powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fikk mitt Lian idag:D Ser bra ut. Men synes ikek jeg fikk den kvalitets følelsen. Men må kanske opp i klasser for det. Men det støyer ikke akk mye da så det liker jeg:D Skal se om jeg får opp no bilder her etterpå... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvilken modell har du kjøpt da? Post bilder! Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Noe i denne duren blev det:D Endret 20. mai 2009 av powersound Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg ville flytta vifta forran skjermkortet litt lenger fram, slik at den blåser nærmere vifta på skjermkortet. ellers så kan du rydde mer. jeg pleier å putte kabelstrømper på kablene som går til påknappen o.l. andre ting, som å flytte disken et hakk ned, fjerne kabinettkabler om du ikke trenger de (usb, firewire osv), legge kablene under harddiskramma og bruke noen strips for å henge opp kabler bidrar også til ryddighet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Se der ja Ta og snu CPU kjøleren slik at den blåser luft ut bak i kabinettet ikke opp. Det er fryktelig dumt at de lager hovedkort med 24pin midt på hovedkoret, gjør det vanskelig å få det ryddig.. Prøv å skjul flere av kablene bak harddisk brønnene og brønnene i toppen. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg ville flytta vifta forran skjermkortet litt lenger fram, slik at den blåser nærmere vifta på skjermkortet. ellers så kan du rydde mer. jeg pleier å putte kabelstrømper på kablene som går til påknappen o.l. andre ting, som å flytte disken et hakk ned, fjerne kabinettkabler om du ikke trenger de (usb, firewire osv), legge kablene under harddiskramma og bruke noen strips for å henge opp kabler bidrar også til ryddighet. Takker for alle tipsene:D Jeg satte bare semmen dette kjapt da jeg måtte inn på nettbanken og betale regninger. Men jeg sla ta o rydde opp litt ja. Men USB osv. skal brukes/er koblet nå. Men tenkte Jeg skulle rydde opp litt i det imorgen da vi har fri. Skal også kjøpe en ny PSU så jeg slipper ha alle kablene jeg ikke bruker;) Men driver å leiter etter en fin enn som støyer minst mulig eller har egen regulering. Men får ikke ordnet det før neste måned da jeg betalte 14.000.- i regninger nå + at lånet skal trekkes neste måned. Men setter pris på tipsene dine. Skal ta å flytte Viften også. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Se der ja Ta og snu CPU kjøleren slik at den blåser luft ut bak i kabinettet ikke opp. Det er fryktelig dumt at de lager hovedkort med 24pin midt på hovedkoret, gjør det vanskelig å få det ryddig.. Prøv å skjul flere av kablene bak harddisk brønnene og brønnene i toppen. Du sier noe der... MEN HATER 775!!! Idiotisk patent de der! Det sitter ikke kjempebra å er vansklig å sette på! Men skal ordne det framover... kanske imorra om jeg får tid. Hvor får jeg kjøpt kabelstrømper til dette bruk? Clas Ohlson? Endret 20. mai 2009 av powersound Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Microplex.no har kabelstrømper. Litt kjipt å måtte batale dyr frakten på en så billig ting men... Endret 20. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Microplex.no har kabelstrømper. Litt kjipt å måtte batale dyr frakten på en så billig ting men... Da roer jeg meg med oppryddingen til jeg skal bestille PSU og 3stk Noctua NF-S12-800 vifter. Men har dere forskag på en modulær PSU som er stillegående og helst med manuel regulering. rundt 650-750W tipper jeg blir passe for framtiden. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Microplex.no har kabelstrømper. Litt kjipt å måtte batale dyr frakten på en så billig ting men... Da roer jeg meg med oppryddingen til jeg skal bestille PSU og 3stk Noctua NF-S12-800 vifter. Men har dere forskag på en modulær PSU som er stillegående og helst med manuel regulering. rundt 650-750W tipper jeg blir passe for framtiden. Corsair HX620 kan anbefales. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Microplex.no har kabelstrømper. Litt kjipt å måtte batale dyr frakten på en så billig ting men... Da roer jeg meg med oppryddingen til jeg skal bestille PSU og 3stk Noctua NF-S12-800 vifter. Men har dere forskag på en modulær PSU som er stillegående og helst med manuel regulering. rundt 650-750W tipper jeg blir passe for framtiden. Corsair HX620 kan anbefales. Sett litt på en av Mist sine, er veldig fornøyd med viftene i Lian kabinettet. dem er jo så å si dønn stille jo... me like! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Mist har gode PSUer ja Har en 500w selv, aldri vært noe feil med den. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Mist har gode PSUer ja Har en 500w selv, aldri vært noe feil med den. er den stille? er mest det jeg tenker på må være stille:D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har prøvd mye rart av PSUer, og når det kommer til kombinasjonen pris/støy/pålitelighet ligger Mist øverst på lista, tett fulgt av beQuiet sin Straigt-Power-serie. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg har prøvd mye rart av PSUer, og når det kommer til kombinasjonen pris/støy/pålitelighet ligger Mist øverst på lista, tett fulgt av beQuiet sin Straigt-Power-serie. Da blir det en MIST PSU i mitt Lian. Men må vente litt.får pynte litt på det jeg har så lenge. updates will come:D Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hvor mange watt skal du har, har 500w selv og er helt dønn still. uheldigvis har de sluttet å lage 500w utgaven fordi det var for lite prisforskjell mellom den og 650w utgaven. men jeg lurer på om jeg trenger å oppgradere 500watten min når jeg kanskje får en i7 rigg? tror jeg går for Intel Core™ i7 Quad Processor i7-920 men er jo litt interessert i Intel Core™ i7 Quad Processor i7-940 også noen forslag til hvordan prosessor og hovedkort jeg skal velge ? takker for svar og komentarer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg anbefaler også corsair hx620. har selv 2, samt at to til er montert i et par kameratmaskiner. plus at jeg har testa ut de litt billigere ikkemodulære corsairene (VX serien) og de er også knallgode. har testa mist, og den hadde noen ulyder så jeg bytta den inn igjen. har sett flere andre som ikke har vært helt fornøyde med mist psuene, men det er få klager på corsair sine. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Bruker Gigabyte sin Odin 800W i mitt P80R, tenkte jeg skulle laste opp noen bilder senere når jeg finner kameraet. Edit: Forresten er det noen andre her som har Lian Li PC-P80R? Har ikke møtt noen andre som har giddet å bruke de 6000kr på det slik som jeg.. Endret 20. mai 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) du er syk som giddr å bruke så mye penger på et kabinett. du kunne heller ha brukt det på deler fant nettopp ut aat mitt kabinett har gått ned i pris rett etter at jeg har kjøpt det f**n s***n Endret 20. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå