Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje vi må putte en skive i mellom. mitt problem er at noen er mere ut av possisjon en andre, kanskje det er bakplata det er noe galt med ? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje vi må putte en skive i mellom. mitt problem er at noen er mere ut av possisjon en andre, kanskje det er bakplata det er noe galt med ? Ja, det er min også. Noen er perfekte og noen er ute av posisjon. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Kanskje vi må putte en skive i mellom. mitt problem er at noen er mere ut av possisjon en andre, kanskje det er bakplata det er noe galt med ? Ja, det er min også. Noen er perfekte og noen er ute av posisjon. putta i noen små røde pappskiver, å nå sitter det bra. alt er ikke 100% men det er vel ca 90% bra. hvis du bruker lian li sine skruer så kan man ikke ha mere en 1.8mm med pappskive. men fant nettopp ut at hovedkortet er skjevt så ingen av pcisporene går i skruehullene Endret 5. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så selve hovedkortet står på skrå inni kabinettet? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ser ut som om hele festesporet i bunnen og toppen av kabintett er skrått så hovedkortbrettet ikke sitter riktig sender med noen bilder av bakplata og pcisporene(vet ikke om dere ser du pci sporene, var vanskelig å ta bildet ) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har opplevd litt problemer med pcisporene jeg også i lian li kabinett. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg opplever det i de fleste kabinetter. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 ser ut som lian li ikke er så bra som folk skal ha det til. er ikke lian li japansk Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg opplever det i de fleste kabinetter. hva skal man gjøre da. hvis jeg presser kortet inn i sporet bak på kabinettet så detter det ut av sporet i hovedkortet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kan ta å pusse av litt op toppen ved skruehullene slik at det blir litt lavere. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du kan ta å pusse av litt op toppen ved skruehullene slik at det blir litt lavere. hvordan skruhull? har du bilder ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Der du skrur fast skjermkort ol. der du har tatt bilde. Endret 5. juni 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Der du skrur fast skjermkort ol. der du har tatt bilde. skjønte ikke helt hvor jeg skulle pusse? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Løsning: Løsne hovedkortet i fremsiden, samt kjøpe hovedkort med skikkelige skjermkortfesteløsninger. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Løsning: Løsne hovedkortet i fremsiden, samt kjøpe hovedkort med skikkelige skjermkortfesteløsninger. ja for jeg hadde skikkelig lyst t il å kjøpe nytt hovedkort når jeg nettopp har fått nytt i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Samme problem her med Rampage II Extreme og Lian Li PC-A71B. Avstandsstykkene er rett og slett for korte. Løsning: Skru på en standard 3mm mutter mellom avstandsstykket og hovedkortbrettet, så passer det perfekt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) lurte litt på å bytte til luftkjøling, siden jeg må bestille en ny vannblokk til cpu hvis jeg skal ha vannkjøling, noen formeninger om det? Endret 5. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvis det bare en vannblokk du mangler ville jeg gått for vann. Mye kjøligere og tøffere Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hvis det bare en vannblokk du mangler ville jeg gått for vann. Mye kjøligere og tøffere har jo litt andre problemer også da. feks. radiatoren som skal i toppen av kabinettet kan ikke ha flere en 1 vifte pga de store kjølerne på kortet, litt dårlig planlegging . så hvis jeg skal ha vannkjøling så må jeg handle fra utlandet for butikkene i norge har alt for dårlig utvalg av vannkjølingsdeler. men går det an å styre viftene som er koblet til hovedkortet med software ? Endret 5. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 durochris, siden du har samme hovedkort som meg nå så lurte jeg på om du kanskje viste om det går an å bruke kun en 4pin kontakt isteden for en 8 pin kontak til eatx 12v kontakten helt øverst ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå