_Spook_ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Noen som vet åffer Dell's 24x brenner kun vil brenne på 8x? Får opp 24x før jeg setter i platen, men når jeg setter i platen faller den ned til 8x. Har testet med flere merker, alle 40 eller 48x plater. Har dette noe med strømsparingen å gjøre? Noen forslag? Surt å brenne på 8x med en 24x brenner :wink: Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 har en i4150 med 24x brenner, og har hatt samme problemet noen ganger, men ikke i så stor grad: I Nero faller hastigheten til 16x på de platene jeg vanligvis bruker og som skal takle 24x.. Men når jeg prøvde med Verbatim 40x gikk det fint å brenne med 24x hastighet.. Vet ikke om det har noe med strømstyring å gjøre, vil ikke tro det fordi det samme skjer når jeg kjører på nettstrøm Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Er også lurt å slå av brennefunksjonen i XP (høyreklikk på brenneren og velg Properties, Recorder) dersom du ikke bruker denne.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Tror det er fordi nero beregner hastigheten ut ifra kvaliteten på mediet... Fjern denne funksjonen Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvor finner jeg denne instillingen? Har lett en stund men klarer ikke finne den... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har dell insp 8200 selv med 24x brenner har prøvd med forskjellige plater selv blant annet memorex og verbatim når jeg brenner med verbatim så, brenner jeg med full hastighet. Dvs, starter lavt og oppnår maks hastighet på slutten. når jeg prøver memorx så får jeg kun 11x brenning utover hele tiden. litt surt at den brenneren også kun har 2mbyte cache. Det er kombi 8xdvd som er bra. Lenke til kommentar
LORDFRIENDLY Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Ring eller mail Dell support og forklar problemet så sender de deg ny Roxio software som løser problemet. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Vil ikke bruke Roxio software, programmene deres er noe dritt. Vil bruke nero og andre programmer, men flere programmer som sliter med å bruke den brenneren til Dell. Rart at den Matshita/panasonic saken Dell bruker skal være så kresen på platene i forhold til andre brennere. [ Denne Melding var redigert av: _Spook_ på 2002-11-04 17:23 ] Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Liker ikke Easy cd creator selv. Liker best WinOnCd fra gamle CeQuadrat. Bra at dette programet ikke blir tvinnet sammen med easy cd. Tenker på siden roxio har kjøpt opp winon.. Bare synd at komplett.no har standard versjonen av winoncd 5 , og ike personal edition. Hvilke nettbutikker selger winoncd 5 PE ? ikke std .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå