Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva slags router skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sletet+adslkfjv

dette spørsmålet kommer jo ofte her inne :)

jeg er enig i wrt54gl, den er gode

jeg ville venta med å shoppe wrt300n... la det komme noen nye firwares først :) og går man for en wrt300n så shopp også et 300n trådløskort.

Selv har jeg en netgear WPN824 som fungerer utmerket, har ikke testa den over lange avstander,men den er stabil som fjell.

Du vil ha en krafig router, gå for en linksys og hiv in 3parts firmware, og evt større antenner.

Lenke til kommentar

Takk for god respons!! :thumbup:

 

Jeg lurer på om jeg rett og slett vil gå for Linksys WRT300N

Jeg er har lyst på denne for jeg er veldig opptatt av rekkevidden og hastigheten.

 

Og jeg tror kanskje jeg vil gå for CNet Outdoor Directional Antenna i tillegg for å få ekstra god rekkevidde. Jeg trenger vel bare en antenne for å sende ut signaler?

 

Dette vil vel bli bra?

Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv

ang:wrt300n

Jeg er litt spent på hvordan du har tenkt å koble på en utendørs antenne på denne ;) "siden det ikke går an å sku av de antennene som allerede er på".

 

wrt300n skal i utgangspunktet ha god rekkevidde, iværtfall om du benytter f.eks wpc300n el lignende.

 

Om du går for denne så er det superviktig å oppdatere til siste firmware som er 2.00.15 akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nettopp en WRT54GL og håper den er stabil og grei, men er det noen som har en ide om hvordan man lettest kan montere den på en vegg? Den har jo ingen opphengsmuligheter!

 

EDIT: Fant noen hull under føttene på routeren som den muligens kan henge i..

Endret av Narvis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...