Mr.Anki Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Fått ordnet skruene dine eller? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Legger ut bilder av mitt når jeg kommer fra ferien. Har lagt ut bilder før, men nå har jeg fått inn Noctua kjølern og satt viftene inni litt annerledes. Tok vekk den ene jeg har HDD i. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nei det gikk ikke så bra, Netshop har forsåvidt sagt ja til RMA men finner ikke en pakke som er stor nok Så prøver meg frem med et spist dremel-hode osv. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tenkte kanskje her var best å spørre. Jeg er på jakt etter HTPC kabinett, og ser microplex har tilbud på Lian Li PCA-01B og PCA-01A. Noen som har erfaringer med disse? http://microplex.no/Avdelinger/Datakompone...campaign=Lianli Kan ellers legge til at jeg er fortsatt strålende fornøyd med mitt Lian Li PC6070B Scand. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Nei det gikk ikke så bra, Netshop har forsåvidt sagt ja til RMA men finner ikke en pakke som er stor nok Så prøver meg frem med et spist dremel-hode osv. Kjør inn med det til Sandefjord da. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) mjaaa, bor i Bergen og kjører ikke hele veien til Sandefjord (igjen) for å levere inn kabinettet, skal på ferie uansett så har ikke tid. + Har ikke bil. Og vil heller prøve å fikse det selv. Endret 30. juni 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) er det noen som vet hvor man får tak i 1mm kobberplater ? finner ingen som sånne termiske pads i norge, så jeg skal bare klistre litt pasta på hver side av en liten bit kobber og legge i mellom Endret 5. juli 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 ClasOhlson har kobberplater. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) http://www.chilledpc.co.uk/shop/advanced_s...amp;x=0&y=0 Der har du Pads til under 50kr, medregnet frakt. Endret 6. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 1: bor far far away fra en clas ohlsonbutikk 2: gidder ikke å vente, skal dra en tur til blikkenslagern i morgen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har en liten utfordring til dere Jeg tenker på å gå bort ifra fullsize kabbis og over til et lite kabinett. nærmere bestemt lianli v350. har sett en del mods på nett hvor de fjerner harddisk racket og flytter PSU over på den siden harddiskene skal stå og finner alternative plasseringer for diskene. og i den sammenhengen så lurer jeg på, om man plasserer en PSU over PCI-E slotsene vil jeg framdeles ha plass til et fullsize skjermkort, (typ 4890 E.L?) jeg tenker på å flytte over PSU for å få plass til en TRUE black som jeg allerede har stående -weebl Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har en liten utfordring til dere Jeg tenker på å gå bort ifra fullsize kabbis og over til et lite kabinett. nærmere bestemt lianli v350. har sett en del mods på nett hvor de fjerner harddisk racket og flytter PSU over på den siden harddiskene skal stå og finner alternative plasseringer for diskene. og i den sammenhengen så lurer jeg på, om man plasserer en PSU over PCI-E slotsene vil jeg framdeles ha plass til et fullsize skjermkort, (typ 4890 E.L?) jeg tenker på å flytte over PSU for å få plass til en TRUE black som jeg allerede har stående -weebl http://www.million-dollar-pc.com/systems-2...li-pc-v350b.htm Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Har en liten utfordring til dere Jeg tenker på å gå bort ifra fullsize kabbis og over til et lite kabinett. nærmere bestemt lianli v350. har sett en del mods på nett hvor de fjerner harddisk racket og flytter PSU over på den siden harddiskene skal stå og finner alternative plasseringer for diskene. og i den sammenhengen så lurer jeg på, om man plasserer en PSU over PCI-E slotsene vil jeg framdeles ha plass til et fullsize skjermkort, (typ 4890 E.L?) jeg tenker på å flytte over PSU for å få plass til en TRUE black som jeg allerede har stående -weebl http://www.million-dollar-pc.com/systems-2...li-pc-v350b.htm har sett den maskina, men den cpu kjølern er jo en HR01 elns og den er det andre dimensjoner på enn TRUE. ser i alle fall ut til at et 8800gt passer i maskina, fannt pcen xtremesystems. men er det noen som kan si meg om jeg klarer å plassere en TRUE "rett" vei? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) endelig hjemme fra ferie(borte bra, men hjemme best) har lett litt på nettet etter et fjernstyrt(IR) relekort for power/reset/cd knappen men det kosta 700 + frakt osv. er det noen som hvet hvor man finner et slikt kort. kan lodde, så det gjør ikke noe om det er et byggesett. takker for svar Endret 22. juli 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen bilder av mitt lian Li... Ennå umoda, men får se hva kult jeg kan finne på etterhvert. i utgangspunktet ett evig dyrt kabinett også så må si meg litt usikker på hvor lysten jeg er på å gjøre alt for mye med det. blir eventuelt strømper på kabler, legge de opp en del bedre enn de ligger for øyeblikket osv. Dumt spørsmål om du er fornøyd men.. Hvordan synes du viftene er? Stille? Eneste jeg reagere litt på er at det ikke er støymatter hele veien! Klart, jeg kan gjøre noe med dette selv men.. når det koster 4k... Er også av typen som synes PSU bør være montert nede Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Off-topic dette her, men Zelkin kanskje du bør fikse Siggen din? står Samsung F2 1GB? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Off-topic dette her, men Zelkin kanskje du bør fikse Siggen din? står Samsung F2 1GB? Hvor da? Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Der var det fikset. Edit: Forresten sist gang jeg sjekket het den Samsung F1 ikke F2. Endret 11. august 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 noen som vet hvordan man borrer et hull akkurat der det skal være, har prøveborret et parr hull, men borret glir hele tiden. skal borre hull til start/reset knappen og power/reset LED. takker for svar Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 finn i noe spisst (f.eks. syl) sett den der du vil plassere hullet, slå oppå med hammer (hardt). bor hull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå