Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke versjonen med vfd-display nei, den syns jeg er for dyr. Microplex solgte det før, men finner det ikke på deres sider lenger. Du må nok bestille fra utlandet; anbefaler vcore.dk sterkt, utrolig hyggelige karer.

lurte litt på å kjøpe på vcore, men kurer på frakta og tolla ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fraktprisene er ikke noe værre enn her i Norge, og når du bestiller kan du velge å ikke betale dansk mva. Dermed går det opp i opp hvis du blir stoppet i tollen (selv om du må betale fortollingsgebyr). Anbefales!

tusen takk for svar :thumbup: , skal se om det blir noe av det :!:

legg merker til den nye signaturen :p

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Hva skal du kjøpe? :)

som sakt litt lenger opp, så vet jeg ikke om det blir noen av det, siden jeg akkurat har brukt over 11k på deler og kabinett, så jeg tror jeg nøjer meg med det jeg har så lenge

kunne ønske pc var billigere :yes:

Lenke til kommentar
ELler skulle ønske ikke staten tok så jævla mye i avgifter!

ja, så det på en av de nyeste volvoene med full utstyrspakke, bare utgifter fra staten kom på over 1 mill og bilen i sverige kosta bare noen hundretusen, norges stat er syk, ikke rart at det er mange som jobber svart :no: (skal ikke nevne navn)

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ja, det med biler er sykt. Var på bilferie rundt i europa og så bilprodusentene reklamerte for bilene sine og prisen. Det er nesten surt å kjøpe bil i norge. Bare avgifter! Kan liksom få en ribba bil her og i andre land får du en enda råere bil med alft utstyr for samme pris. SYKT!!!!!

Men litt inn på hva tråden handler om:

Laster opp bilder med noctua kjøleren og bilde av kabinettet innvendig etter jeg endret litt ting. Etter endringen er kabinettet 10 grader kjøligere :D Vet ikke om dere skjønner denne, men: atrtjc.jpg

Har eksamen i morgen + at jeg er hos pappa og PC'en er hos mamma. Laster opp IRL bilder i helga :)

Endret av Durochris
Lenke til kommentar
som jeg har spurt om et par ganger før, hva kan egentlig lcd posteret på rampagen gjøre ?

Det kan gjøre masse. FInne CPU, NB, SB, MB temp, fan speed. Har ikke testet så mye, men jeg brukern mest til CPU temp. også kan du koble til temp målere som fulgt med til rampage'en og så tempen der. + at det er masse annen info

Lenke til kommentar
jeg har et par forslag. du kan putte en strømpe på kabelen til bakvifta, og fjerne viftegrillen også, ingen av delene er spesielt pent å se på. et annet trips for å sjule viftekabler, spesielt på den bakre vifta er å vri den noen hakk slik at kabelen blir brukt opp, og dermed kan den lettere sjules bak vifta (dvs at du legger kablene langs yttersiden av vifta). om du forstår hva jeg mener da. ikke lett å forklare.

har desverre ikke noen kabelstrømper liggende så det blir er problem. viftegrillen en kjekk å ha siden den stopper mye av hybelkaninene som flyr rundt på rommet mitt. angående den siste delen så forsto jeg ikke helt hva du mente, kan du ikke ta noen bilder?

så du har ei vifte med f.eks. 30cm kabel, men det er bare 8cm til 3pin kontakten på hk. så da roterer du vifta f.eks. 180 grader, dvs at det hjørnet som var oppe til høyre er nå nede til venstre. dermed får du plutselig et lengre kabelstrekk, og da kan du ofte legge kabelen langs vifteramma. dermed sjuler du ofte mye av selve kabelen, bortsett fra den siste stubben som går i hk.

var det enklere forklart?

Lenke til kommentar
jeg har et par forslag. du kan putte en strømpe på kabelen til bakvifta, og fjerne viftegrillen også, ingen av delene er spesielt pent å se på. et annet trips for å sjule viftekabler, spesielt på den bakre vifta er å vri den noen hakk slik at kabelen blir brukt opp, og dermed kan den lettere sjules bak vifta (dvs at du legger kablene langs yttersiden av vifta). om du forstår hva jeg mener da. ikke lett å forklare.

har desverre ikke noen kabelstrømper liggende så det blir er problem. viftegrillen en kjekk å ha siden den stopper mye av hybelkaninene som flyr rundt på rommet mitt. angående den siste delen så forsto jeg ikke helt hva du mente, kan du ikke ta noen bilder?

så du har ei vifte med f.eks. 30cm kabel, men det er bare 8cm til 3pin kontakten på hk. så da roterer du vifta f.eks. 180 grader, dvs at det hjørnet som var oppe til høyre er nå nede til venstre. dermed får du plutselig et lengre kabelstrekk, og da kan du ofte legge kabelen langs vifteramma. dermed sjuler du ofte mye av selve kabelen, bortsett fra den siste stubben som går i hk.

var det enklere forklart?

åja, nå skjønte jeg, har prøvd det, men likte ikke at kabelen visstes rundt vifta

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hvilket kabinett er det største du får under 51cm? Kjøpte akk et P80 eller hva det het for 995.- på netshop. men ser nå at det begynner å bli litt lite... men får ikke plass med noe større enn 51cm... så da lurer jeg bare på om det finnes en mellom ting for dere gutta som kan dette:D

Lenke til kommentar
P80 kan det ikke være, det koster over 3000,-

Lian Li PC-8, det heter det ;)

EDIT: Dette er det nærmeste jeg kommer 51 cm tror jeg eller så er dette 53cm

Sorry, jeg som somler med modeller her :) Takk for at du gadd å laite fram... fant den selv idag, men lurer litt på om jeg skal handle det nå eller vente till neste oppgradering:D Er jo bare 1 måned siden jeg kjøpte mit første Lian så kanske er greit å ikke bruke alle penga på kabinett:D Men tror jeg må ha et slikt kabinett for å få det ryddig HVIS jeg skal ha vannkjøling :D

Lenke til kommentar

beklager for offtopic, men når jeg har logga på så kommer "mine innlegg", "kontrollpanel" alle forum og stortsett allt annet langt ned på siden. har prøvd på andre pcer men det er helt likt der. er det noen andre som har dette problemet, og er det noen som kan hjelpe meg med det ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...