-Teddy- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sliter mye med å lage en side til meg selv, en jeg kan presentere websider og bilder på. Tanken er at siden er i sort / hvitt. Når du hovrer de forskjellige elementene på siden lyser de opp i fargen jeg viser i bilde to. Thumbnailsa skal vises i sine opprinnelige farger på hover, ikke lilla. Hover elementer: tegning oppe i venstre, meny, de forskjellige linjene med arbeid og tegningen nede i venstre hjørne. Trenger hjelp! Default: http://home.no.net/teodor89/div/portefoljesh.png Hover: http://home.no.net/teodor89/div/portefoljefarge.png Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Helt kjapt, det ble litt fargeløst. Den oransje versjonen var bare ille. Ellers en stilig side. Endret 27. september 2006 av St-Cruz Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Det er ikke en "oransje versjon". Les teksten så ser du at elementene får de fargene jeg har satt opp der når de hovres. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Da kan dette bli nice Lenke til kommentar
lobster Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg synes siden din så veldig flott ut, bortsett fra lITEN bOKSTAV pÅ mENY. Det så litt "barnslig" ut i mine øyne. Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Liker ideen med sort- hvitt kladd, og oransje svært godt. Men synes det litt vel mye av kladd / knotinga. Hadde du tatt bort noe av den (evt. det lyseste partiet på høyre siden), og dempet det andre noe, tror jeg det ville mer oversiktlig og ryddig, samtidig som at du hadde fått det preget du (trolig) er ute etter. Synes også det ville vært fint å hatt enkelte objekter i farge i utgangspunktet også. Sånn at man ikke får et førsteintrykk om at dette er en fargeløs og kjedelig side. Førsteinntrykket blir vel satt i løpet av noen hundredels sekund såvidt jeg vet. Tror denne kan bli fet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Satt ned opacity på "kladdinga". Endret små / store bokstaver. Å ha noen elementer i farger fra start funker dårlig, jeg har prøvd litt. Tja, noe mer som burde fikses, eller ting som kan forbedres? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Prøv uten bold på teksten til høyre for bildene. Ellers ser det kanske så kuul ut. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Litt mer line-spacing på teksten der hadde ikke drept. Ellers blir det litt grått som noen nevner. Bilde av den grå der bare et av elementene er hovret, og ikke alle. Får man litt mer intrykk av hvordan det ser ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå