Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Deres Lian-LI Kabinetter.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ooo, ser jeg 2 GTX 295? Sykt oppsett!

Stemmer veldig bra det gitt... quad sli i 295 oppsett og i7 extreme. grei og kjapp sak til ca 35000 :p veldig fornøyd med den til nå.

Nice, kjøpte meg nettopp nesten det samme. Ett GTX 295 og i7 920:D Nice kabinett også.

Lenke til kommentar

Stemmer veldig bra det gitt... quad sli i 295 oppsett og i7 extreme. grei og kjapp sak til ca 35000 :p veldig fornøyd med den til nå.

Nice, kjøpte meg nettopp nesten det samme. Ett GTX 295 og i7 920:D Nice kabinett også.

Utrolig fornøyd med lian li. de kan virkelig det å bygge kabinetter altså. strøken finish på det, og veldig gjennomtenkte løsninger på utførelse. bare det å kunne ta ut hele plata hovedkortet sitter på hjelper masse. slipper man å kødde så veldig med å få det inn. eneste problemet mitt var vel egentlig å få det inn igjen. ettersom cpu kjøleren er av forholdsvis stort kaliber ble det noe trangt å tre hk plata inn og få tippet den inn :!:

Lenke til kommentar

Utrolig fornøyd med lian li. de kan virkelig det å bygge kabinetter altså. strøken finish på det, og veldig gjennomtenkte løsninger på utførelse. bare det å kunne ta ut hele plata hovedkortet sitter på hjelper masse. slipper man å kødde så veldig med å få det inn. eneste problemet mitt var vel egentlig å få det inn igjen. ettersom cpu kjøleren er av forholdsvis stort kaliber ble det noe trangt å tre hk plata inn og få tippet den inn :!:

Ja, jeg fikk min i går og den er ganske stor :D Monterte den med HK og HK brett i kabinettet jeg :D Har hull bak HK brettet :)

Ganske nice med svart finish inni, vurderer og lakke mitt svart.

Lenke til kommentar

kjøler er det du stappet inn egentlig? og greit å montere i kabinetter så lenge det er plass nok til å romstere rundt inni der :D hehe... og elsker den svarte finishen altså. er sykt fornøyd enkelt og greit. eneste som kan være litt diskuterbar er vel prisen på disse. tror jeg endte på rundt 5000 kr for kabinettet. er vel i overkant dyrt, men absolutt verdt det :D

Lenke til kommentar
kjøler er det du stappet inn egentlig? og greit å montere i kabinetter så lenge det er plass nok til å romstere rundt inni der :D hehe... og elsker den svarte finishen altså. er sykt fornøyd enkelt og greit. eneste som kan være litt diskuterbar er vel prisen på disse. tror jeg endte på rundt 5000 kr for kabinettet. er vel i overkant dyrt, men absolutt verdt det :D

Samme kjøler som deg ;)

ja, det kabinettet er dyrt :/

Lenke til kommentar

temp ligger du omtrent på da? min ligger på alt fra 27-33 grader idle og oppmot 60 grader under load. blir styrt av hovedkortet. har heller ikke brukt noen av de ekstra ledningene som fulgte med for å redusere støyen. fant ingen bruk for de grunnet at støyen er jo omtrent ikke der.

Lenke til kommentar
temp ligger du omtrent på da? min ligger på alt fra 27-33 grader idle og oppmot 60 grader under load. blir styrt av hovedkortet. har heller ikke brukt noen av de ekstra ledningene som fulgte med for å redusere støyen. fant ingen bruk for de grunnet at støyen er jo omtrent ikke der.

Jeg ligger på ca. 35 grader og under load har jeg ikke testet. Satt for 1 sek siden og testet tempen ;)

Lenke til kommentar
brukte everest til å sjekke tempen jeg da. kjørte vantage og så hva maks tempen kom opp i. tror det var omtrent 57 grader. og det er ved en oc på 3,8 :D så må si meg meget fornøyd der.

IKKE bruk Everest. Den viser 10 grader for kaldt for meg. Bruk Coretemp eller realtemp, mye bedre.

Everst = ca 27

Coretemp og Realtemp = Ca 37

Lenke til kommentar
har lest igjennom det og det ser ut som frostveske skal gå fint hvis jeg ikke har missforstått helt da. tenkte jeg skulle bruke rød ublandet forstveske og blande det ut i batterivann tror du/dere det går bra

Jeg er ikke noen racer på dette. Men siterer tråden som det blev linket til:

-Destillert- /batterivatn

-Konsentrert frostvæske

Det vil da si att konsentrert/ublandet frostvæske skal gå bra.

MEN jeg har et lite spørsmål til deg. GHvorfor ikke kjøpe noe som du vet funker? Som tusentalls har provd før deg? Jeg ville ikke bygget meg en dyr maskin for å så gamble på at det gikk bra.

Just my 50 cents

for det første, så har jeg desverre ingen dyr maskin selv om jeg så ville

for det andre så gidder jeg ikke å betale masse frakt for bare en liten flaske anti korrosjons middel :no:

og for det tredje så tror jeg at ublandet frostveske blir for tyktflytende, men var litt bekymret for at frostveska er et sukkerprodukt, blir ikke det bare mer og mer tyktflytende etterhvert ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

så frostveske er en utprøvd kjøleløsning, men kjøler den noe bra

edit: har et lite problem med et ABIT AW9D hovedkort. når jeg trykker på starknappen så starter den først opp normalt. men før den booter windows så kommer det opp at jeg må trykke F1 for å fortsette. har noen en løsning på dette?, det skjedde etter at jeg testet et annet hovedkort på pcen og da byttet jeg kjølernen over på det nye kortet. det er et lite talldisplay på det originale hovedkortet som tydelighvis skal være en slags failcode sak, der står det 7F helt til jeg trykker F1 , da booter den opp normalt, men viftene gjør ikke sitt vanlige fulle turtall ved booting for å få alle til å snurre, så det hender at jeg må gi noen av viftene som er koblet til hovekortet en manuel start.

løsninger mottas med takk :thumbup:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...