Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å bruke bare 4pin går fint - men overklokking og generell stabilitet ved overklokking kan forværres litt. Hvorfor ikke bruke 8pin?

det er bare midlertidig. har bestillt forlenger til 8 pin fra microplex men de får den jo aldrig på lager og siden det fulgte med en 4 pin folenger med lian liet mitt så må jeg jo bare bruke det til jeg får 8 pinnen min

Lenke til kommentar

angående den 4 vs 8 pin kablene du snakker om. jeg tror det skulle funke fint dersom du ikke overklokker. stort sett alle nyere hk kommer i dag med et lite plastdeksel over de 4 pinnene som er valgfrie (men anbefalt). dessuten ødellegger du ingenting ved å prøve. jeg hadde i alle fall ikke giddi å venta i evigheter på en kabel når du i utgangspunktet klarer deg uten bare for å få maskina opp å gå inntil videre.

Lenke til kommentar
angående den 4 vs 8 pin kablene du snakker om. jeg tror det skulle funke fint dersom du ikke overklokker. stort sett alle nyere hk kommer i dag med et lite plastdeksel over de 4 pinnene som er valgfrie (men anbefalt). dessuten ødellegger du ingenting ved å prøve. jeg hadde i alle fall ikke giddi å venta i evigheter på en kabel når du i utgangspunktet klarer deg uten bare for å få maskina opp å gå inntil videre.

samma det, får ikke prøvd pcen uansett for skjermkortet mitt trenger vannkjøling og jeg får ikke montert radiatoren i toppen av kabinettet der jeg har skjært et stoooooort hull :cry: . med mindre jeg finner thermal pads så kan jeg ikke starte pcen.er det noen som vet en plass jeg kan få kjøpt pads eller noen som har lyst til å selge meg noen?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Har du kastet de som var på den orginale kjøleren?

JA, KJØLEREN ER FRA ET ANNET SKJERMKORT MEN SELVE KORTET ER IDENTISK SÅ JEG TENKTE AT JEG SKULLE FÅ PRØVD PCEN MEN DET SER IKKE UT SOM DET KOMMER TIL Å SKJE I DEN NERMESTE FREMTID

Lenke til kommentar
Capa lock er vi.. Glade i?

hvis det er meg du sikter til så var det ikke med vilje, sitter å skriver på en acer aspire oce, altså en pitteliten netbook der tastaturet er klemt sammen så mye som mulig. skrivefeil og ufrivilig capslockin er uungåelig

Lenke til kommentar

hadde litt lite å gjøre akkurat nå så jeg legger inn en liten bilde update på lian liet mitt, har gjort litt rydding av kabler og ble egentlig ganske fornøyd med jobben comments ?

post-187645-1244406956_thumb.jpg

post-187645-1244406997_thumb.jpg

post-187645-1244407046_thumb.jpg

post-187645-1244407101_thumb.jpg

post-187645-1244407142_thumb.jpg

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...