Mr. A Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kan hende du har for liten oppløsning på PC'en tror ikke det. 1:har brukt denne pcen hele tiden uten dette problemet. 2:har prøvd andre pcer og det samme skjer. 3:det skjer kun på denne nettsiden. skjønner ingenting, har akkurat skrevet en pm til en admin og venter på svar. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da blir det fattingmans vannkjøling i mitt PC-8. Mist sitt Economy Dual kit. Har også bestillt litt deler fra Chilledpc så som GPU kjøler og litt andre nødvendige ting. Sitter bare å lurer på åssen jeg skal løse dette best mulig. hva tror dete om dette? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir bra det der! Bare mål opp skikkelig før du kutter. Er jævlig kjipt å kutte feil Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da blir det fattingmans vannkjøling i mitt PC-8. Mist sitt Economy Dual kit. Har også bestillt litt deler fra Chilledpc så som GPU kjøler og litt andre nødvendige ting. Sitter bare å lurer på åssen jeg skal løse dette best mulig. hva tror dete om dette? husk å maskere godt først, measure twice, cut once anbefaler deg å dra på clasern å kjøpe deg en skyvelære, brukte det når jeg skjærte, og jeg fant ut at det var det som funka best. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er rørlegger av faget så dette med det praktiske skal jeg nok klare:D er jo igrunn bare et hull:P åssen det ser ut er jo ikke noe å bry seg om, er da ytelsen vi vill ha?? haha Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er jo i bunnen av kabinettet, så er vel ikke synlig uansett Lenke til kommentar
powersound Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er jo i bunnen av kabinettet, så er vel ikke synlig uansett Skal kappe i bunnen ja, tror dette vill bli best da jeg kommer fylle alle 5.25" slottene med HDD dreven, da jeg må flytte opp HDD om jeg skal få plass. Men ingenting er umulig. Finnes løsninger på allt:D Lenke til kommentar
rhym Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har har storrengjøring i leiligheta, og endelig fått bygd ny pc, så det var vel på tide å få tatt noen bilder og delt den med verden Klar over at det er litt kabelrollercoaster nede bak diskene men kabelen satt så løst i SSDen at det får bare være sånn. EATX12V kabelen er ikke lang nok til å kunne skjules heller :/ Skjult molex/sata power bak søyla og teipa en del oppi taket (den hadde løsna over cpu på bilde 4, teipa opp igjen nå) Kjører den på stock alt, bortsett fra 175x20=3,5GHz HT:av Turbo:av. Peaker vel på 67c etter 20min Prime95 med de 3 kabinettviftene på medium og Noctuaen på standard. 38-42c idle. Sidedørene på. Veldig fornøyd med kabinettet! Litt crappy GFX-kort, men det blir nok bytta ut i en 4890 Vapor-X (pga lav støy, spes. idle) eller en 4870x2 hvis jeg bestemmer meg for å slå på stortromma. Inni Lian-Li PC-1010B'en: i7 [email protected], 6GB OCZ 1600MHz 8-8-8-20 RAM, Asus P6T Deluxe V2 MB, 8800GTS 640MB (skal byttes ut), Intel X25-M 80GB SSD (i <3 it), Corsair HX620W modular PSU, Noctua NH-U12V 1366 CPU-cooler, 1TB Samsung Spinpoint F1 32MB cache. På skrivebordet: LG L245WP 24" monitor (M-VA panel), Steelseries Steelkeys G7 tastatur, Razer Lachesis mus, 2x 1TB MyBook Home (usb/fw/esata), 500GB FreeAgent (usb, gjemt under skrivebordet), Logitech z2100 200W høytalere/sub, Logitech Dinovo Mini for sofakontroll av Mediaportal (kjører på denna pcen, hdmi -> TV), 4GB 2nd gen iPod nano. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Har har storrengjøring i leiligheta, og endelig fått bygd ny pc, så det var vel på tide å få tatt noen bilder og delt den med verden Klar over at det er litt kabelrollercoaster nede bak diskene men kabelen satt så løst i SSDen at det får bare være sånn. EATX12V kabelen er ikke lang nok til å kunne skjules heller :/ Skjult molex/sata power bak søyla og teipa en del oppi taket (den hadde løsna over cpu på bilde 4, teipa opp igjen nå) Kjører den på stock alt, bortsett fra 175x20=3,5GHz HT:av Turbo:av. Peaker vel på 67c etter 20min Prime95 med de 3 kabinettviftene på medium og Noctuaen på standard. 38-42c idle. Sidedørene på. Veldig fornøyd med kabinettet! Litt crappy GFX-kort, men det blir nok bytta ut i en 4890 Vapor-X (pga lav støy, spes. idle) eller en 4870x2 hvis jeg bestemmer meg for å slå på stortromma. Inni Lian-Li PC-1010B'en: i7 [email protected], 6GB OCZ 1600MHz 8-8-8-20 RAM, Asus P6T Deluxe V2 MB, 8800GTS 640MB (skal byttes ut), Intel X25-M 80GB SSD (i <3 it), Corsair HX620W modular PSU, Noctua NH-U12V 1366 CPU-cooler, 1TB Samsung Spinpoint F1 32MB cache. På skrivebordet: LG L245WP 24" monitor (M-VA panel), Steelseries Steelkeys G7 tastatur, Razer Lachesis mus, 2x 1TB MyBook Home (usb/fw/esata), 500GB FreeAgent (usb, gjemt under skrivebordet), Logitech z2100 200W høytalere/sub, Logitech Dinovo Mini for sofakontroll av Mediaportal (kjører på denna pcen, hdmi -> TV), 4GB 2nd gen iPod nano. Syntes ikke det var så mye rot. Nice Lian Li kabinett Slå på stortromma med ett GTX 295 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) du har lillebroren til mitt case. hvor har du gjemt 24pin atx kontakten ? Endret 12. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Når du nevner 'gjemt', kunne du ikke smellt quoten i en spoiler? Lenke til kommentar
rhym Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 du har lillebroren til mitt case. hvor har du gjemt 24pin atx kontakten ? Jeg anså ikke 24pins ATX kontakten som nødvendig Det er skjult bak søyla går opp søyla og rett ned i HK. Du bør kanskje fjerne bildene fra quoten din, den ble litt lang Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) du har lillebroren til mitt case. hvor har du gjemt 24pin atx kontakten ? Jeg anså ikke 24pins ATX kontakten som nødvendig Det er skjult bak søyla går opp søyla og rett ned i HK. Du bør kanskje fjerne bildene fra quoten din, den ble litt lang synes du burde kjøpe deg en 8 pin atx forlenger så den slipper å gå rett over hovedkortet da kan du legge den sammen med 24 pin kontakten Endret 12. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei! sitter og ser på nyt kabinett, men kan ikke bestemme meg eller he hvilke som er best, dem ser like ut allesammen:D Lian-Li PC V1200BPLUSII @ 1 180,- Lian-Li PC V1100BPLUSII @ 940,- Lian-Li PC V1000BPLUSII @ 1 196,- Ser ut som om det bare er det yttre som skiller dem fra hverandre, men er det noen som har info så kom gjærne med det. Endret 14. juni 2009 av powersound Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei! sitter og ser på nyt kabinett, men kan ikke bestemme meg eller he hvilke som er best, dem ser like ut allesammen:D Lian-Li PC V1200BPLUSII @ 1 180,- Lian-Li PC V1100BPLUSII @ 940,- Lian-Li PC V1000BPLUSII @ 1 196,- Ser ut som om det bare er det yttre som skiller dem fra hverandre, men er det noen som har info så kom gjærne med det. Hva med: Lian LI PC-A6010B? Litt kulere utside, fancontroller, støv filter. Pris: 809,- Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva med: Lian LI PC-A6010B? Litt kulere utside, fancontroller, støv filter. Pris: 809,- Hei! Har idag Lian li PC-8 så skal jeg bytte så bytter jeg til noe av som ser litt annerledes ut enn det jeg har. Er litt skeptisk at jeg får plass nok i det Lian jeg har nå, skal inn med vannkjøling osv. så trenger nok litt mer plass:D Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva med: Lian LI PC-A6010B? Litt kulere utside, fancontroller, støv filter. Pris: 809,- Hei! Har idag Lian li PC-8 så skal jeg bytte så bytter jeg til noe av som ser litt annerledes ut enn det jeg har. Er litt skeptisk at jeg får plass nok i det Lian jeg har nå, skal inn med vannkjøling osv. så trenger nok litt mer plass:D Hva med maxi tower? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hva med maxi tower? Jeg har sett litt på det, og det er en mulighet. men da får den ikke plass i møbelen den skal stå i. Men kan bytte plasspå casen å suben... det er en mulighet. men vill ikke gå så mye over i pris av de prisnivået jeg har linket til. Har tenkt å bruke 1stk dual rad. og 1stk singel. Kan få plass meddet i de kabinett jeg har nå.. men det blir skikkelig trangt. Dette er kanskje å "banne i kjærka" men åssen er Antec Nine Hundred Two opp emot Lian-le PC-1000BPLUSII ? Lianen er jo sneppet dyrere osv. å har separate kammere og en del gode løsninger. Men med tanke på vannkjøling så kan man jo montere en dual rad. i front så man slipper kappe opp kabinettet og slikt. Noen som kan komme med litt tanker om dette? Missfårstå meg rett... jeg digger Lian kabnettene;) Endret 14. juni 2009 av powersound Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva med maxi tower? Jeg har sett litt på det, og det er en mulighet. men da får den ikke plass i møbelen den skal stå i. Men kan bytte plasspå casen å suben... det er en mulighet. men vill ikke gå så mye over i pris av de prisnivået jeg har linket til. Har tenkt å bruke 1stk dual rad. og 1stk singel. Kan få plass meddet i de kabinett jeg har nå.. men det blir skikkelig trangt. Dette er kanskje å "banne i kjærka" men åssen er Antec Nine Hundred Two opp emot Lian-le PC-1000BPLUSII ? Lianen er jo sneppet dyrere osv. å har separate kammere og en del gode løsninger. Men med tanke på vannkjøling så kan man jo montere en dual rad. i front så man slipper kappe opp kabinettet og slikt. Noen som kan komme med litt tanker om dette? Missfårstå meg rett... jeg digger Lian kabnettene;) jeg ville ha gått for lian liet fordi det er bedre kvalitet. antec er jo ikke noe spesielt, det er jo bare et vanlig stålkabinett med plastikkdetaljer som er dyrt. har akkurat gått fra et antek 1200 til et lian li pc-v2010, og det er mye enklere å både rydde og få det pent på insiden i lian liet. lian li har smarte løsninger på mye rart, som for eksempel hdd brønnene, som er lager helt vibrasjonsisolert og de er ikke borti kabinettet som på vanlige kabinett. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ingen som har Lian Li kabinetter de vil vise? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå