Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mjaaa, bor i Bergen og kjører ikke hele veien til Sandefjord (igjen) for å levere inn kabinettet, skal på ferie uansett så har ikke tid. + Har ikke bil. Og vil heller prøve å fikse det selv. :thumbup:

Endret av PCJunkie
Lenke til kommentar

er det noen som vet hvor man får tak i 1mm kobberplater ? finner ingen som sånne termiske pads i norge, så jeg skal bare klistre litt pasta på hver side av en liten bit kobber og legge i mellom

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en liten utfordring til dere ;)

Jeg tenker på å gå bort ifra fullsize kabbis og over til et lite kabinett. nærmere bestemt lianli v350. har sett en del mods på nett hvor de fjerner harddisk racket og flytter PSU over på den siden harddiskene skal stå og finner alternative plasseringer for diskene. og i den sammenhengen så lurer jeg på, om man plasserer en PSU over PCI-E slotsene vil jeg framdeles ha plass til et fullsize skjermkort, (typ 4890 E.L?)

jeg tenker på å flytte over PSU for å få plass til en TRUE black som jeg allerede har stående

-weebl

Lenke til kommentar

Jeg tenker på å gå bort ifra fullsize kabbis og over til et lite kabinett. nærmere bestemt lianli v350. har sett en del mods på nett hvor de fjerner harddisk racket og flytter PSU over på den siden harddiskene skal stå og finner alternative plasseringer for diskene. og i den sammenhengen så lurer jeg på, om man plasserer en PSU over PCI-E slotsene vil jeg framdeles ha plass til et fullsize skjermkort, (typ 4890 E.L?)

jeg tenker på å flytte over PSU for å få plass til en TRUE black som jeg allerede har stående

-weebl

http://www.million-dollar-pc.com/systems-2...li-pc-v350b.htm

Lenke til kommentar

-weebl

http://www.million-dollar-pc.com/systems-2...li-pc-v350b.htm

har sett den maskina, men den cpu kjølern er jo en HR01 elns og den er det andre dimensjoner på enn TRUE. ser i alle fall ut til at et 8800gt passer i maskina, fannt pcen xtremesystems. men er det noen som kan si meg om jeg klarer å plassere en TRUE "rett" vei?

Lenke til kommentar

endelig hjemme fra ferie(borte bra, men hjemme best)

har lett litt på nettet etter et fjernstyrt(IR) relekort for power/reset/cd knappen men det kosta 700 + frakt osv. er det noen som hvet hvor man finner et slikt kort. kan lodde, så det gjør ikke noe om det er et byggesett.

takker for svar

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen bilder av mitt lian Li... Ennå umoda, men får se hva kult jeg kan finne på etterhvert. i utgangspunktet ett evig dyrt kabinett også så må si meg litt usikker på hvor lysten jeg er på å gjøre alt for mye med det. blir eventuelt strømper på kabler, legge de opp en del bedre enn de ligger for øyeblikket osv.

Dumt spørsmål om du er fornøyd men.. Hvordan synes du viftene er? Stille?

Eneste jeg reagere litt på er at det ikke er støymatter hele veien! Klart, jeg kan gjøre noe med dette selv men.. når det koster 4k...

Er også av typen som synes PSU bør være montert nede :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...