Phyltre Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vel liten vits i å nevne det men jeg bare må hehe. Jeg går snart til anskaffelse av min fjerde lian li burk. nemlig ett PC-A70FB tower. Tenkte fylle dette med en masse disker og bruke som filserver. Må få sortert igjennom allt rusk og rask jeg har liggende å se om jeg finner noe jeg kan bruke Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Her er mitt pc-v1110 kabbis etter en liten opprydding. Hatt det i 2 år nå, angrer litt nå at jeg ikke kjøpte det i sølv Mitt gamle 6070 som nå står i kjellern Enda et i kjellern fra da modding var kult. Endret 16. mai 2010 av Kannern Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Veldig nice Kannern. kanskje legge bildene i en spoiler Noen som vet hvor man får tak i litt lengere svarte S-ata kabler ? Endret 14. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hva synnes dere om LIAN-LI CUBE? Synnes det er et skikkelig drittkabinett som skulle ha vært 15cm dypere. Det krasjer med alt man putter i brønnene forran om man har noe hardware som er hakket kvassere en innebygget gpu. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Her er noen bilder fra mitt Lian Li PC-P80B Endret 1. juni 2010 av SilentNET Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva er det du har på skrivebordet under lyd kontroll greia ? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Viser temperatur og luftfuktighet i rommet Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Begynte å lure på om det var noe fansy speedometer til spill eller cpu måler eller noe i den duren Endret 1. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
brendas Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har et PC6070BSCANDV2, og er veldig fornøyd med det, bortsett fra én ting - sidedøra starter å vibrere av og til, til tider over lengre perioder. Har noen andre her vært borti noe lignende på sine kabinetter, og har noen av dere greid å bli kvitt vibrasjonene? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 På min sidedør har jeg en gummilist så jeg har ikke vibrasjoner. Sjekk om skruene bak er skrudd ordentlig inn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har faktisk store problemer med vibrasjon, bare ikke i sidedørene, men i den plata som skiller psu og hdd fra resten av hw. Håper det rodner seg når jeg får skrudd in alle hdd burene og pci holderen. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Har merket vibrasjoner i sidedørene på mitt PC-A10B. Løste seg ved at jeg satte på noen filtlapper (slike man setter under bena på bord og stoler) i hvert hjørne på dørene. Ble litt vanskeligere å få dørene på igjen, men regner med dette går seg til ettersom lappene blir presset flatere. Vibrasjonene ble i hvert fall borte. Billig løsning, siden lappene koster ca. ingenting på IKEA Neste prosjekt må bli å bytte ut de originale kabinettviftene med noen fra Noctua ettersom jeg synes disse har begynt å bråke mer med tiden. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fjerne støv er jo en god idè Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hvis den var myntet på meg, så er det gjort regelmessig Må nok desverre konkludere med at jeg er bare er sånn passe fornøyd med A10B fordet. Kabinettet er meget pent å se på, men det har også flere mangler: 1. Dårlig plass rundt vifta i toppen. Måtte fjerne grillen her for i det hele tatt å få inn HK'et og det er bare så vidt jeg får plass til en Noctua NH-U12. 2. Vifta i toppen blåser opprinnelig luft inn, ikke ut. Rart med tanke på at varmluft stiger, så jeg har snudd denne. Men snur man denne har man plutselig ingen vifte som pumper luft inn i det øverste rommet i kabinettet, så det... 3. ...burde vært to vifter i front, ikke bare én. Originalt pumpes det bare luft inn i delen der HDD og PSU sitter. Har satt inn en HDD-modul som pumper luft inn i delen der HK og GPU sitter. 4. Burde vært støvfilter på den medfølgende vifta i front. Gitteret foran denne fanger opp noe støv, men på ingen måte nok. Skal ettermontere dette selv når jeg bytter ut viftene, for det er nok av plass. 5. Viftemodulen som pumper luft ut fra området rundt ekspansjonsplassene på HKet burde vært konstruert annerledes. Originalt pumper den luft ut, men dette har liten nytte ettersom kjøleren(e) på de fleste grafikkortene på markedet tar seg av dette selv. Har prøvd å snu vifta slik at den pumper luft inn, men den trekker da inn varmlufta fra PSUen, så dette fungerte dårlig. Perforeringer i sidedøren ala PC-8A/B SCANDV3 (dog helst med et filter) hadde fungert bedre. 6. Vibrasjoner i sidedørene. Konklusjonen er med andre ord at dette er et pent kabinett , men som ikke er særlig godt egnet med mindre man er innstilt på å gjøre mange småendringer selv. Edit: Kom på en ting til: Skruene som fester vifta i toppen er fryktelig myke (aluminium) og blir ødelagt bare man ser stygt på dem. Endret 17. juni 2010 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Den var både myntet og sedlet til deg. Men hvis det ikke er støv så får du bare bytte dem. Hvis det er Lian li vifter så bråker de en del fra før å. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jepp, har kjørt de ned på ca. 950rpm med viftekontroller (er det laveste jeg kom) og da var de knapt hørbare da de var nye. Men merker at de begynner å bli litt slitne nå. Regner med at Noctua fortsatt er "the shit"? Disse flytter kanskje også mer luft pr. rpm enn det de originale viftene gjør? Har for all del ingen problemer ift. temp., men merker at 2stk HD4870 blir fort varme når jeg gjør andre ting enn surfing og tekstbehandling. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Noctua er veldig bra, men de bråker litt på fullt turtall, men det er der de medfølgende motstandene kommer til god nytte. Lyden kan beskrives som en veldig mørk lav durelyd nesten. Endret 17. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Ok, takk. Tenkte å gå for 800rpm-utgaven, så da burde det gå greit å få det tilnærmet lydløst. Edit: Mente seff 700rpm Endret 17. juni 2010 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Denne burde være ok mtp støy Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Nylig innkjøpte PC-P50BSCAND Har ikke ennå fått satt på noen vifter i sidedøren noen forslag til hvilke vifter jeg kan ha her? Utenpå Inni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå