raybergs Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har i dag en Samsung dvd-brenner i mitt Lian-Li PC-B25 kabinett, men brenneren har en grå front som ikke passer til det svarte Lian-Li kabinettet. Er det noen som kan anbefale en brenner med svart front som passer bedre? Har sett litt på LG sine Blueray brennere... Men det trenger ikke være Blueray. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ta av fronten og spray lakker den? No biggy. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vet at dette er et helt idiotisk spørsmål, men er det noen som vet akkurat hvilken rødfarge P80R er? Skal spraye CD-Rom-en I samme farge, stygt med grått. Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Javel...!? Så det er trikset :-) Kommer sikkert til å gå for denne fra asus: BC-1205PT https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1113650 Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vet at dette er et helt idiotisk spørsmål, men er det noen som vet akkurat hvilken rødfarge P80R er? Skal spraye CD-Rom-en I samme farge, stygt med grått. Ute i samme ærend som meg altså :-) Ta med kabinettet til en lakkforhandler eller få med deg hjem prøver på rødfarger... Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hehe, er litt lettere for deg da siden ditt kabinett er jo svart. Mitt er litt sånn rar rød/rosa opplegg.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det ikke dør på kabinettet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om kabinettet er sort eller sølv er disse fine å bruke Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sant nok :-) Men de finner garantert fargen på et lakkverksted, men husk at når du lakker over en mørk grå/svart farge så krever det kanskje grunning først for å dekke det mørke før du lakker rødt. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om kabinettet er sort eller sølv er disse fine å bruke LInken fungerer ikke. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som vet hvor man eventuelt kan få malt eller hvor man kan kjøpe noe skikkelig maling til kabinett? Vil male mitt i litt mer Ferrari rød farge istedet for denne rød/rosa fargen.. O.o Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som vet hvor man eventuelt kan få malt eller hvor man kan kjøpe noe skikkelig maling til kabinett? Vil male mitt i litt mer Ferrari rød farge istedet for denne rød/rosa fargen.. O.o Lakke mener du vel? Du får sikkert lakket det hos en bil lakkerer Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Her har du link rett til filen: http://file.abit.com.tw/pub/download/manua...aw9d_series.zip tusen takk for svar. filen funka bra, skal prøve å lete litt igjennom å se hva som står der. Edit: fant ut av det takk igjen er det noen her som er ganske god på vannkjøling, så setter jeg stor pris på om den/de personen(e) kan ta kontakt med meg på pm. har et lite problem med vannkjølinga mi som jeg akkurat fyllte på der starta jeg pcen, og poff så kom blårøykenfossende ut av bakvifta. og da var hovekortet gått til h . blir vel ny pc fortere enn jeg trodde. aner ikke hva som gjorde det men ground ledninga på den innvendige lydkabelen som går til front var brendt opp, er det noen som vet hva det kan skyldes ? Endret 25. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har et liiite problem med P80R-en min.. Alle og da mener jeg alle Thumbscrewsene kan ikke skrues inn igjen der de var, det er nesten umulig å skru de inn uansett siden de har blirr reven i fillebiler.. Og minst 3 av de kan knekket slik at jeg ikke kan gjøre noe med det i det hele tatt. Noen andre hatt et sånt problem med Lian Li før eller? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fått ordnet Viftestyring osv. nå så blir en opprydding og install jobb idag.. Skal se om jeg får tatt noen bilder av det ikveld. Men har ikke mulighet og ordne allt idag... men skal prøve og ta det meste hvertfall. Får ikke tatt kablene tra front portene men det meste av det ande skal jeg nok klare. Blir første gangen jeg "rydder" i et kabinett så vi får se åssen det blir:D Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har et liiite problem med P80R-en min.. Alle og da mener jeg alle Thumbscrewsene kan ikke skrues inn igjen der de var, det er nesten umulig å skru de inn uansett siden de har blirr reven i fillebiler.. Og minst 3 av de kan knekket slik at jeg ikke kan gjøre noe med det i det hele tatt. Noen andre hatt et sånt problem med Lian Li før eller? Er det gjengene i skruen eller kabinettet som er ødelagt? Jeg har aldri hørt om det her. Bilde? Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ingen vits å ta bilde, kan nesten ikke se det. Men det er liksom skruene som brekker, og det går fysisk ikke an å skru de inn. Så ca halve skruen sitter fast inni kabinettet. Endret 27. mai 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Så skruene dine har knekt rett av? Hva er det du har holdt på med? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 lian li skruene er jo av stål (tror jeg) og det skal mer til å ødelegge de enn å ta gjengene i kassa. virker som skruene dine er feilprodusert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå