Gsx1000r Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) så kabinettet han hadde modda. så meget bra ut det, men er noe lei alt for mye lys. ønsker jeg masse lys tar jeg meg en tur på byen kunne tenkt meg muligens en liten katode eller to for å få uv effekten på slangene bare. Og kan godt prøve å bytte over slangene og kjøre rett i vannblokkene, men tror fortsatt jeg skal kjøre på en ekstra radiator uansett. enda litt mer å kjøle ned på. har en liten følelse at det kan bli forholdsvis varmt på sommerstid med 40 grader stekende i siden. Men trenger noe mer 1/2 slange og dessverre er microplex tomme for disse. Så sant ingen av dere har noen meter på lur som ikke trengs?? dette er forresten det første bygget jeg lager selv og første gang jeg prøver meg på vannkjøling forholdsvis fornøyd med resultatet siden dette er noe jeg aldri har testet på tidligere. Endret 28. august 2009 av Gsx1000r Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) så kabinettet han hadde modda. så meget bra ut det, men er noe lei alt for mye lys. ønsker jeg masse lys tar jeg meg en tur på byen kunne tenkt meg muligens en liten katode eller to for å få uv effekten på slangene bare. Og kan godt prøve å bytte over slangene og kjøre rett i vannblokkene, men tror fortsatt jeg skal kjøre på en ekstra radiator uansett. enda litt mer å kjøle ned på. har en liten følelse at det kan bli forholdsvis varmt på sommerstid med 40 grader stekende i siden. Men trenger noe mer 1/2 slange og dessverre er microplex tomme for disse. Så sant ingen av dere har noen meter på lur som ikke trengs?? dette er forresten det første bygget jeg lager selv og første gang jeg prøver meg på vannkjøling forholdsvis fornøyd med resultatet siden dette er noe jeg aldri har testet på tidligere. du kan jo prøve å flytte pumpa oppå psuen som han gjørde, så veldig rydding ut. har du vindu i døra ? må si meg enig med deg, det ser veldig ryddig og fint ut Endret 28. august 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er vanskelig å si om Durochris sitt oppset er ryddig eller ikke, siden bildene er tatt fra veldig "snille" vinkler. Njaaa er ikke så ryggig som det ser ut der nei :!: Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er vanskelig å si om Durochris sitt oppset er ryddig eller ikke, siden bildene er tatt fra veldig "snille" vinkler. Njaaa er ikke så ryggig som det ser ut der nei :!: Joho, det er det vel.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har du tatt flere bilde eller? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, her er dem: På dette bilde kan du se hvor mange HDD det er plass til 10 stk 3 stk i 5,25" Ok, litt rot, men men Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 du kan nok gjøre en bedre jobb en det come on Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det er mulig å ha psu oppe i det b70 kabinette ja? Siden vi ikke ser din nå. Da er det sikkert plass til en 360 radiator nede da. Hehe, vurderer ett sånnt ett. Sende det til disse gutta hoss Mnpctech.com for en custom paint jobb. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 du kan nok gjøre en bedre jobb en det come on nja, vankelig egentlig. Er støymatter og få hull i HK brettet. Hva syns du om å snu HDD cagen? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei er vel på tide med ny PC (Og Lian-li kabinett) for meg snart :-P Murlig jeg kjøper Cube Case og fikser det opp litt Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei er vel på tide med ny PC (Og Lian-li kabinett) for meg snart :-P Murlig jeg kjøper Cube Case og fikser det opp litt Nja, har trua på at LianLi kommer med noe sykt fett når GT300 kommer. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) du kan nok gjøre en bedre jobb en det come on nja, vankelig egentlig. Er støymatter og få hull i HK brettet. Hva syns du om å snu HDD cagen? syntes det så mye bedre ut med hdd'en snudd men du burde skaffe flere s-ATA kabler med 90 grader bend innlegg nr 300 Endret 29. august 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Hvor mye burde det gå ann å få for ett år gammelt Lian Li PC-A17? Det er rimelig pent, har deksel til dvd-rom samt en Zalman ZM-MCF1 viftestyring? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vil gjerne ha et sånt kab jeg morti, Men jeg har nesten ikke penger, Ke du tenker at du vil ha da ? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er så frekk at jeg lenker til spørsmålet mitt herfra, da det i stor grad går på egenskapene til et av Lian Li sine kabinetter: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1147695 Hvis noen her som kanskje har det aktuelle kabinettet kan gi noe fornuftige svar så hadde jeg blitt veldig glad. Om mulig enda bedre, noen som har personlig erfaring med Antec fra før Er spesielt opptatt av hvordan støy/kjøling er på Lian Li PC-P80B sammenlignet med P182. Hvis det støyer mer så vet jeg ikke om jeg vil ha det, da jeg synes P182'n støyer nok fra før (uten originale vifter). Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 har hørt rykter om at lian li har slutta å lage lian li pc-v 2010, er det sant? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) lenge siden noen har svart her, noe nytt ? Som vi alle vet er lian li kabinett av aluminium, og aluminium er et ikke magnetisk metall, problemet mitt er at vanlighvis når jeg skjærer i kabinett er jo kabinettet av et magnetisk metall, og da kan jeg fjerne metallsponet med en magnet. Er det noen som har en god løsning for å fjerne alu spon ? Sponet ligger imellom festet til HK plata og mellomgulvet, har prøvd med støvsuger og en børste tupp til støvsugeren, no luck so far. Endret 9. oktober 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Skal ha nytt kabinett til i5-oppsettet, og ser på Lian Li PC-V2110B. Såvidt jeg kan se, så oppfyller det krav jeg stiller, som forsåvidt er få, men hovedsaklig er det god plass og støvfilter i vifteinntakene, pluss god luftgjennomstrømning. Ikke noe i veien for å velge dette? Edit: Har nå bestilt det, da det utrolig nok plutselig var 1100 kroners avslag på kabinettet hos Netshops ryddesalg. Får håpe jeg blir fornøyd! Endret 8. oktober 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ai. Nå er Lian-Li PC-V2110B redusert med rundt 1000 kr på netshop på grunn av flytting http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=106180 Sånn for og si ifra til de som skal kjøpe det, som ikke alt har bestilt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Forhåpentligvis ligger mitt V2110B på postkontoret i morgen tidlig, men jeg har forsåvidt ikke noe å putte inn i det enda hehe. Men det skal bøtes på i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå