Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kjøpt ny pc. lian li hadde feilkobla kabelen til lyd og mic i front av kabinettet mit så det gamle kortet røyk.

handleliste:

Asus rampage 2 ekstreme

corsair dominator 3 gb

intel core i7 920

blir dessverre ikke noe update på dette før om i hverfall en uke på grunn av at jeg har blitt forkjøla, delene kommer i løpet av denne uka, da kommer det kanskje noen bilder av delene hvis jeg er i form.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

må ærlig innrømme at denne pcen er litt overkill for meg, men jeg ville ha en pc som varte lenge så jeg slipper å bruke så mye penger på upgrades. spiller mest css så ... den siste pcen min var en pentium 4 3,4 Ghz heh, eeee :blush:

Lenke til kommentar
må ærlig innrømme at denne pcen er litt overkill for meg, men jeg ville ha en pc som varte lenge så jeg slipper å bruke så mye penger på upgrades. spiller mest css så ... den siste pcen min var en pentium 4 3,4 Ghz heh, eeee :blush:

Akkurat det samme her ass...

Lenke til kommentar

Akkurat det samme her ass...

tenkte jeg skulle begynne å spille litt gta 4, har hatt alle gta spillene, å er stor fan, men har ikke hatt verken penger eller interesse av det før jeg fikk prøvd det på ps3.

nå er pakken min kommet til mitt lokale postkontor. skal høre om jeg får en kar til å hente det for meg, så det blir kanskje noen bilder.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

da har jeg hentet delene. nå er alt på plass, men jeg kan ikke starte den ennå for jeg har ikke vannkjølinga på plass ennå, jeg har ikke kjøpt en i7 vannblokk ennå så jeg kjører stock kjøler nå og problemet er da at skjermkortet mitt trenger vannkjøling for jeg har ikke de termiske kjølepadsene som var med den originale kjøleren, er det noen som vet hvor man får tak i de ?

Lenke til kommentar

her kommer en bildeupdate: hvet ikke hva som er galt med bakplata. den sitter skjevt så jeg kan ikke plugge i noen av kontaktene på hk(bildene er tatt med en sony ericsson k850i cybershot)

post-187645-1244212639_thumb.jpg

post-187645-1244212676_thumb.jpg

post-187645-1244212753_thumb.jpg

post-187645-1244212790_thumb.jpg

post-187645-1244212838_thumb.jpg

post-187645-1244212877_thumb.jpg

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Digg med ny hardware kan jeg tenke meg :wee:

Du har avstandsstykkene under hovedkortet ja? Skjekket om bakplaten sitter ordentlig?

avstandsstykkene er på ja. det er jo et avtagbart hovedkortbrett, har prøv å flytte på det flere ganger men

det funker ikke, det ser nesten ut som om avstandsstykkene er for korte, men det var de som fulgte med kabinettet så de skulle funke

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Digg med ny hardware kan jeg tenke meg :wee:

Du har avstandsstykkene under hovedkortet ja? Skjekket om bakplaten sitter ordentlig?

avstandsstykkene er på ja. det er jo et avtagbart hovedkortbrett, har prøv å flytte på det flere ganger men

det funker ikke, det ser nesten ut som om avstandsstykkene er for korte, men det var de som fulgte med kabinettet så de skulle funke

Bygde en PC med samme HK for en kamerat, der var det også samme skjeve "oppstillingen" mellom portene på hk og bakplate.

Kabinettet jeg bygde i var et Lian Li PC-X2000B.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...