DataFMT Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg brukte Olympus Master 1.0 til å lagre mine bilder fra kamera til datamaskin, men etter flytting mistet jeg CD'en. Det skulle vise seg vanskelig å få tak i denne programvaren fra forhandlere. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den til en rimelig penge? Eventuelt noen som vet om annen programvare som gjør jobben like så godt? Krav til et slikt program vil være følgende: -Kalenderorientering. Bilder kommer opp etter når de ble tatt. -Mulighet for å kommentere bildene. -Må være mulig for programmet å hente bildene rett fra kameraet via USB-kabelen. -Ikke ta så sinnsykt med ressurser. -Billig, helst gratis. Endret 27. september 2006 av DataFMT Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er link til ein nettbutikk frå Olympus si norske side: http://www.olympus.no/consumer/205_OLYMPUS_Master_Plus.htm Alternativ har eg ikkje mykje greie på, men du kan kanskje prøve Picasa, som er gratis. Ikkje sikker om det fyller alle krava dine. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Dem skulle ha 250 for programmet. I tillegg skulle dem ha 5 euro for slitet. Oppå dette kommer selvsagt frakt fra hvor enn dem sender det fra. Blir nesten rimeligere å kjøpe seg nytt kamera. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kan vere det er mogeleg å laste ned demoen, for so å kjøpe lisenskoden. Då slepp du frakt i det minste... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Kan vere det er mogeleg å laste ned demoen, for so å kjøpe lisenskoden. Då slepp du frakt i det minste... 6955160[/snapback] Det var bare oppgraderinger å laste ned. Virker ikke som Olympus ønsket å hjelpe meg heller da jeg tok kontakt med dem. De ba meg ta kontakt med en forhandler. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Rart at ikke flere lagrer bildene sine i fotoalbum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå