Gå til innhold

Gjenbrukstråden! Gi og ta, hjelp miljøet og andre!

Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Etter å ha lest tråden om å hente elkomponenter bak elkjøp etc så tenkte jeg, hvorfor ikke lage en tråd for søppel man har hjemme? Alle har noe som bare ligger der, og som noen andre helt sikkert kunne hatt bruk for. Tenker det da slik, at de som har noe poster det her, og så er det førstemann til mølla. Først og fremst bør jo den som får det betale porto da! Men det ordnes. Så, bruk noen minutter og gjør noe for både andre og miljøet!

Jeg har :

*Star Trek 8: First contact og Star Trek 9: Insurrection på DVD (kjøpte SE utgave av begge). De er helt ripefrie! Hvis noen vli betale portoen, værsågod.

*LP plater: 2stk Europe - Out of this world med cover og pakka, har 3 av dem så trenger bare 1

*Datel max media launcher til nintendo DS - vet du ikke hva det er har du garantert ikke bruk for den. Vet ikke hva det er med den, virker noen gangen, andre ganger ikke, så kjøpte passcard 3.

Jeg ønsker:

*Elementer fra noen halvgode hodetelefoner, koss portapro, sennheiser etc, hvis noen har noen med herp ledning, bøyle etc liggende.

dette jeg kommer på ved å se rundt meg her jeg sitter ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...