Mr.Anki Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Der ja Kunne du lagt ut bilder av hele kabinettet med vanlig lys? Både utenfor og inni? Også kan du legge de i IMG tag her på forumet. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Kan vel det, men da må jeg flytte det, står litt innestengt mellom pult og kommode atm. Skal ta flere bilder med bedre kamera når jeg har skaffet meg i7 og vannkjøling. Endret 23. mai 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ooo, ser jeg 2 GTX 295? Sykt oppsett! Stemmer veldig bra det gitt... quad sli i 295 oppsett og i7 extreme. grei og kjapp sak til ca 35000 veldig fornøyd med den til nå. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ooo, ser jeg 2 GTX 295? Sykt oppsett! Stemmer veldig bra det gitt... quad sli i 295 oppsett og i7 extreme. grei og kjapp sak til ca 35000 veldig fornøyd med den til nå. Nice, kjøpte meg nettopp nesten det samme. Ett GTX 295 og i7 920:D Nice kabinett også. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ooo, ser jeg 2 GTX 295? Sykt oppsett! Stemmer veldig bra det gitt... quad sli i 295 oppsett og i7 extreme. grei og kjapp sak til ca 35000 veldig fornøyd med den til nå. Nice, kjøpte meg nettopp nesten det samme. Ett GTX 295 og i7 920:D Nice kabinett også. Utrolig fornøyd med lian li. de kan virkelig det å bygge kabinetter altså. strøken finish på det, og veldig gjennomtenkte løsninger på utførelse. bare det å kunne ta ut hele plata hovedkortet sitter på hjelper masse. slipper man å kødde så veldig med å få det inn. eneste problemet mitt var vel egentlig å få det inn igjen. ettersom cpu kjøleren er av forholdsvis stort kaliber ble det noe trangt å tre hk plata inn og få tippet den inn :!: Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 ooo, ser jeg 2 GTX 295? Sykt oppsett! Stemmer veldig bra det gitt... quad sli i 295 oppsett og i7 extreme. grei og kjapp sak til ca 35000 veldig fornøyd med den til nå. Nice, kjøpte meg nettopp nesten det samme. Ett GTX 295 og i7 920:D Nice kabinett også. Utrolig fornøyd med lian li. de kan virkelig det å bygge kabinetter altså. strøken finish på det, og veldig gjennomtenkte løsninger på utførelse. bare det å kunne ta ut hele plata hovedkortet sitter på hjelper masse. slipper man å kødde så veldig med å få det inn. eneste problemet mitt var vel egentlig å få det inn igjen. ettersom cpu kjøleren er av forholdsvis stort kaliber ble det noe trangt å tre hk plata inn og få tippet den inn :!: Ja, jeg fikk min i går og den er ganske stor Monterte den med HK og HK brett i kabinettet jeg Har hull bak HK brettet Ganske nice med svart finish inni, vurderer og lakke mitt svart. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 kjøler er det du stappet inn egentlig? og greit å montere i kabinetter så lenge det er plass nok til å romstere rundt inni der hehe... og elsker den svarte finishen altså. er sykt fornøyd enkelt og greit. eneste som kan være litt diskuterbar er vel prisen på disse. tror jeg endte på rundt 5000 kr for kabinettet. er vel i overkant dyrt, men absolutt verdt det Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 kjøler er det du stappet inn egentlig? og greit å montere i kabinetter så lenge det er plass nok til å romstere rundt inni der hehe... og elsker den svarte finishen altså. er sykt fornøyd enkelt og greit. eneste som kan være litt diskuterbar er vel prisen på disse. tror jeg endte på rundt 5000 kr for kabinettet. er vel i overkant dyrt, men absolutt verdt det Samme kjøler som deg ja, det kabinettet er dyrt :/ Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 temp ligger du omtrent på da? min ligger på alt fra 27-33 grader idle og oppmot 60 grader under load. blir styrt av hovedkortet. har heller ikke brukt noen av de ekstra ledningene som fulgte med for å redusere støyen. fant ingen bruk for de grunnet at støyen er jo omtrent ikke der. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 temp ligger du omtrent på da? min ligger på alt fra 27-33 grader idle og oppmot 60 grader under load. blir styrt av hovedkortet. har heller ikke brukt noen av de ekstra ledningene som fulgte med for å redusere støyen. fant ingen bruk for de grunnet at støyen er jo omtrent ikke der. Jeg ligger på ca. 35 grader og under load har jeg ikke testet. Satt for 1 sek siden og testet tempen Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 brukte everest til å sjekke tempen jeg da. kjørte vantage og så hva maks tempen kom opp i. tror det var omtrent 57 grader. og det er ved en oc på 3,8 så må si meg meget fornøyd der. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 brukte everest til å sjekke tempen jeg da. kjørte vantage og så hva maks tempen kom opp i. tror det var omtrent 57 grader. og det er ved en oc på 3,8 så må si meg meget fornøyd der. IKKE bruk Everest. Den viser 10 grader for kaldt for meg. Bruk Coretemp eller realtemp, mye bedre. Everst = ca 27 Coretemp og Realtemp = Ca 37 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) har lest igjennom det og det ser ut som frostveske skal gå fint hvis jeg ikke har missforstått helt da. tenkte jeg skulle bruke rød ublandet forstveske og blande det ut i batterivann tror du/dere det går bra Jeg er ikke noen racer på dette. Men siterer tråden som det blev linket til: -Destillert- /batterivatn -Konsentrert frostvæske Det vil da si att konsentrert/ublandet frostvæske skal gå bra. MEN jeg har et lite spørsmål til deg. GHvorfor ikke kjøpe noe som du vet funker? Som tusentalls har provd før deg? Jeg ville ikke bygget meg en dyr maskin for å så gamble på at det gikk bra. Just my 50 cents for det første, så har jeg desverre ingen dyr maskin selv om jeg så ville for det andre så gidder jeg ikke å betale masse frakt for bare en liten flaske anti korrosjons middel og for det tredje så tror jeg at ublandet frostveske blir for tyktflytende, men var litt bekymret for at frostveska er et sukkerprodukt, blir ikke det bare mer og mer tyktflytende etterhvert ? Endret 24. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har god erfaring med blå frostvæske, konsentrert, blandet 1/10 med batterivann. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) så frostveske er en utprøvd kjøleløsning, men kjøler den noe bra edit: har et lite problem med et ABIT AW9D hovedkort. når jeg trykker på starknappen så starter den først opp normalt. men før den booter windows så kommer det opp at jeg må trykke F1 for å fortsette. har noen en løsning på dette?, det skjedde etter at jeg testet et annet hovedkort på pcen og da byttet jeg kjølernen over på det nye kortet. det er et lite talldisplay på det originale hovedkortet som tydelighvis skal være en slags failcode sak, der står det 7F helt til jeg trykker F1 , da booter den opp normalt, men viftene gjør ikke sitt vanlige fulle turtall ved booting for å få alle til å snurre, så det hender at jeg må gi noen av viftene som er koblet til hovekortet en manuel start. løsninger mottas med takk Endret 24. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Prøvde meg på noen bilder uten blits og meg ISO Speed satt til 50... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 det ble noen lekkre bilder raybergs. bruker du speilrefleks ? Lenke til kommentar
raybergs Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei jeg brukte faktisk bare et Canon Ixus i Zoom 5.0 MegaPixels, montert på et lite kamerastativ fra Clas Ohlson :-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 det så veldig bra ut, men er det noen som har en link til manualen til et abit AW9D hovdkort, finner det ikke noen steder. var på abits nettside men fikk ikke opp den pdf filen som var der Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Her har du link rett til filen: http://file.abit.com.tw/pub/download/manua...aw9d_series.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå