Gå til innhold

Nye Alan Wake screenshots

ØysteinT

Anbefalte innlegg

Digger settingen i spillet, får skikkelig Twin Peaks vibber.

6953747[/snapback]

Minner meg om småbyen Johnny Depp bur i, i filmen Secret Window.

Ganske Stephen King over spelet. Det likar eg!

6978980[/snapback]

Off-topic: Er secret window noe bra? Vurderte å se den her om dagen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at den presentasjonen var gjort på en overklokket quad-CPU maskin laget av Falcon Northwest. Tror ikke den vanlige casual-gameren har denne PCen i hus.

Birger :)

6979423[/snapback]

Joda seff har dem det?

Kem som ikke har skaffa seg det i år 2012 liksom :roll:

Lenke til kommentar
Er denne grafikkmotoren laget av Remedy? Motoren brukt i Max Payne 2 er ikke verst den heller.

Birger :)

6980994[/snapback]

Dette er nok "in-house" motor ja. Og i og med at Remedy har vist at de kan fortelle historie før,så blir nok dette herlig.

Lenke til kommentar

Bra FAQ nacho.

The works of the author Stephen King is another source of inspiration. He has used the idea of a writer whose life turns to a nightmare in several of his stories.
Secret Window ;)

Edit:

Will there be any Alan Wake sequels?

Yes Alan Wake is going to be part of a series. Each game is part of a “season” of a TV-series style template.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
What kind of specs will the PC need to run Alan Wake? (UPDATED)

Nothing is certain about the specifications but you will need Windows Vista and a fairly high spec PC. Remedy have showcased Alan Wake running smoothly on an Intel Core 2 Quad system overclocked at 3.73Ghz with GeForce 7900GTX.

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke vært så sikker på at flyten blir bedre på konsoll. Hva legger du i god flyt forresten? 60 fps? 30?

6983796[/snapback]

PC eg har i dag er forsåvidt grei (sjekk profil om det sku vere av intresse).

Eg greier meg utmerket med 30 stabile fps,men 60 fps er jo selvfølgelig ikkje til å forrakte :whistle: Men det skal no optimaliserers bra for å få jevn flyt med den grafikken vi fikk servert i det klippet,det ser jo heilt vanvittig bra ut. No lovte vel Remedy at det ville se noenlunde likt ut på 360,men eg tru muligheten for å nedjustere fysikken/tegneavstend etc. for å få det til å flyte godt nok som umulig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...