Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje vi må putte en skive i mellom.

mitt problem er at noen er mere ut av possisjon en andre, kanskje det er bakplata det er noe galt med ?

Ja, det er min også. Noen er perfekte og noen er ute av posisjon.

putta i noen små røde pappskiver, å nå sitter det bra. alt er ikke 100% men det er vel ca 90% bra. hvis du bruker lian li sine skruer så kan man ikke ha mere en 1.8mm med pappskive. men fant nettopp ut at hovedkortet er skjevt så ingen av pcisporene går i skruehullene :wallbash:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

ser ut som om hele festesporet i bunnen og toppen av kabintett er skrått så hovedkortbrettet ikke sitter riktig

sender med noen bilder av bakplata og pcisporene(vet ikke om dere ser du pci sporene, var vanskelig å ta bildet )

post-187645-1244219057_thumb.jpg

post-187645-1244219096_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Samme problem her med Rampage II Extreme og Lian Li PC-A71B. Avstandsstykkene er rett og slett for korte. Løsning: Skru på en standard 3mm mutter mellom avstandsstykket og hovedkortbrettet, så passer det perfekt. :)

Lenke til kommentar
Hvis det bare en vannblokk du mangler ville jeg gått for vann. Mye kjøligere og tøffere :D

har jo litt andre problemer også da. feks. radiatoren som skal i toppen av kabinettet kan ikke ha flere en 1 vifte pga de store kjølerne på kortet, litt dårlig planlegging :wallbash: . så hvis jeg skal ha vannkjøling så må jeg handle fra utlandet for butikkene i norge har alt for dårlig utvalg av vannkjølingsdeler.

men går det an å styre viftene som er koblet til hovedkortet med software ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...