Gå til innhold

Deres Lian-LI Kabinetter.


Anbefalte innlegg

så kabinettet han hadde modda. så meget bra ut det, men er noe lei alt for mye lys. ønsker jeg masse lys tar jeg meg en tur på byen :D kunne tenkt meg muligens en liten katode eller to for å få uv effekten på slangene bare.

 

Og kan godt prøve å bytte over slangene og kjøre rett i vannblokkene, men tror fortsatt jeg skal kjøre på en ekstra radiator uansett. enda litt mer å kjøle ned på. har en liten følelse at det kan bli forholdsvis varmt på sommerstid med 40 grader stekende i siden. Men trenger noe mer 1/2 slange og dessverre er microplex tomme for disse. Så sant ingen av dere har noen meter på lur som ikke trengs??

 

dette er forresten det første bygget jeg lager selv og første gang jeg prøver meg på vannkjøling :D forholdsvis fornøyd med resultatet siden dette er noe jeg aldri har testet på tidligere.

Endret av Gsx1000r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så kabinettet han hadde modda. så meget bra ut det, men er noe lei alt for mye lys. ønsker jeg masse lys tar jeg meg en tur på byen :D kunne tenkt meg muligens en liten katode eller to for å få uv effekten på slangene bare.

 

Og kan godt prøve å bytte over slangene og kjøre rett i vannblokkene, men tror fortsatt jeg skal kjøre på en ekstra radiator uansett. enda litt mer å kjøle ned på. har en liten følelse at det kan bli forholdsvis varmt på sommerstid med 40 grader stekende i siden. Men trenger noe mer 1/2 slange og dessverre er microplex tomme for disse. Så sant ingen av dere har noen meter på lur som ikke trengs??

 

dette er forresten det første bygget jeg lager selv og første gang jeg prøver meg på vannkjøling :D forholdsvis fornøyd med resultatet siden dette er noe jeg aldri har testet på tidligere.

 

 

du kan jo prøve å flytte pumpa oppå psuen som han gjørde, så veldig rydding ut. har du vindu i døra ? må si meg enig med deg, det ser veldig ryddig og fint ut :thumbup:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
du kan nok gjøre en bedre jobb en det come on :p

 

nja, vankelig egentlig. Er støymatter og få hull i HK brettet. Hva syns du om å snu HDD cagen?

 

 

syntes det så mye bedre ut med hdd'en snudd :thumbup: men du burde skaffe flere s-ATA kabler med 90 grader bend

 

 

innlegg nr 300 :new_woot:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Er så frekk at jeg lenker til spørsmålet mitt herfra, da det i stor grad går på egenskapene til et av Lian Li sine kabinetter:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147695

 

Hvis noen her som kanskje har det aktuelle kabinettet kan gi noe fornuftige svar så hadde jeg blitt veldig glad. Om mulig enda bedre, noen som har personlig erfaring med Antec fra før :)

 

Er spesielt opptatt av hvordan støy/kjøling er på Lian Li PC-P80B sammenlignet med P182. Hvis det støyer mer så vet jeg ikke om jeg vil ha det, da jeg synes P182'n støyer nok fra før (uten originale vifter).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

lenge siden noen har svart her, noe nytt ?

 

 

 

Som vi alle vet er lian li kabinett av aluminium, og aluminium er et ikke magnetisk metall, problemet mitt er at vanlighvis når jeg skjærer i kabinett er jo kabinettet av et magnetisk metall, og da kan jeg fjerne metallsponet med en magnet. Er det noen som har en god løsning for å fjerne alu spon ?

 

Sponet ligger imellom festet til HK plata og mellomgulvet, har prøvd med støvsuger og en børste tupp til støvsugeren, no luck so far.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Skal ha nytt kabinett til i5-oppsettet, og ser på Lian Li PC-V2110B. Såvidt jeg kan se, så oppfyller det krav jeg stiller, som forsåvidt er få, men hovedsaklig er det god plass og støvfilter i vifteinntakene, pluss god luftgjennomstrømning. Ikke noe i veien for å velge dette?

 

Edit: Har nå bestilt det, da det utrolig nok plutselig var 1100 kroners avslag på kabinettet hos Netshops ryddesalg. Får håpe jeg blir fornøyd! :)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...