Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Vel, de "flasset" liksom av malingen først, så gikk de bare ikke ann å skru inn, så tok jeg i litt. Og heh, de knakk.. :p Tok liksom ikke i skikkelig eller noe, men de knakk bare rett av. Og nå sitter noen av skruene fast i der du skrur de inn f.eks PCI slotsene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet.. Ser på en av skurene nå, og det virker ikke som om de er av stål, i så fall er det veldig skjørt.. De knakk liksom rett av. Så er det noen som vet hva jeg burde gjøre? Kanskje RMA til Netshop der jeg kjøpte det? Siden jeg kan ikke gjøre noe spesielt mer med kabinettet, nå når Lydkortet og annet henger nesten i løse luften.. >.<

Lenke til kommentar

jeg hadde tatt kontakt med netshop ja. det skal jo ikke være slik. nå har jeg møtt på personer som ville klart å kløne det til slik at skruene knekker, men jeg ser ikke helt hvordan det kan skje. jeg har mekka i noen lian li kasser de siste åra jeg også, og jeg har aldri hatt det problemet.

Lenke til kommentar
lian li skruene er jo av stål (tror jeg) og det skal mer til å ødelegge de enn å ta gjengene i kassa. virker som skruene dine er feilprodusert.

Skruene er laget av Aliminium ikke stål.. :S Kanskje derfor de brakk så utrolig fort?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke helt, for halve skruene sitter liksom fast.. Men det kan godt hende, siden det ikke gikk ann å skru skruene inn in the first place..

Har forresten spurt Netshop om de kan gjøre noe etc.. Så vi får se! :wallbash:

Endret av PCJunkie
Lenke til kommentar
Det vet jeg ikke helt, for halve skruene sitter liksom fast.. Men det kan godt hende, siden det ikke gikk ann å skru skruene inn in the first place..

Har forresten spurt Netshop om de kan gjøre noe etc.. Så vi får se! :wallbash:

post bilder. men det er uvanlig at alu knekker, det har heller en tendes til å bøye seg, så kanskje de var herdet, og dette var gjort på feil måte med dine skruer ?

Lenke til kommentar

Alu. kan ikke herdes og skruer i alu. er generelt dårlige greier, så du er sikkert ikke den første som opplever dette.

Mine thumbscrews til Lian-li PC-B25 er i stål...!?

Vel vel, når du skal kjøpe nye må du huske på at Lian-Li sine thumbscrews er med M3 gjenger.

Andre thumbscrews har noe som kalles 6-32 og passer ikke i Lian-Li sine kabinetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...