Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Noen som kan hjelpe meg på HW-LAN?

DE1

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg sliter veldig med den nye pcen min nå. Jeg får ikke lyd på pcen. Står at jeg har for gammelt operativsystem. *Kremte* Hm.. Noen som kan tenke seg å komme en tur bortom Seat 45 Table 17 og hjelpe meg på onsdag? (Når LANet starter)..?

Evig takknemmelig, kjedelig å være på LAN uten pc med lyd.. Eh.. :p

Også skulle jeg helst lært meg å overklokke på LANet, men det er en annen sak..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter jeg formatrete pcen min, forsvant jo alt selfølgelig.. Jeg fikk ikke lyd på pcen jeg heller, det var fordi at jeg ikke hadde innstalert HK drivere... kan det være problemet?

6953211[/snapback]

Jeg har instalert hovedkort-driverene (integrert lydkort). Alt gikk fint utenom lydkortet som fikk "Error":

Du må oppgradere til nyere versjon av XP elns..

Lenke til kommentar
Oppgrader da vell... ;)

6953274[/snapback]

Det koster så mye penger.. :( (Å kjøpe nytt operativsystem)

Har du prøvd å laste ned de nyeste driverne fra produsent? det hender det hjelper på mange snodige problemer....  :dontgetit:

6953295[/snapback]

Nei, men altså.. Det er XP'n min som er for gammal..
Lenke til kommentar
Nei, men altså.. Det er XP'n min som er for gammal..

ehhh... hvaslags hovedkort har du? og hvaslags xp har du?

mest sannsynlig er det en feil i den driveren du har opp mot den versjonen av xp du har, og ikke det at xp er for gammal, selv om det er det den sier...

Hadde jeg vært deg, ville jeg nå iallefall ha testa det.. er som du sier, et lan uten lyd er ikke mye å skryte av, ikke det at det er så kult å sitte på pc'en uten lyd uansett hvor du er, da :p

Endret av Hallonen
Lenke til kommentar
Forsøk å last ned nye drivere samt. oppdatere Windows. Hvis det har seg sånn at du ikke har en fullt lovlig versjon, så har jeg *kremt* enfilsomfikserdisseoppdateringsproblemeneganskelett *host*

6953668[/snapback]

Det stod at den ikke var lovlig på Windows Update. Skjønner ikke dette da den selvføølgelig var lovelig..

Oppgrader da vell... ;)

6953274[/snapback]

Det koster så mye penger.. :( (Å kjøpe nytt operativsystem)

6953340[/snapback]

*Kremt* Koster ikke mye for XP :innocent::whistle: *host-hark*

6953720[/snapback]

:innocent:
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...