Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag en Samsung dvd-brenner i mitt Lian-Li PC-B25 kabinett, men brenneren har en grå front som ikke passer til det svarte Lian-Li kabinettet.

Er det noen som kan anbefale en brenner med svart front som passer bedre?

Har sett litt på LG sine Blueray brennere... Men det trenger ikke være Blueray.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at dette er et helt idiotisk spørsmål, men er det noen som vet akkurat hvilken rødfarge P80R er? Skal spraye CD-Rom-en I samme farge, stygt med grått.

Ute i samme ærend som meg altså :-)

Ta med kabinettet til en lakkforhandler eller få med deg hjem prøver på rødfarger...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man eventuelt kan få malt eller hvor man kan kjøpe noe skikkelig maling til kabinett? Vil male mitt i litt mer Ferrari rød farge istedet for denne rød/rosa fargen.. O.o

Lakke mener du vel?

Du får sikkert lakket det hos en bil lakkerer ;)

Lenke til kommentar

tusen takk for svar. filen funka bra, skal prøve å lete litt igjennom å se hva som står der.

Edit: fant ut av det takk igjen :)

er det noen her som er ganske god på vannkjøling, så setter jeg stor pris på om den/de personen(e) kan ta kontakt med meg på pm. har et lite problem med vannkjølinga mi som jeg akkurat fyllte på

der starta jeg pcen, og poff så kom blårøykenfossende ut av bakvifta. og da var hovekortet gått til h :cry: . blir vel ny pc fortere enn jeg trodde. aner ikke hva som gjorde det men ground ledninga på den innvendige lydkabelen som går til front var brendt opp, er det noen som vet hva det kan skyldes ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Har et liiite problem med P80R-en min..

Alle og da mener jeg alle Thumbscrewsene kan ikke skrues inn igjen der de var, det er nesten umulig å skru de inn uansett siden de har blirr reven i fillebiler.. Og minst 3 av de kan knekket slik at jeg ikke kan gjøre noe med det i det hele tatt. Noen andre hatt et sånt problem med Lian Li før eller?

Lenke til kommentar

Fått ordnet Viftestyring osv. nå så blir en opprydding og install jobb idag.. Skal se om jeg får tatt noen bilder av det ikveld. Men har ikke mulighet og ordne allt idag... men skal prøve og ta det meste hvertfall.

Får ikke tatt kablene tra front portene men det meste av det ande skal jeg nok klare. Blir første gangen jeg "rydder" i et kabinett så vi får se åssen det blir:D

Lenke til kommentar
Har et liiite problem med P80R-en min..

Alle og da mener jeg alle Thumbscrewsene kan ikke skrues inn igjen der de var, det er nesten umulig å skru de inn uansett siden de har blirr reven i fillebiler.. Og minst 3 av de kan knekket slik at jeg ikke kan gjøre noe med det i det hele tatt. Noen andre hatt et sånt problem med Lian Li før eller?

Er det gjengene i skruen eller kabinettet som er ødelagt?

Jeg har aldri hørt om det her. Bilde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...