PetePistola Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hei. Jeg har nylig begynt å høre litt på country musikk. Er litt rart, for det er stikk motsatt av det jeg venligvis liker. Så det jeg lurer på er om dere kan anbefale noen bra artister eller enkelt sanger? Hører en del på Garth Brooks og Dixie Chicks nå. Så bring it on! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Heidi Hauge.. Dolly Parton er jo country så vidt jeg vet.. Det er bra. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, tenkt nok mer på god gamel amerikansk country.. Ikke noe ræva norsk. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Dwight Joachim skal være ganske bra sier de som kan det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Johnny Cash American Recordings Unchained American III: Solitary Man American IV: The Man Comes Around Coverversjoner av bl.a. Bob Dylan, Tom Waits, Neil Diamond, Tom Petty, Nick Cave, Soundgarden og NIN. Endret 4. mai 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Alan Jackson skal også være bra. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Johnny Cash American Recordings Unchained American III: Solitary Man American IV: The Man Comes Around Coverversjoner av bl.a. Bob Dylan, Tom Waits, Neil Diamond, Tom Petty, Nick Cave, Soundgarden og NIN. Støttes, men original Cash må også sjekkes ut. boom-chicka-boom, sier jeg bare. T'Weed Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 tittel sier sitt bare spytt ut, kom med alt dere har her Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ken Melon - Jukebox junkie... Hører ikke på Country, men syns den er bra! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Alison Krauss + Union Station - "Lonely Runs Both Ways" og "Live" Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 -Johnny Cash -Garth Brooks -Alan Jackson -Vassendgutane -Hellbillies -Rune Rudberg (Ikke danseband tullet hans) -Too Far Gone Masse god country der. Vassendgutane kan anbefales på det sterkeste. Bonderock fra sunnmøre, ustyrlig morsomme tekster. Btw: Big And Rich - Save A Horse (Ride A Cowboy). Er vell country blandet med rock, ganske kul sang egentlig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vassendgutane kan anbefales på det sterkeste. Bonderock fra sunnmøre, ustyrlig morsomme tekster. . Aaargh, halve fylket hører på disse skrotingene! Jeg blir GAL! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 If you cant beat them, join them. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Bobby Pinson, og 16 Horsepower, selv om sistnevnte er mer crossover mot rock. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 takker så mye alle sammen, står å laste ned for fult her nå Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Vassendgutane kan anbefales på det sterkeste. Bonderock fra sunnmøre, ustyrlig morsomme tekster. . Aaargh, halve fylket hører på disse skrotingene! Jeg blir GAL! ^2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Credeence Clearwater Revival har nok noe country i seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå