Mr. A Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Ikke værst nå nei Hva er den skruen som stikker ut av mellomgulvet til? Mulig å fikse 24pin kabelen litt bedre nede ved sata kablene? skruen er til å holde fast psuen, den blir klemt fast mellom den skruen og en liten ramme helt i bunnen. er ikke så mye jeg kan gjøre med den siden den akkurat er lang nok til å bak brønnen og den er også så stiv at den nesten er umulig å bøye takk for kommentaren går det an å bruke lcd posteret til hva man vil ? Endret 7. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nice work man. Orker ikke lete, men hva heter kabinettet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nice work man. Orker ikke lete, men hva heter kabinettet? tusen takk kabinettet heter lian li pc-v2010B Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mr.A.. Kos deg: http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=66 Fant Thermal Pads. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Mr.A.. Kos deg: http://www.chilledpc.co.uk/shop/index.php?cPath=66 Fant Thermal Pads. tusen takk! you are the hero of the day . vet du om det koster mye å bestille fra utlandet. siden de er så lett kan de ikke da bli sendt som brev post? Edit: som jeg spurte om tidligere så har jeg to røde led er som jeg ikke vet hvor jeg skal putte, forslag ? Mr.Anki fikk fiksa 24 pin kabelen etter mye om og men fikk jeg flytta på den: Endret 7. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan vi få se et bilde som viser hele kabinettet innvendig? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan vi få se et bilde som viser hele kabinettet innvendig? vet ikke om jeg tør det, har en stor kabel som ligger i bunnen som er til lcd panelet i front, det var rundt 3 meter kabel, kanskje senere nå jeg har fått rydda litt mere Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bilde av fronten og skjermen da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bilde av fronten og skjermen da? bilder av fronten: Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) jeg har et par forslag. du kan putte en strømpe på kabelen til bakvifta, og fjerne viftegrillen også, ingen av delene er spesielt pent å se på. et annet trips for å sjule viftekabler, spesielt på den bakre vifta er å vri den noen hakk slik at kabelen blir brukt opp, og dermed kan den lettere sjules bak vifta (dvs at du legger kablene langs yttersiden av vifta). om du forstår hva jeg mener da. ikke lett å forklare. Endret 8. juni 2009 av Spirre Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 jeg har et par forslag. du kan putte en strømpe på kabelen til bakvifta, og fjerne viftegrillen også, ingen av delene er spesielt pent å se på. et annet trips for å sjule viftekabler, spesielt på den bakre vifta er å vri den noen hakk slik at kabelen blir brukt opp, og dermed kan den lettere sjules bak vifta (dvs at du legger kablene langs yttersiden av vifta). om du forstår hva jeg mener da. ikke lett å forklare. har desverre ikke noen kabelstrømper liggende så det blir er problem. viftegrillen en kjekk å ha siden den stopper mye av hybelkaninene som flyr rundt på rommet mitt. angående den siste delen så forsto jeg ikke helt hva du mente, kan du ikke ta noen bilder? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Her kommer et av min, se link i signatur for worklog (skal få tatt noen bilder av innsiden av kassa når jeg får tid): Endret 9. juni 2009 av Caliber Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Her kommer et av min, se link i signatur for worklog (skal få tatt noen bilder av innsiden av kassa når jeg får tid): helt klart mye penere en mitt Men som sakt, går det an å bruker lcd posteret som er med rampagen til noe annet en tweakitet? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Stilig men liker ikke vannkjøling, blir for mye "rør" overalt :@ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Stilig men liker ikke vannkjøling, blir for mye "rør" overalt :@ egentlig litt enig, + at det er mye jobb å instalere, fylle og vedlikeholde Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk skal dere ha. Vannkjøling er en smakssak, og ja; det krever mye arbeid under installasjon sammenlignet med luftkjøling (og ved bytte av komponenter som er vannkjølt), men for min del kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Både kjøleytelse (og derav overklokkingsmuligheter) og støynivå er det jeg elsker med vannkjøling. Og som den entusiasten jeg er syns jeg selve arbeidet med installasjon og slikt er kjempegøy. At det blir så mye "rør" overalt syns jeg personlig at det bare er kjempetøft, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk skal dere ha. Vannkjøling er en smakssak, og ja; det krever mye arbeid under installasjon sammenlignet med luftkjøling (og ved bytte av komponenter som er vannkjølt), men for min del kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Både kjøleytelse (og derav overklokkingsmuligheter) og støynivå er det jeg elsker med vannkjøling. Og som den entusiasten jeg er syns jeg selve arbeidet med installasjon og slikt er kjempegøy. At det blir så mye "rør" overalt syns jeg personlig at det bare er kjempetøft, men smaken er som baken. hvor kjøpte du Aquaeroen og Multiswitchen, og var det verdt det ? pris? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Aquaeroen var definitivt verdt det. Spør du meg er det ingen løsning som måler seg med den mht. overvåkning og kontroll av vannkjølingen. Multiswitchen derimot, fikk jeg som del-betaling for et moddeprosjekt jeg gjorde. Den har et ganske så begrenset bruksområde (selv om den kan styre vifter og), og jeg syns ikke den er verdt pengene med mindre du har et veldig spesielt behov. Aquaeroen er forsåvidt kjøpt fra vcore.dk. Endret 9. juni 2009 av Caliber Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Aquaeroen var definitivt verdt det. Spør du meg er det ingen løsning som måler seg med den mht. overvåkning og kontroll av vannkjølingen. Multiswitchen derimot, fikk jeg som del-betaling for et moddeprosjekt jeg gjorde. Den har et ganske så begrenset bruksområde (selv om den kan styre vifter og), og jeg syns ikke den er verdt pengene med mindre du har et veldig spesielt behov. Aquaeroen er forsåvidt kjøpt fra vcore.dk. ja, har sett det der, vet du om noen plass i norge det selges ? har du den dyre versjonen med VF display? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ikke versjonen med vfd-display nei, den syns jeg er for dyr. Microplex solgte det før, men finner det ikke på deres sider lenger. Du må nok bestille fra utlandet; anbefaler vcore.dk sterkt, utrolig hyggelige karer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå