NgZ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sorry for det lite informative emnefeltet, men det var liksom ikke plass til all hardwaren Jeg lurer på hvordan dette oppsettet passer sammen. Skal kjøpe hos komplett, og lurer også på om de har en 'dings' som gjør at jeg kan koble en ide-disk til en s-ata-kontakt på hovedkortet. Vet det finnes, men husker ikke hva det heter, så jeg finner det ikke. Takker for all input! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Syns det såg nice ut eg. Eg ville og ha kjøpt med ei CPU-vifte, fordi eg har hatt dårlege (bråkete) erfaringar med BOXED-kjølarar. Men det spørs jo om støy er eit problem for deg då. Viss du skal spele ville eg heller ha kjøpt ein E6300 og kjøpt eit litt dyrare grafikkort i staden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Syns det såg nice ut eg. Eg ville og ha kjøpt med ei CPU-vifte, fordi eg har hatt dårlege (bråkete) erfaringar med BOXED-kjølarar. Men det spørs jo om støy er eit problem for deg då. Viss du skal spele ville eg heller ha kjøpt ein E6300 og kjøpt eit litt dyrare grafikkort i staden. 6954084[/snapback] Blir nok en del spilling ja. Edit:Noe forslag til grafikkort? Endret 27. september 2006 av NgZ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hmmm...tor jeg beholder prosessoren. Men strømforsyningen jeg har fra før er en 350W chieftech. Den er kankje litt liten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå