tOmma- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De siste par dagene har kontrolleren oppført seg litt utenom det vanlige. Vanligvis lyser den grønne dioden oppe til venstre, da den er kontroller 1. Men nå i det siste har den begynt å blinke, både diodene 1 og 4, for så å bytte til diodene 2 og 3. Dette skjer et par ganger, og så er det stille i ett minutt eller noe, før det begynner igjen. Er det et tegn på at batteriene blir svake? Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De siste par dagene har kontrolleren oppført seg litt utenom det vanlige. Vanligvis lyser den grønne dioden oppe til venstre, da den er kontroller 1. Men nå i det siste har den begynt å blinke, både diodene 1 og 4, for så å bytte til diodene 2 og 3. Dette skjer et par ganger, og så er det stille i ett minutt eller noe, før det begynner igjen. Er det et tegn på at batteriene blir svake? 6954001[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ah. Da får jeg gå til det skrittet og kjøpe meg et helt lager av AA-batterier imorgen, eller kjøpe et play & charge-kit. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ah. Da får jeg gå til det skrittet og kjøpe meg et helt lager av AA-batterier imorgen, eller kjøpe et play & charge-kit. Noen som har erfaring med dette? 6954234[/snapback] Gå for play and charge kit.. da slipper du dette med å gå tom for batterier. Det går ganske lang tid mellom hver gang du trenger å lade Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Du sjekker lett om det er bateriene som er utladet ved å trykke inn gudeknappen på kontrollen og se på bateriikonet oppe til venstre på skjermen. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Du sjekker lett om det er bateriene som er utladet ved å trykke inn gudeknappen på kontrollen og se på bateriikonet oppe til venstre på skjermen. 6954556[/snapback] Der var det ja, gitt. Nå lærte jeg noe nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå