Sire Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Slettet Endret 27. februar 2011 av Sire Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Yey, enda fler som kommer til og hate muslimer... virkelig kolkt gjort av dem. Må da skjønne att de bare skaper mer hat av å gjøre slikt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Yey, enda fler som kommer til og hate muslimer... virkelig kolkt gjort av dem. Må da skjønne att de bare skaper mer hat av å gjøre slikt. 6954249[/snapback] Det er jo bare flott for min del, dette bør jo føre til at enda flere får øynene oppe for den islamistiske trusselen. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De skaper mer frykt. Og oppnår antakeligvis det de vil - gjennomslag for sine krav. Dette fordi politikerne svært sjelden tør vise nulltoleranse for islamistene av frykt for eget liv. Derfor, i kjølvannet av aksjoner som dette, er det ofte flere politikere som rykker ut og sier at "vi" har ikke gjort nok for å forstå "dem". Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De skaper mer frykt. Og oppnår antakeligvis det de vil - gjennomslag for sine krav. Dette fordi politikerne svært sjelden tør vise nulltoleranse for islamistene av frykt for eget liv. Derfor, i kjølvannet av aksjoner som dette, er det ofte flere politikere som rykker ut og sier at "vi" har ikke gjort nok for å forstå "dem". 6954291[/snapback] Men blant vanlig folk så skaper det hat og rasissme. Noe som fører til en evig sirkel. Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg synes ikke det er det minste rart at de blir agressive under ramadan, et slikt ustabilt spisemønster burde kunne få selv verdens mest tålmodige person til å klikke. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Men blant vanlig folk så skaper det hat og rasissme. Noe som fører til en evig sirkel. Jeg tror faktisk ikke den jevne europeer er så dum. Jeg tror heller det skaper en sunn skepsis mot, og motvekt, til blandt annet islam og kulturene de kommer ifra. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Her tar vi inn andre folkegrupper for å beskytte dem, for å gi dem et bedre liv. Og hva er resultatet? Opprør, mord og spetakel. Noe jeg synes er ekstremt ironisk, er faktumet at nord-afrikanerne hatet frankrike så mye, at de gikk til åpen krig mot landet. Men når krigen var vunnet, valgte mange av afrikanerne å slå seg ned hos fienden ... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kopierer inn innlegget mitt fra saapeboksen foer i dag: "Radical Muslims in France's housing estates are waging an undeclared "intifada" against the police, with violent clashes injuring an average of 14 officers each day. Nicolas Sarkozy Interior minister Nicolas Sarkozy was warned of an 'intifada' As the interior ministry said that nearly 2,500 officers had been wounded this year, a police union declared that its members were "in a state of civil war" with Muslims in the most depressed "banlieue" estates which are heavily populated by unemployed youths of north African origin" http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml.../wmuslims05.xml Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, ikke sant? Om de hater franskmenn så mye, så hvorfor ikke dra tilbake til nord-afrika? Det kan jo fremdeles språket, og kulturen holder de svært levende ... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her tar vi inn andre folkegrupper for å beskytte dem, for å gi dem et bedre liv. Og hva er resultatet? Opprør, mord og spetakel. Noe jeg synes er ekstremt ironisk, er faktumet at nord-afrikanerne hatet frankrike så mye, at de gikk til åpen krig mot landet. Men når krigen var vunnet, valgte mange av afrikanerne å slå seg ned hos fienden ... 7009720[/snapback] Fy faen. Hvem er vi? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vest-Europa under ett. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Festnung Europa? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå