dj_vega Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Veldig mye bra har allerede blitt nevnt, men jeg lager en "liten" liste. The Mavericks - Dance The Night Away - Here comes my baby - All you ever do is bring me down - The End of the line - Excuse Me - I Got You - From Hell To Paradise - Forever Blue - Children - Things i Cannot Change - Think of me - Here comes the rain - There Goes My Heart - What a crying Shame - All That Heaven Would allow - The Writing on the wall - To Be with You - I Wanna Know - In My Dreams - Air That I Breathe - Pretend - I Should have been true - Just A Memory - O What a thrill - Ain`t found nobody - Mr.Jones Alan Jackson - Little Bitty - Chattahoochee - Gone Country - Midnight in montgomery - Chasin`that neon rainbow - Don`t rock the jukebox - Mercury Blues - Who`s Cheatin`who - Summertime Blues - If Jesus Walked the world today - Good Time - Country Boy - Sissy`s Song - I Still like bologna - Never loved before - If you wanna make me happy Vassendgutane - Dans før i tida - Fire Kara frå ørsta - Gjøsselpumpå - Konnølfest - Odelsguten - Storbonde - Ungkar med dobbelseng - Hei Reidar - De e helg - I ei 60 sone - Spada i markja - Siste dans - Granada - De vart ikkje sånn - Valle i setesdal "Tykk" skrift er ekstra anbefalte sanger. Edit: La til YouTube søkeressultater på navnet på artistene. Endret 1. mars 2009 av dj_vega Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Veldig mye bra har allerede blitt nevnt, men jeg lager en "liten" liste. The Mavericks - Dance The Night Away - Here comes my baby - All you ever do is bring me down - The End of the line - Excuse Me - I Got You - From Hell To Paradise - Forever Blue - Children - Things i Cannot Change - Think of me - Here comes the rain - There Goes My Heart - What a crying Shame - All That Heaven Would allow - The Writing on the wall - To Be with You - I Wanna Know - In My Dreams - Air That I Breathe - Pretend - I Should have been true - Just A Memory - O What a thrill - Ain`t found nobody - Mr.Jones Alan Jackson - Little Bitty - Chattahoochee - Gone Country - Midnight in montgomery - Chasin`that neon rainbow - Don`t rock the jukebox - Mercury Blues - Who`s Cheatin`who - Summertime Blues - If Jesus Walked the world today - Good Time - Country Boy - Sissy`s Song - I Still like bologna - Never loved before - If you wanna make me happy Vassendgutane - Dans før i tida - Fire Kara frå ørsta - Gjøsselpumpå - Konnølfest - Odelsguten - Storbonde - Ungkar med dobbelseng - Hei Reidar - De e helg - I ei 60 sone - Spada i markja - Siste dans - Granada - De vart ikkje sånn - Valle i setesdal "Tykk" skrift er ekstra anbefalte sanger. Edit: La til YouTube søkeressultater på navnet på artistene. Takker meget Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Flott å se andre som har peiling på litt køntri her i strøket :!: Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 country eller køntri er absolutt nødvendig... for å overleve.... Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) country eller køntri er absolutt nødvendig... for å overleve.... Haha. Det er sant! Helt utrolig at folk lever på noe dem kaller techno! Endret 6. mars 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Eddie Vedder lagde et nydelig soundtrack til Into the wild. Absolutt verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Eddie Vedder lagde et nydelig soundtrack til Into the wild. Absolutt verdt å sjekke ut. Jeg er storfan av Into The Wild, det er en flott film som jeg ikke har sett på lenge, den er så trist Soundtracken er flott, har den på iPoden Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Eddie Vedder lagde et nydelig soundtrack til Into the wild. Absolutt verdt å sjekke ut. Jeg er storfan av Into The Wild, det er en flott film som jeg ikke har sett på lenge, den er så trist Soundtracken er flott, har den på iPoden Åh, det er herlig. Kjøpte albumet her om dagen, må huske å legge det inn på iPoden. Og ja, filmen er nydelig og kjempetrist. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Åh, det er herlig. Kjøpte albumet her om dagen, må huske å legge det inn på iPoden. Og ja, filmen er nydelig og kjempetrist. Blir alltid inspirert av Chris når jeg ser filmen :!: Liker avataren din forresten Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Old Crow Medicine Show! Who? :!: Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Søtt countryband. :!: Lawl Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Off-topic, men noen som vet hvilken hatt Rodney Carrington bruker? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Off-topic, men noen som vet hvilken hatt Rodney Carrington bruker? Veldig vanskelig å se utifra bildene jeg fant av ham. Den er jo helt svart, t.o.m. hattebåndet. Hvis du er interessert i cowboyhatter anbefaler jeg Holms Hatter i Oslo. De driver www.hattebutikken.no Her er link til western-siden deres: http://hattebutikken.no/Hatterwestern1.htm Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Har kikket litt der før, men takk for at du tok deg tid Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Ser det er på tide med litt oppdatering av tråden: Alabama Bob Wills Chris LeDoux Clint Black David Allan Coe Dean Brody George Jones George Strait Johnny Rebel Justin Moore Lee Greenwood Merle Haggard Montgomery Gentry Pat Green Phil Vassar Rhett Akins - Anbefales på det sterkeste! Soggy Bottom Boys Van Zant Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 "The Highwaymen - Highwayman" er jo ganske konge! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er det noen som har tenkt seg på Alan Jackson konserten i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå