nacho Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Digger settingen i spillet, får skikkelig Twin Peaks vibber. 6953747[/snapback] Minner meg om småbyen Johnny Depp bur i, i filmen Secret Window.Ganske Stephen King over spelet. Det likar eg! 6978980[/snapback] Off-topic: Er secret window noe bra? Vurderte å se den her om dagen.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Det er ein god film, ja Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Bare lure litt på at på screenshot helt øverst til høyre så ser du føttern til Alan er litt ''under'' bakken hmmm:/ Men ellers var det så siklende deilige og gode screenshots at grafikkortet mitt er blitt litt emo å usikker:P Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Husk at den presentasjonen var gjort på en overklokket quad-CPU maskin laget av Falcon Northwest. Tror ikke den vanlige casual-gameren har denne PCen i hus. Birger Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Husk at den presentasjonen var gjort på en overklokket quad-CPU maskin laget av Falcon Northwest. Tror ikke den vanlige casual-gameren har denne PCen i hus. Birger 6979423[/snapback] Joda seff har dem det? Kem som ikke har skaffa seg det i år 2012 liksom Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Husk at den presentasjonen var gjort på en overklokket quad-CPU maskin laget av Falcon Northwest. Tror ikke den vanlige casual-gameren har denne PCen i hus. Birger 6979423[/snapback] har ikke du det? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 no planlegger vel Intel og gji ut pcer med 80 kjerner...ja det var ikkje en skrivefeil.. 80 KJERNER..!! om 5år LINK Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Håper denne grafikkmotoren vil ha sit inntog i fleire titler. Dette er noe av det beste eg har sett for å vere ærlig. Sikter da litt til den videoen vi fikk servert av motoren i aksjon. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 jepp må si meg enig Mala, dette var rett og slett fantastisk Blir fett om mange begynner og bruke slik grafikk fremover! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er denne grafikkmotoren laget av Remedy? Motoren brukt i Max Payne 2 er ikke verst den heller. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Er denne grafikkmotoren laget av Remedy? Motoren brukt i Max Payne 2 er ikke verst den heller. Birger 6980994[/snapback] Dette er nok "in-house" motor ja. Og i og med at Remedy har vist at de kan fortelle historie før,så blir nok dette herlig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Eneste jeg ikke helt ser frem til, er den psykiske delen. Er litt skvetten av meg Men setter ikke min tvil til Remedy når det kommer til spill nei. Birger Lenke til kommentar
nacho Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Her er en Alan Wake FAQ for de som er interessert: http://www.signal360.net/alan-wake-faq.html Skal visst besvare alt iht. gameplay osv. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Bra FAQ nacho. The works of the author Stephen King is another source of inspiration. He has used the idea of a writer whose life turns to a nightmare in several of his stories.Secret Window Edit: Will there be any Alan Wake sequels? Yes Alan Wake is going to be part of a series. Each game is part of a “season” of a TV-series style template. Endret 2. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 What kind of specs will the PC need to run Alan Wake? (UPDATED) Nothing is certain about the specifications but you will need Windows Vista and a fairly high spec PC. Remedy have showcased Alan Wake running smoothly on an Intel Core 2 Quad system overclocked at 3.73Ghz with GeForce 7900GTX. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Dette blir nok noe eg kjøper på konsoll, bare for å få optimal flyt kontra grafikken. Endret 2. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ville ikke vært så sikker på at flyten blir bedre på konsoll. Hva legger du i god flyt forresten? 60 fps? 30? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Området i spillet er 36 square miles. Noen som vet hva det er? Ifølge min hoderegning er det rundt 90 kvadratkilometer. Endret 2. oktober 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Jeg ville ikke vært så sikker på at flyten blir bedre på konsoll. Hva legger du i god flyt forresten? 60 fps? 30? 6983796[/snapback] PC eg har i dag er forsåvidt grei (sjekk profil om det sku vere av intresse). Eg greier meg utmerket med 30 stabile fps,men 60 fps er jo selvfølgelig ikkje til å forrakte Men det skal no optimaliserers bra for å få jevn flyt med den grafikken vi fikk servert i det klippet,det ser jo heilt vanvittig bra ut. No lovte vel Remedy at det ville se noenlunde likt ut på 360,men eg tru muligheten for å nedjustere fysikken/tegneavstend etc. for å få det til å flyte godt nok som umulig. Endret 2. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tegneavstanden på testmaskinen er oppgitt til å foreløpig være 2 kilometer(!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå