brendas Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 På min sidedør har jeg en gummilist så jeg har ikke vibrasjoner. Er dette noe du selv har satt inn? Sjekk om skruene bak er skrudd ordentlig inn. Vibrasjonene blir faktisk kraftigere om skruene er skrudd helt inn, om jeg løsner på den øverste skruen blir vibrasjonene mye lavere (men lyden er der fortsatt). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Da var delene mine hentet på postkontoret, så da ble det en Corsair hx850 watt psu, et dvd deksel av Lian li, en viftemodul for brønner av Lian li og en psi kjøler av Lian li Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 På min sidedør har jeg en gummilist så jeg har ikke vibrasjoner. Er dette noe du selv har satt inn? Sjekk om skruene bak er skrudd ordentlig inn. Vibrasjonene blir faktisk kraftigere om skruene er skrudd helt inn, om jeg løsner på den øverste skruen blir vibrasjonene mye lavere (men lyden er der fortsatt). Nei, det var på når jeg fikk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå