansett og det bedømmer man med ørene og ikke ett simplet lys ;) )

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er det en Sunbeam Rheobus du har der, Eirik_FS?

Stilig med det røde lyset. både foran og bak

7850152[/snapback]

 

Jepp, det er Sunbeam Rheobus :D Har hatt lyst på den lenge nå! Nå har jeg den :dribble:

Digg at man kan skru viftene helt av..

 

Takk.. Er ganske lei av å se pcer med blått, grønt og UV lys i pcen nå, så jeg valgte å gå for rød :D

7851582[/snapback]

 

Kul styling. Jeg er klar for noe hvit LED, isblått eller hvit. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal få tak i noe slikt. Tenker da på til kablene i PC'en. Kablene til PSU'en er jo ferdig sleevet. Og jeg vil ikke ha noe som er skikkelig glorete.

 

Rødt er kanskje ikke noe for meg, men det er fint vi alle har forskjellig smak, for det er gøy å se hva andre har gjort. Inspirasjon :)

Lenke til kommentar
vet ikke helt i hvilket område du kjører viftene dine på men hvis du stor sett er over ca 7 volt(der lampa skifter farge) men vil ha rød farge istede for blå så er den en enkel gratis fiks for det.

Bare ta ut ledene og bøy den vinkelen på bena motsatt vei og putt de inn igjen og visp så er blå under 7 volt og rød over 7 volt...  :)

 

(BTW; selv plukke jeg de helt vekk, fysj for noe irriterende greier, skal jo justere lydnivået uansett og det bedømmer man med ørene og ikke ett simplet lys  ;) )

7851770[/snapback]

 

Takk for tipset :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
er det en Sunbeam Rheobus du har der, Eirik_FS?

Stilig med det røde lyset. både foran og bak

7850152[/snapback]

 

Jepp, det er Sunbeam Rheobus :D Har hatt lyst på den lenge nå! Nå har jeg den :dribble:

Digg at man kan skru viftene helt av..

 

Takk.. Er ganske lei av å se pcer med blått, grønt og UV lys i pcen nå, så jeg valgte å gå for rød :D

7851582[/snapback]

 

Kul styling. Jeg er klar for noe hvit LED, isblått eller hvit. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal få tak i noe slikt. Tenker da på til kablene i PC'en. Kablene til PSU'en er jo ferdig sleevet. Og jeg vil ikke ha noe som er skikkelig glorete.

 

Rødt er kanskje ikke noe for meg, men det er fint vi alle har forskjellig smak, for det er gøy å se hva andre har gjort. Inspirasjon :)

7851783[/snapback]

 

Det finns vifter med hvite leds, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt transparente vifter uten leds og et par hvite kald katoder. Jeg syns i hvertfall det er fint/kult med sorte kabinetter med hvitt lys. Ser liksom ikke så fjortiss ut, men ser mer profft ut. Syns jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...